Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń na potrzeby pracowni protetyki słuchu dla Katedry i Zakładu Biofizyki UMP, budynek Collegium Chemicum w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 6

Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 854-60-00 , fax. 61 852-04 -55, 8546146
  • Data zamieszczenia: 2014-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Fredry 10 10
    61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 854-60-00, fax. 61 852-04 -55, 8546146
    REGON: 00028881100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń na potrzeby pracowni protetyki słuchu dla Katedry i Zakładu Biofizyki UMP, budynek Collegium Chemicum w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń na potrzeby pracowni protetyki słuchu dla Katedry i Zakładu Biofizyki UMP, budynek Collegium Chemicum w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 6. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, które stanowią dodatek nr 5 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty ramowy harmonogram realizacji robót wg ich rodzaju i kosztorysowego podziału zadań. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych do podanych w dodatkach do siwz, pod warunkiem zaproponowania przez Wykonawcę: materiałów, urządzeń i technologii, które posiadają właściwości i cechy a także parametry techniczne oraz wymagania funkcjonalne i estetyczne, nie gorsze, niż określone w dodatkach do siwz. W takiej sytuacji zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który chce zastosować materiały, urządzenia i technologie inne od wskazanych w dodatkach do siwz, wykazał ich równoważność, poprzez wypełnienie dodatku nr 6 (Lista oferowanych materiałów i urządzeń) wg przedłożonego przez Zamawiającego wzoru oraz przez przedłożenie stosownych dokumentów, tzn.: pełne opisy techniczne rozwiązań równoważnych (typ, producent, dane katalogowe, DTR-ki) wraz z niezbędnymi atestami i dokumentami dopuszczającymi stosowanie materiałów w budownictwie. W przypadku, gdy zastosowanie ww. materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. Brak dołączenia dodatku nr 6, brak wskazania wyrobu dla każdej z w/w pozycji lub brak dołączenia kart technicznych wyrobu dla każdej z w/w pozycji, a także nie wykazanie równoważności w odniesieniu do wymogów Zamawiającego, powoduje odrzucenie oferty. Wypełniony dodatek nr 6 należy załączyć do oferty niezależnie od konieczności wykazania równoważności. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panem Przemysławem Tomkowiakiem, tel. 61 854 60 20. Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia: minimum 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 12.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://administracja.ump.edu.pl/dzp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach