Przetargi.pl
Przebudowa Rynku w Jeleśni

Gmina Jeleśnia ogłasza przetarg

  • Adres: 34-340 Jeleśnia, ul. Plebańska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8630 700, 8630 706 , fax. 033 8636797
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeleśnia
    ul. Plebańska 1 1
    34-340 Jeleśnia, woj. śląskie
    tel. 033 8630 700, 8630 706, fax. 033 8636797
    REGON: 00005378230000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelesnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Rynku w Jeleśni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa Rynku w Jeleśni w zakresie małej architektury i konserwacji zieleni wraz z modernizacją ciągów pieszych i jezdnych. Planowana jest budowa skweru o kształcie trójkąta. Skwer został przeprojektowany - część drzew i krzewów przeznaczona została do usunięcia ze względu na ich zły stan lub przegęszczenie. Zaprojektowano nowe nasadzenie drzew i krzewów. Cały rynek utrzymano w charakterze podjazdu obsługującego przejścia i ulice boczne. Od strony hotelu i karczmy zaprojektowano miejsca postojowe o nawierzchni z kostki granitowej oddzielone od części zieleńca. Układ ciągu pieszych opiera się na zaprojektowanej ścieżce ciągnącej się wzdłuż zieleni. Na osi wejścia do istniejącego hotelu zaprojektowano kolejną ścieżkę o regularnym kształcie. Na przecięciu obu ciągów pieszych zaprojektowano owalny plac z fontanną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej jednej roboty budowlanej wraz z zakładaniem zieleni, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, na kwotę brutto, co najmniej 800 000 PLN - udokumentują dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi, instalacyjne w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, w zakresie robót drogowych, do kierowania pracami ogrodniczymi; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie, chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że oferent jest uprawniony do udziału w postępowaniu, w myśl art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr6; - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień tj. kopie uprawnień budowlanych ww. osób oraz zaświadczeń z właściwych izb samorządu zawodowego potwierdzające ich przynależność do danej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wykształcenia min. średniego ogrodniczego lub pokrewnego dla osoby wskazanej do kierowania pracami ogrodniczymi - załącznik nr7; - jeżeli dotyczy należy również dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jelesnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach