Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczenia garażowego w budynku administracyjno-technicznym Delegatury Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Siemianowicach Śląskich przy ul. Wróblewskiego 75

Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5349259, 5349169 , fax. 022 5349341
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
    ul. Kasprzaka 18/20 18/20
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5349259, 5349169, fax. 022 5349341
    REGON: 01751079400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczenia garażowego w budynku administracyjno-technicznym Delegatury Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Siemianowicach Śląskich przy ul. Wróblewskiego 75
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa pomieszczenia garażowego w budynku administracyjno-technicznym Delegatury Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Siemianowicach Śląskich przy ul. Wróblewskiego 75
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., jak również znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2) posiadać niezbędne doświadczenie oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.1.2)b) SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W szczególności Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie budynku/lokalu o powierzchni użytkowej minimum 35 m2, której wartość wynosi minimum 50.000,00 PLN netto (bez podatku VAT), b) wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia Kierownika budowy wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakres wykonywanych przez niego czynności podczas realizacji zamówienia, posiadającego: - wykształcenie techniczne, - minimum 3 letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku Kierownika budowy, - uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń stwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w tym w szczególności pełnienie roli Kierownika budowy, - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z ubezpieczeniem OC.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p. i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa w ich imieniu ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu pełnomocnik); 3) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby (dla identyfikacji wskazanych w wykazie wykonanych robót) przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, powinny zawierać minimum: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, - wskazanie zakresu robót, - wskazanie daty wykonania robót (rozpoczęcia i zakończenia), - wskazanie miejsca wykonania robót, - opinię podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie; 4) wykaz osób, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności podczas realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawcy powinni wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawcy dołączyli do niniejszego wykazu dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (wskazane w wykazie), posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach