Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń DPS Kalina na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy Kalina przy ul. Kalinowszczyzna 84 w Lublinie.

Środowiskowy Dom Samopomocy KALINA ogłasza przetarg

  • Adres: 20-201 Lublin, ul. Kalinowszczyzna 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 748 47 15 , fax. 0-81 747 97 36
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Środowiskowy Dom Samopomocy KALINA
    ul. Kalinowszczyzna 84 84
    20-201 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 748 47 15, fax. 0-81 747 97 36
    REGON: 06001815700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń DPS Kalina na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy Kalina przy ul. Kalinowszczyzna 84 w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe dotyczące wszystkich pomieszczeń remontowanych i elewacji: Ścianki działowe , poszerzenie otworów drzwiowych w ścianach gr. 25 cm. , częściowa rozbiórka ścian gr. 25 cm. , wykucie bruzd dla nadproży , skucie posadzek z płytek gresowych wraz z podłożem gr. 6 cm. , skucie posadzek z wykładziny wraz z podłożem gr. 6 cm. - likwidacja różnicy poziomów , skucie ze ścian glazury wraz z tykiem , rozbiórka fundamentów po urządzeniach pralniczych , powiększenie otworów okiennych w elewacji , demontaż stolarki i ślusarki drzwiowej i okiennej , podkucie ścian w celu obsadzenia parapetów podokiennych wew, rozbiórka pokrycia z papy , demontaż płyt dachowych , demontaż obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi , urządzeń sanitarnych ( umywalki, muszle wc. wanna , natryski , kratki ściekowe , baterie umywalkowe , natryskowe , wannowe , wywóz materiałów rozbiórkowych poza tern budowy. - Rozbiórka części elewacji naprzeciw ściany dzielącej pralnię od pomieszczeń remontowanych , wykonanie wykopu do fundamentów , wykonanie fundamentu , domurowanie filarka 38x38 cm. z cegły wraz z dociepleniem wełną mineralną wyprawką ( siatka zbrojąca , zaprawy klejące , tynk baranek. - malowanie elewacji po obsadzeniu stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej oraz uzupełnieniu docieplenia w istniejących kolorach farbą silkonową. - wykonanie ścianek działowych z cegły , uzupełnienie ścian gr. 25 cm. - wykonanie i uzupełnienie tynków III kategorii , wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów wraz z gruntem - wykonanie i obsadzenie ślusarki okiennej 120x170 i drzwiowej 100x200 w świetle otworu o odporności ogniowej EI 60 min. , uszczelnienie styków muru z ościeżnicą wełna mineralną - wykonanie i obsadzenie stolarki okiennej PCV w kolorze białym i ślusarki drzwiowej z aluminium ciepłego w kolorze brązowym , dołem panel ciepły , górą szyba bezpieczna obustronnie , dwa zamki patentowe , samozamykacz z blokadą ,obróbka wraz z dociepleniem wełną mineralną glifów. - obsadzenie stolarki wewnętrznej drewnianej wzmocnionej wraz z ościeżnicami regulowanymi i odpornej na wilgoć do pomieszczeń sanitarnych w kolorze olchy , zamki z wkładką , klamki z rozetkami lub szyldami metalowe dobrej jakości - wykonanie parapetów wewnętrznych z aglomarmuru o grubości min. 3cm. - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki - wykonanie warstwy samopoziomującej wraz z gruntem pod posadzki z pcv - wykonanie posadzek z płytek gresowych w sanitariatach oraz w pokoju przy wejściu głównym wraz z cokolikami , kolor i wzór układanych płytek wykonawca uzgodni z Inwestorem - wykonanie posadzki z PCV gr. 2 ,5 mm. z wyłożeniem na ściany wys. 12 cm. , kolor i wzór układanej wykładziny wykonawca uzgodni z Inwestorem - malowanie ścian farbami kolorowymi lateksowymi , sufity w kolorze białym farbami lateksowymi - w sanitariatach ściany wyłożyć glazurą do wysokości sufitu i w aneksie kuchennym wykonać fartuch z glazury kolor i wzór układanych płytek ,wykonawca uzgodni z Inwestorem - wykonanie i montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych wg. ilość i kształt - informacja u Inwestora - wykonanie spadków pod obróbki blacharskie - wykonanie i montaż obróbek blacharskich ( parapety zewnętrzne , obróbki dachu ) , rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze brązowym - uzupełnienie docieplenia ścian wełną mineralną gr. 14 cm. wraz z siatką , zaprawami klejowymi i tynkiem - wykonanie docieplenia stropodachu oraz montaż kominków wentylacyjnych o średnicy 16cm. - uzupełnienie płyt dachowych korytkowych zamkniętych wraz ze szlichtą cementową - uzupełnienie krycia dachu po montaż płyt dachowych - pokrycie całego dachu papą wierzchniego krycia wraz z ogniomurami , papa o parametrach 250 /4000 - demontaż i ponowny montaż daszku zew. nad drzwiami ( przeniesienie z elewacji podłużnej na elewację szczytową - wykonanie i montaż ścianki mobilnej HUFCOR typ G 3000 lub równoważnej - wykonanie kanałów wentylacyjnych z