Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych na Ośrodek Rehabilitacji Dziennej wraz z rozbudową o dźwig zewnętrzny - ETAP III - Połączenie holu windowego z pozostałą częścią GCR Repty. GCR/35/ZP/2010

SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 42-604 Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3901206 , fax. 032 3901353
  • Data zamieszczenia: 2010-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
    ul. Śniadeckiego 1 1
    42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3901206, fax. 032 3901353
    REGON: 00029170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych na Ośrodek Rehabilitacji Dziennej wraz z rozbudową o dźwig zewnętrzny - ETAP III - Połączenie holu windowego z pozostałą częścią GCR Repty. GCR/35/ZP/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest połączenie holu windowego z pozostałą częścią GCR Repty. Zaprojektowana przebudowa obejmuje: - wykonanie dodatkowych drzwi wejściowych do budynku szerokości 90cm z naświetlem po prawej stronie dobudowanego dźwigu osobowego, wewnętrznych drzwi przeciwpożarowych, drzwi do pomieszczeń oraz drzwi przeszklonych aluminiowych; - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych o nachyleniu 15%, szerokości 1,45m, długości 1m oraz spocznika długości 2,30m i szerokości 1,90. Całość wyposażona w barierkę ochronną ze stali nierdzewnej. Podjazd z kostki betonowej z warstwami podbudowy oraz fundamentem. Elementy betonowe wykończone wyprawą elewacyjną; - montaż daszku nad wejściem ze szkła akrylowego mocowanego do elewacji przy pomocy cięgien ze stali nierdzewnej; - wykonanie adaptacji (remont) pomieszczeń na łącznik pomiędzy holem windowym a pozostałą częścią GCR Repty. Adaptacji poddana zostanie część pomieszczeń Apteki Szpitalnej; - remont holu windowego Przychodni Rehabilitacyjnej (wysoki parter) w zakres, którego wejdą roboty budowlane związane z wymianą posadzki oraz malowaniem pomieszczenia; - wymianę wykładzin i warstw posadzki w remontowanych pomieszczeniach; - remont klatki schodowej - malowanie, renowację stopni; - dostosowanie instalacji elektrycznej do nowych potrzeb; - montaż nagrzewnicy elektrycznej przy drzwiach wejściowych; - roboty ogólnobudowlane (murarskie, tynkarskie, posadzkowe, malarskie), - oznakowanie dróg i wyjść ewakuacyjnych. Szczegółowy opis robót ujęty jest w dokumentacji budowlanej oraz w przedmiarze robót będących załącznikami do specyfikacji. Warunki dodatkowe: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem oraz uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Osobą odpowiedzialną za organizację i przebieg wizji jest Z-ca Dyrektora ds. Technicznych Maksymilian Hajzer tel. 32/39-01-500 w godz. 8-14. 2. Miejsce prowadzenia robót winno być zabezpieczone przed dostępem osób trzecich i wydzielone od pozostałych części obiektu, będących w użytkowaniu, szczelnymi ściankami. Roboty ogólno- budowlane należy prowadzić w sposób nie zakłócający pracę w GCR Repty. Roboty hałaśliwe prowadzone będą wyłącznie w terminie i w czasie uzgodnionym wcześniej z pracownikiem Działu Technicznego. 3. Szczegółowy harmonogram robót, stanowiący załącznik do umowy, będzie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy. 4. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót. 5. Od Wykonawcy wymagać się będzie: a) zapewnienia na terenie objętym umową należytego ładu, porządku, przestrzegania zasad BHP i p.poż, przepisów sanitarno - epidemiologicznych w czasie wykonywania robót oraz odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją robót oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, b) wykonania prac zgodnie z dokumentacją i z materiałów określonych w dokumentacji technicznej, c) przedstawienia wszystkich wymaganych atestów, certyfikatów oraz świadectw ITB materiałów użytych do wykonania zadań, w tym stwierdzających dopuszczenie do stosowania w obiektach służby zdrowia, d) stosowania się do procedur i zasad wynikających z posiadania przez Zamawiającego certyfikatów jakości wg ISO 9001 - ISO 14001 i certyfikatu akredytacyjnego. 6. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 Pzp). W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45.00.00.00-7 roboty budowlane 45.11.13.00-1 roboty rozbiórkowe 45.31.00.00-3 roboty instalacyjne elektryczne 45.44.21.00-8 roboty malarskie 45.33.11.00-7 instalowanie centralnego ogrzewania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach