Gmina Kołczygłowy ogłasza przetarg
- Adres: 77-140 Kołczygłowy, ul. Słupska 56
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 8213231 , fax. 0-59 8213597
- Data zamieszczenia: 2010-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołczygłowy
ul. Słupska 56 56
77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie
tel. 0-59 8213231, fax. 0-59 8213597
REGON: 77097951300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kolczyglowy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa, rozbudowa i wyposażenie obiektów dydaktycznych w gminie Kołczygłowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Przebudowy i rozbudowy obiektów dydaktycznych w gminie Kołczygłowy CPV 45 00 00 00-7 Roboty budowlane CPV 45 21 42 10-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych CPV 45 21 41 00-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Przebudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Kołczygłowach wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza. Zamówienie w szczegółach obejmuje: - opracowanie projektów budowlanych stanowiących uszczegółowienie koncepcji architektonicznej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - opracowanie projektu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych, - opracowanie projektów wykonawczych oraz projektu wnętrz pomieszczeń wymagających szczególnego potraktowania, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego, - przebudowę części pomieszczeń, nadbudowę poddasza wraz ze zmianą sposobu użytkowania, wybudowanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem innych niezbędnych prac budowlanych - uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na użytkowanie obiektu. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie postanowieniami SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym oraz koncepcją funkcjonalno użytkową. Obowiązkiem wybranego w toku postępowania wykonawcy po podpisaniu umowy będzie uzgodnienie z Zamawiającym zakresu, formy i rodzaju dokumentacji dla poszczególnych elementów robót. Wszystkie w/w plany, projekty i specyfikacje muszą uzyskać akceptacje Zamawiającego. 2.2. Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w Kołczygłowach. Zamówienie w szczegółach obejmuje: - opracowanie projektów budowlanych stanowiących uszczegółowienie koncepcji architektonicznej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, - opracowanie projektu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych, - opracowanie projektów wykonawczych oraz projektu wnętrz pomieszczeń wymagających szczególnego potraktowania, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - przebudowę istniejących pomieszczeń na parterze wykorzystywanych jako przedszkole wraz z wykonaniem niezbędnych prac remontowych, - dobudowę części budynku z nowymi, niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania przedszkola pomieszczeniami, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na użytkowanie obiektu. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie postanowieniami SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym oraz koncepcją funkcjonalno użytkową. Obowiązkiem wybranego w toku postępowania wykonawcy po podpisaniu umowy będzie uzgodnienie z Zamawiającym zakresu, formy i rodzaju dokumentacji dla poszczególnych elementów robót. Wszystkie w/w plany, projekty i specyfikacje muszą uzyskać akceptacje Zamawiającego. 2.3. Przebudowa Zespołu Szkół w Łubnie wraz z budową pochylni dla niepełnosprawnych Zamówienie w szczegółach obejmuje: - uszczegółowienie koncepcji architektonicznej w zakresie projektu budowlanego na podjazd dla niepełnosprawnych, - dokonanie zgłoszenie robót, - wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych wraz z przebudową schodów zewnętrznych, - przebudowę istniejących łazienek wraz z położeniem glazury i terakoty i wymiana przyborów sanitarnych, - wymianę posadzek w szatniach i przedsionku, - pomalowanie wszystkich ścian w starym skrzydle wraz z położeniem tynku strukturalnego w ciągach komunikacyjnych, - naprawa części instalacji elektrycznej, sanitarnej i wodociągowej, - wymianę całości stolarki otworowej okiennej i drzwiowej zewnętrznej w nowym skrzydle oraz stolarki otworowej drzwiowej zewnętrznej w starym skrzydle wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - wymianę całości stolarki otworowej drzwiowej wewnętrznej w starym skrzydle, - ocieplenie ścian budynku styropianem wraz z wykonaniem wyprawy, - położenie nowej izolacji przeciwwodnej na dachu części nowej wykonanej z płyt warstwowych, - położenie nowej izolacji ze styropapy na dachu pokrytej papą, - przemurowanie części kominów wystających ponad dach, - otynkowanie pozostałych kominów wystających ponad dach, - wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie postanowieniami SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym oraz koncepcją funkcjonalno użytkową. Obowiązkiem wybranego w toku postępowania wykonawcy po podpisaniu umowy będzie uzgodnienie z Zamawiającym zakresu, formy i rodzaju dokumentacji dla poszczególnych elementów robót. Wszystkie w/w plany, projekty i specyfikacje muszą uzyskać akceptacje Zamawiającego. 3. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kolczyglowy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja trybun na stadionie Deyny
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie powierzchni gruntu, budowa zjazdu, budowa oświetlenia oraz budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej działkę 54/2 obręb 9 w Wejherowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku internatu sportowego ALBATROS w COS OPO we Władysławowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie, montaż i demontaż 2 szt. mebli miejskich na ul. Starowiejskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów Skarbu Państwa przy ul. Siennickiej 30/40 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Budowa remizy strażackiej OSP w Klonówce
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogrodzenia terenu i rekultywację skarpy na terenie Wydziału Zarządzania i Ekonomii przy ul. Traugutta 79
Dodano: 2016-07-27 - Rewaloryzacja parku im. Jana Pawła II w dzielnicy Zaspa w Gdańsku (etap II)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń Szpitala w Ustce przy ul. Mickiewicza 12 celem dostosowania do funkcjonowania w nich Oddziału Dermatologicznego i Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121
Dodano: 2016-07-27