cegły po demontażu płyt dachowych wraz z przebiciem stropów , tynkami , kratkami , czapkami - montaż na ścianie deski odbojnicowej w pomieszczeniu przy wejściu - wymiana kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach - założenie belek nadprożowych - dwuteowników 160 - wykonanie obudowy kanału wentylacyjnego istn. płytami gipsowo-kartonowymi wodo i ognioodpornych 2. Roboty wodno - kanalizacyjne z białym montażem: - wykonanie instalacji grzewczej, - wykonanie instalacji hydraulicznej, - wykonanie instalacji kanalizacyjnej, - instalowanie wentylacji, - wykonanie zabudowy kuchni ( szafki stojące i wiszące o długości zabudowy 6 m z jednym blatem kuchennym) w zabudowie : zmywarka piekarnik elektryczny ,płyta grzewcza elektryczna, lodówka, wyciąg- urządzenia dostarczy Inwestor i korytarza ( szafy z drzwiami przesuwanymi o długości 7 m , ubraniowe z półką na buty dołem oraz półką na nakrycia głowy górą - 3m ,a pozostałe 4 m z półkami na dokumenty i akta z wmontowanymi bezpiecznymi zamkami . - montaż urządzeń sanitarnych -muszle ,umywalki , baterie , montaż zlewozmywaka (zlewozmywak wraz z młynkiem koloidalnym dostarczy Inwestor ) ,brodzik , kabina natryskowa z brodzikiem , krzesło mocowane do ściany nad brodzikiem w wc. damskim 3. Roboty elektryczne: - wykonanie WZL tablic rozdzielczych, - roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych (oświetlenie podstawowe, ewakuacyjne), - wykonanie instalacji przyzywowej, - instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych, - wykonanie instalacji telefonicznej, - instalacja gniazd, - wykonanie połączeń wyrównawczych, - uszczelnienie przejść z demontażem i utylizacją istniejących, - wykonanie prób i pomiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1. Dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) w specjalności: 1.1.1. konstrukcyjno - budowlanej - co najmniej jedna osoba, 1.1.2.sanitarnej - co najmniej jedna osoba, a także posiadającymi ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2. Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 roboty w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 2.2.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1.posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b)dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub d)przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Właściwe uprawnienia budowlane (podstawa prawna art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118) w specjalności: 3.1.1.konstrukcyjno - budowlanej 3.1.2.sanitarnej, 3.1.3. elektrycznej wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.2.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubatorowych o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt 3.2 winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy składającego ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę składającego ofertę w tym postępowaniu. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1.Dokument wymagany w pkt 2.1. winien złożyć każdy wykonawca. 5.2.Oświadczenie oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt 1.1. oraz dokumenty wymagane w pkt 3.1.-3.2 winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2.1- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.Oświadczenia: 6.1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3) potwierdzające, że wykonawca: 6.1.1.1.posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.1.1.2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b)dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub d)przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6.1.1.3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.1.1.4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 6.2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 6.3.1.Właściwe uprawnienia budowlane (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118) w specjalności: 6.3.1.1. budowlanej, 6.3.1.2. sanitarnej, 6.3.1.3 elektrycznej wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6.3.2.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (wg zał. nr 5) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.4.W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt 6.3.2 winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. 6.5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.5.1.Dokument wymagany w pkt 6.2.1. winien złożyć każdy wykonawca. 6.5.2.Oświadczenie oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt 6.1.1. oraz dokumenty wymagane w pkt 6.3.1.-6.3.2 winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6.6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 6.2.1- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6.8.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 6.9.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach