Przetargi.pl
Przebudowa, remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Kaliskach - etap IV

Gminny Ośrodek Kultury w Kaliskach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-260 Kaliska, ul. Długa 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 56 09 245,56 09 246 , fax. 58 56 09 245,56 09 246
  • Data zamieszczenia: 2016-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Kaliskach
    ul. Długa 18 18
    83-260 Kaliska, woj. pomorskie
    tel. 58 56 09 245,56 09 246, fax. 58 56 09 245,56 09 246
    REGON: 19004435200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gok.kaliska.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Kaliskach - etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn Przebudowa, remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Kaliskach etap IV o następującym zakresie 1) PRZEBUDOWA - ROBOTY ROZBIÓRKOWE a)rozbiórka pomieszczenia harcówki wraz z posadzkami fundamentami, ścianami oraz stropodachem mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm rozebranie ścian żelbetowych o grubości do 40 cm wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km wraz z utylizacją b)rozebranie chodników z płyt betonowych W tym ROBOTY ZEWNĘTRZNE- PLAC ODWODNIENIE podkłady z ubitych materiałów sypkich rozebranych chodników z płyt betonowych przylegających do budynku oraz opasek betonowych wraz z wywiezieniem gruzu wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi podkłady betonowe na podłożu gruntowym kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śr zew 110 mm studnie chłonne z kręgów betonowych i żelbetowych 2) PODJAZD DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH a)rozbiórka istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych i schodów wraz z wywiezieniem gruzu b)wykonanie podkładów z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym c)posadzki granitowe schody d)tynki elewacyjne silikonowo żywiczne wykonywane ręcznie typu Gramaplast cokołu oraz murków oporowych e)ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo piaskowej f)montaż balustrad ze stali nierdzewnej g)fundamenty z bloczków betonowych na zaprawie cementowo-wapiennej 3) ROBOTY BUDOWLANE PRACE WYKOŃCZENIOWE WNĘTRZ a)przecieranie istniejących tynków wewnętrznych na ścianach z zeskrobaniem farby b) wykonanie tynków i ( gładzi) jednowarstwowych na ścianie i stropie c)warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej wykonane w pomieszczeniach d)posadzki płytkowe w pomieszczeniach oraz okładzin schodów z płytki gres 30 x 30 cm układanych na klej metoda zwykłą i kombinowaną oraz cokoliki na schodach układanych na klej metodą kombinowaną e)dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych f)w ciągach komunikacyjnych wykonanie tynku mozaikowego epoksydowego W tym montaż pompy do podniesienia wysokości zawór/klapa zwrotna i podgrzewacza do wody montaż rurociągu z PCW o śr 75 mm Montaż umywalki sam montaż 4) OŚWIETLENIE PLACU I BUDYNKU WRAZ Z INSTALACJĄ a)zdemontowanie z oprawami istniejących lam w ilości 8 sztuk b)montaż przepustów rurowych w stropach i ścianach z betonu z mechanicznym przebijaniem otworów c)wykonanie wykopów d)wymiana kabla pod oświetlenie YAKXS 4 X 25 e)zasypanie kabla f)mechaniczne ułożenia kabli jednożyłowych o masie do 12 kg m g)montaż lamp oświetleniowych w tym słupów oświetleniowych z fundamentami i lamp oświetleniowych ledowych 4 kpl ( wykonanie oświetlenia etap I) h)wyłącznik zmierzchowy 1) szt i)ułożenie kabli YDYżo 3 x 1,5 mm ? do naświetlaczy w listwach lub rurkach osłonowych j)montaż naświetlaczy LED na budynku - Ilość - 6szt zamontować oprawy z uwzględnieniem docieplenia budynku gr 15 cm ,które będzie wykonane w terminie późniejszym. Rozmieszczenie słupów i naświetlaczy zgodnie z rysunkiem zawartym w dokumentacji 5) STOLARKA DRZWIOWA WEWNĘTRZNA a)montaż drzwi wewnętrznych pełnych jednoskrzydłowych wraz z futryną na szerokość muru wraz z obróbką obsadzenia, Z uwagi na fakt, iż planowana inwestycja znajduje się w czynnym budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Kaliskach zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzgodnienia harmonogramu wykonania prac z Dyrektorem Gminnego Ośrodka Kultury w Kaliskach oraz Inspektorem Nadzoru. Ze względu na działalność, która prowadzona jest w powszednie dni tygodnia i dni wolne od pracy, Wykonawca swoimi pracami nie zakłóci normalnego funkcjonowania GOK. Wykonawca zabezpieczy teren budowy przed dostępem osób trzecich , szczególnie w dni wolne od pracy i godziny popołudniowe. W GOK prowadzone są zajęcia z dziećmi i młodzieżą 3.2.W kosztorysie ofertowym należy ująć koszty za roboty nie ujęte w przedmiarze robót a dotyczące 1)obsługi geodezyjnej inwestycji z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej, 2)pomiary powykonawcze, 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1)realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach decyzjach pozwoleniach 2)przeprowadzenie badań i prób 3)zagospodarowanie terenu. 3.4.Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1)Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00 100 ). 2)Wadium powinno być wniesione do dnia 07.06.2016 do godziny 12:00, oraz musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 07.07.2016 w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Gminnego Ośrodka Kultury w Kaliskach w Banku Spółdzielczym w Skórczu Oddział w Zblewie nr: 72 8342 0009 4000 1557 2000 0003 z adnotacją: Wadium (dopisać nazwę zadania) O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 3)Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę zamówienia publicznego, b)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, c)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d)kwotę gwarancji, e)termin ważności gwarancji (do terminu związania ofertą),f)zobowiązanie Gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania ofertą, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w pkt 22 ppkt. 2 lit. b i e. 5)Wymaganie Gwarancja (poręczenie) musi zostać podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska).6)Oryginał poręczeń lub gwarancji należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 07.06.2016 do godz. 12:00. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu z potwierdzeniem dokonanej przez bank operacji finansowej, gdy wadium było wniesione w pieniądzu. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pozostałych formach (np. gwarancja, poręczenie) należy dołączyć do oferty. 7)Zwrot wadium odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w Art. 46 Ustawy Pzp. 8)Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium w przypadku wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. W takim przypadku Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9)Jeśli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.10)Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie oraz w pozostałych przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. 11) Wykonawca, który nie wniósł wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą - zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bipgok.kaliska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach