Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i wyposażenie obiektów dydaktycznych w gminie Kołczygłowy

Gmina Kołczygłowy ogłasza przetarg

  • Adres: 77-140 Kołczygłowy, ul. Słupska 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 8213231 , fax. 0-59 8213597
  • Data zamieszczenia: 2010-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołczygłowy
    ul. Słupska 56 56
    77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie
    tel. 0-59 8213231, fax. 0-59 8213597
    REGON: 77097951300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kolczyglowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i wyposażenie obiektów dydaktycznych w gminie Kołczygłowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Przebudowy i rozbudowy obiektów dydaktycznych w gminie Kołczygłowy CPV 45 00 00 00-7 Roboty budowlane CPV 45 21 42 10-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych CPV 45 21 41 00-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Przebudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Kołczygłowach wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza. Zamówienie w szczegółach obejmuje: - opracowanie projektów budowlanych stanowiących uszczegółowienie koncepcji architektonicznej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - opracowanie projektu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych, - opracowanie projektów wykonawczych oraz projektu wnętrz pomieszczeń wymagających szczególnego potraktowania, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego, - przebudowę części pomieszczeń, nadbudowę poddasza wraz ze zmianą sposobu użytkowania, wybudowanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem innych niezbędnych prac budowlanych - uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na użytkowanie obiektu. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie postanowieniami SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym oraz koncepcją funkcjonalno użytkową. Obowiązkiem wybranego w toku postępowania wykonawcy po podpisaniu umowy będzie uzgodnienie z Zamawiającym zakresu, formy i rodzaju dokumentacji dla poszczególnych elementów robót. Wszystkie w/w plany, projekty i specyfikacje muszą uzyskać akceptacje Zamawiającego. 2.2. Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w Kołczygłowach. Zamówienie w szczegółach obejmuje: - opracowanie projektów budowlanych stanowiących uszczegółowienie koncepcji architektonicznej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, - opracowanie projektu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych, - opracowanie projektów wykonawczych oraz projektu wnętrz pomieszczeń wymagających szczególnego potraktowania, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - przebudowę istniejących pomieszczeń na parterze wykorzystywanych jako przedszkole wraz z wykonaniem niezbędnych prac remontowych, - dobudowę części budynku z nowymi, niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania przedszkola pomieszczeniami, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na użytkowanie obiektu. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie postanowieniami SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym oraz koncepcją funkcjonalno użytkową. Obowiązkiem wybranego w toku postępowania wykonawcy po podpisaniu umowy będzie uzgodnienie z Zamawiającym zakresu, formy i rodzaju dokumentacji dla poszczególnych elementów robót. Wszystkie w/w plany, projekty i specyfikacje muszą uzyskać akceptacje Zamawiającego. 2.3. Przebudowa Zespołu Szkół w Łubnie wraz z budową pochylni dla niepełnosprawnych Zamówienie w szczegółach obejmuje: - uszczegółowienie koncepcji architektonicznej w zakresie projektu budowlanego na podjazd dla niepełnosprawnych, - dokonanie zgłoszenie robót, - wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych wraz z przebudową schodów zewnętrznych, - przebudowę istniejących łazienek wraz z położeniem glazury i terakoty i wymiana przyborów sanitarnych, - wymianę posadzek w szatniach i przedsionku, - pomalowanie wszystkich ścian w starym skrzydle wraz z położeniem tynku strukturalnego w ciągach komunikacyjnych, - naprawa części instalacji elektrycznej, sanitarnej i wodociągowej, - wymianę całości stolarki otworowej okiennej i drzwiowej zewnętrznej w nowym skrzydle oraz stolarki otworowej drzwiowej zewnętrznej w starym skrzydle wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - wymianę całości stolarki otworowej drzwiowej wewnętrznej w starym skrzydle, - ocieplenie ścian budynku styropianem wraz z wykonaniem wyprawy, - położenie nowej izolacji przeciwwodnej na dachu części nowej wykonanej z płyt warstwowych, - położenie nowej izolacji ze styropapy na dachu pokrytej papą, - przemurowanie części kominów wystających ponad dach, - otynkowanie pozostałych kominów wystających ponad dach, - wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie postanowieniami SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym oraz koncepcją funkcjonalno użytkową. Obowiązkiem wybranego w toku postępowania wykonawcy po podpisaniu umowy będzie uzgodnienie z Zamawiającym zakresu, formy i rodzaju dokumentacji dla poszczególnych elementów robót. Wszystkie w/w plany, projekty i specyfikacje muszą uzyskać akceptacje Zamawiającego. 3. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kolczyglowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach