Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń auli A zlokalizowanej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym nr 4 na potrzeby dydaktyczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy: UM-ZP-262-23/16

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4485200 , fax. 81 4485201
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4485200, fax. 81 4485201
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń auli A zlokalizowanej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym nr 4 na potrzeby dydaktyczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy: UM-ZP-262-23/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń auli A zlokalizowanej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym nr 4 na potrzeby dydaktyczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Przebudowę auli A na Vp. bloku BAE wraz z niezbędnymi wewnętrznymi instalacjami: centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektrycznymi i teletechnicznymi w budynku Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty, będące załącznikami do niniejszej SIWZ: 1) Projekt budowlany 2) Projekt wykonawczy 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) 4) Przedmiary robót 4. Charakterystyka stanu istniejącego obiektów : Aula A znajduje się na piątym piętrze istniejącego budynku pomiędzy segmentami B i E. Aula skomunikowana jest z pozostałą częścią kompleksu poprzez istniejące klatki schodowe. Aula, po przebudowie przeznaczona będzie na 164 miejsca na audytorium. Zostanie zmieniony układ audytorium poprzez nadlanie stopni tak, aby sala spełniała wymogi przejść ewakuacyjnych. Nowe przejście pomiędzy rzędami zostało zlokalizowane w środkowej części audytorium. Podstawowe parametry techniczne budynku: Maksymalna długość obiektu -24,72 m Maksymalna szerokość obiektu - 12,74 m Maksymalna wysokość Auli - 5,53 m Ilość kondygnacji - nadziemnych - 6 -podziemnych -2 Powierzchnia użytkowa - 2 46,49 m2 Kubatura -1363,08 m3 5. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na okres prowadzenia prac remontowych. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu i uzgodnienia z Zamawiającym sposobu realizacji prac zapewniając jak najmniejszą uciążliwość dla pracowników budynku. 6. Przekazanie pomieszczeń wewnętrznych przeznaczonych do wykonania prac będzie wykonywane zgodnie z ustaleniem z Użytkownikiem Obiektu. 7. Z uwagi na fakt, że realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie w czynnym obiekcie, poszczególne etapy robót winny być zakończone w terminach zgodnych z harmonogramem. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy: - dbanie o czystość, - przestrzeganie przepisów BHP. 9. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia (jest to kryterium oceny ofert), w tym również na zastosowane materiały, liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 11. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 - Roboty budowlane, 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 12. W przypadku, gdy w dokumentacji występują nazwy własne (normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie) materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta: 12.1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust 5 ustawy Pzp). 12.2. Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 13. Dodatkowe informacje dla wykonawców: 13.1. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty dokonanie wizji lokalnej na terenie wykonania przedmiotu zamówienia (obiektu i jego otoczenia). 13.2. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 13.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 13.4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pełnego zakresu robót, który wynika z dokumentacji technicznej, STWiOR, przedmiarów robót, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia. 13.5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej. 13.6. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót, który będzie stanowił załącznik do Umowy, Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 7 dni licząc od daty zawarcia umowy. 13.7. Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od daty zawarcia umowy przedłoży tabelę elementów scalonych i kosztorys (opracowany metodą szczegółową jak i uproszczony) wraz z wykazem/zestawieniem i cenami materiałów przewidzianych i niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Tabela elementów scalonych oraz kosztorys będą stanowiły załączniki do Umowy. 13.8. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy określony w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach. Podstawowym elementem na podstawie którego należy przedstawić koszt przebudowy jest projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączna podstawą do przygotowania oferty. Wszystkie nieujęte elementy winny być przez Wykonawcę uwzględnione i ujęte w osobnych pozycjach dla danej branży. Elementy robót nie ujęte w kosztorysie przedłożonym Zamawiającemu w terminie do 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy lub niewycenione, a wynikające z przepisów Prawa budowlanego, warunków technicznych, wiedzy technicznej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w kosztorysie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy i 00/100 PLN) Szczegółowe zapisy na temat wadium znajdują się w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach