Przetargi.pl
Przebudowa poddasza na pomieszczenia biurowe i pomocnicze oraz dostosowanie do wymagań przepisów ochrony pożarowej budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Przybylaka 8, nr sprawy ZP-AN-38/15

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2015-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa poddasza na pomieszczenia biurowe i pomocnicze oraz dostosowanie do wymagań przepisów ochrony pożarowej budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Przybylaka 8, nr sprawy ZP-AN-38/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został opisany w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz poniżej w: 1.1. Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ, na którą składa się: 1.1.1. Projekt budowlany przebudowy poddasza na pomieszczenia biurowe i pomocnicze oraz dostosowania do wymagań przepisów ochrony pożarowej budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Dąbrowie Górniczej; 1.1.2. Wewnętrzne instalacje sanitarne. Projekt budowlany przebudowy poddasza na pomieszczenia biurowe i pomocnicze oraz dostosowania do wymagań przepisów ochrony pożarowej budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Dąbrowie Górniczej; 1.1.3. Projekt budowlany przebudowy poddasza na pomieszczenia biurowe i pomocnicze oraz dostosowania do wymagań przepisów ochrony pożarowej budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Dąbrowie Górniczej. Projekt instalacji elektrycznej - część opisowa i graficzna; 1.1.4. Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy poddasza na pomieszczenia biurowe i pomocnicze oraz dostosowania do wymagań przepisów ochrony pożarowej budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Dąbrowie Górniczej. Projekt instalacji systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania klatki schodowej - część opisowa i graficzna; 1.1.5. Projekt budowlany przebudowy poddasza na pomieszczenia biurowe i pomocnicze oraz dostosowania do wymagań przepisów ochrony pożarowej budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Dąbrowie Górniczej. Projekt instalacji okablowania strukturalnego - część opisowa i graficzna ; 1.1.6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Dział budowlany: 45000000-7; 1.1.7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Dział instalacyjny: 45300000-0; 1.1.8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie instalacji elektrycznej wewnętrznej; 1.1.9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie systemu sygnalizacji pożaru; 1.1.10. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie okablowania strukturalnego; 1.2. Przedmiarach robót - stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ: 1.2.1. Przedmiar robót. Branża budowlana - część inwestycyjna; 1.2.2. Przedmiar robót. Branża budowlana - część remontowa; 1.2.3. Przedmiar robót. Branża sanitarna - roboty inwestycyjne; 1.2.4. Przedmiar robót. Branża sanitarna - roboty remontowe; 1.2.5. Przedmiar robót. Instalacje elektryczne i logiczne - część remontowa; 1.2.6. Przedmiar robót. System sygnalizacji pożaru i oprawy ewakuacyjne - część inwestycyjna; 1.2.7. Przedmiar robót. Wyposażenie. 1.3. Ekspertyza techniczna zabezpieczenia przeciwpożarowego budynku biurowego Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Przybylaka 8 z kwietnia 2013 r. - stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ. 1.4. Postanowienie Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 20.06.2013 r. - stanowiące załącznik nr 14 do SIWZ. 1.5. Pozwolenie na budowę - Decyzja nr 86/2015 z dnia 23.02.2015 r. - stanowiące załącznik nr 15 do SIWZ. 1.6. Opinia Śląskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego z dnia 5.11.2013 r. - stanowiąca załącznik nr 16 do SIWZ. 2. Zakres prac budowlano-instalacyjnych - zakres przedmiotu umowy na wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych i instalacyjnych w budynku Oddziału UDT w Dąbrowie Górniczej, w szczególności: 1. usunięcie z przebudowywanych oraz remontowanych pomieszczeń istniejących mebli i wyposażenia do wskazanego na terenie Oddziału miejsca; 2. wykonanie robót zabezpieczających pomieszczenia i elementy budynku przeznaczone do pozostawienia w stanie nie zmienionym oraz robót porządkowych i pomocniczych); 3. wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych i demontażowych branży budowlanej i instalacyjnej (rozbiórka przegród budowlanych, demontaż stolarki i ślusarki, wykucie bruzd i otworów, demontaż instalacji sanitarnych, elektrycznych oraz teleinformatycznych); 4. wykonanie nowych uzupełnienie istniejących elementów konstrukcyjnych oraz przegród budowlanych (ścianki działowe, sufity, podłogi) wydzielających zaprojektowane pomieszczenia na poddaszu budynku; 5. wykonanie nowych oraz przeróbka i uzupełnienie instalacji sanitarnych (wod.-kan., c.o., wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji oddymiania i pożarowej instalacji hydrantowej) wraz z montażem urządzeń w tym zakresie w budynku; 6. wykonanie nowych oraz przeróbka i uzupełnienie instalacji teleinformatycznych i teletechnicznych w budynku (w tym wykonanie instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru) wraz z montażem urządzeń w tym zakresie; 7. wykonanie nowych oraz przeróbka i uzupełnienie instalacji elektrycznych (w tym instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego) w budynku wraz z montażem urządzeń w tym zakresie; 8. częściowy montaż nowej stolarki i ślusarki oraz dostosowanie do wymagań przepisów pożarowych stolarki i ślusarki istniejącej (w tym montaż stolarki i ślusarki o wymaganej odporności ogniowej); 9. dostawa, montaż i uruchomienie (łącznie z dopuszczeniem UDT) platformy dla osób niepełnosprawnych 10. wykonanie koniecznych robót dekarsko-blacharskich oraz naprawczych elewacji; 11. wykonanie budowlanych i instalacyjnych robót wykończeniowych w budynku (okładziny, gładzie, malowanie, wykładziny podłogowe, przybory sanitarne i osprzęt elektroinstalacyjny); 12. dostawa i montaż wyposażenia (w tym wyposażenia meblowego) do przebudowanych pomieszczeń; 13. aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego w Oddziale UDT w Dąbrowie Górniczej; 14. sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu 3 egz. dokumentacji powykonawczej; 15. uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody właściwych organów i instytucji, w określonej przepisami formie, na użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem przebudowanych i wyremontowanych pomieszczeń w budynku; 16. stałe utrzymywanie czystości terenu robót oraz w szczególności powierzchni do niego przyległych w zakresie umożliwiającym ich normalne użytkowanie w trakcie prowadzenia robót budowlano-instalacyjnych; 17. wykonywanie (w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego) robót po godzinach pracy Zamawiającego (tj. w godz. 16.00 - 6.00 - z uwzględnieniem warunków ciszy nocnej - dla robót głośnych i uciążliwych dla pracowników Zamawiającego), jak też w dni wolne od pracy Zamawiającego w zakresie zgodnym z pozwoleniem na budowę, przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, STWiOR, warunkami technicznymi i odpowiednimi przepisami prawa oraz umożliwiającym Zamawiającemu uzyskanie zgody właściwych organów i instytucji, w przewidzianej przepisami i pozwoleniem na budowę formie, na użytkowanie poszczególnych pomieszczeń budynku zgodnie z przeznaczeniem. 3. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji, w tym ze STWiOR oraz w przedmiarach robót. Tam, gdzie w projekcie budowlanym: na rysunkach, w STWiOR, przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (nazwa własna, marka, znak towarowy, patent, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, materiałów, wyposażenia równoważnych (zwanych dalej rozwiązaniami równoważnymi), pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia, zgodnie z założeniami dokumentacji projektowej oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w jej załącznikach zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów, urządzeń, wyposażenia służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 5. Tam, gdzie w projekcie budowlanym: na rysunkach, w STWiOR, przedmiarach robót zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i techniczne systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia, zgodnie z założeniami dokumentacji projektowej oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 6. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca w opisie pozycji kosztorysu ofertowego zobowiązany jest jednoznacznie wskazać oferowane rozwiązanie równoważne, np.: przez podanie producenta, numeru katalogowego, itp. 7. W przypadku powielenia w opisie pozycji kosztorysowej opisu Zamawiającego, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje rozwiązanie wskazane w dokumentacji Zamawiającego. 8. W przypadku pominięcia w kosztorysie ofertowym nazwy materiału, urządzenia wskazanej przez Zamawiającego w pozycji przedmiarowej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje rozwiązania wskazane w dokumentacji Zamawiającego. 9. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić ich równoważność, w szczególności poprzez załączenie do oferty kart katalogowych, kart technicznych, dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR) - w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski. Ocena równoważności jest dokonywana przez Zamawiającego na etapie oceny ofert. 10. W przypadku przyjęcia do sporządzenia kosztorysów ofertowych i późniejszej realizacji robót materiałów równoważnych w stosunku do materiałów zaprojektowanych (materiałów o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych od parametrów materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej, STWiOR i w przedmiarach robót), Wykonawca jest zobowiązany zestawić te materiały w odrębnej, załączonej do kosztorysu ofertowego tabeli, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Do każdego wyszczególnionego w tej tabeli materiału Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty opisujące jego parametry techniczne i użytkowe (karty katalogowe, karty techniczne, karty charakterystyki materiału, deklaracje właściwości użytkowych itp.), pozwalające Zamawiającemu na ocenę równoważności materiału. 11. Minimalny Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, chyba, że udzielona przez producentów materiałów gwarancja przewiduje dłuższy okres, to wówczas przyjmuje się ten dłuższy okres. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usuwać ujawniające się wady lub wymieniać zamontowane lub wbudowane materiały w których stwierdzono wady, z wyłączeniem uszkodzeń będących następstwem eksploatacji niezgodnej z przekazaną Zamawiającemu Instrukcją użytkowania obiektu. Gwarancja ulega wydłużeniu o czas, w którym Zamawiający nie mógł korzystać z pomieszczeń Oddziału UDT lub jego części zgodnie z jego przeznaczeniem. Gwarancja ulega wówczas wydłużeniu odpowiednio na cały przedmiot umowy lub jego część. 12. Wykonawca w ramach zaoferowanego wynagrodzenia zobowiązany jest do bezpłatnego wykonywania w okresie objętym gwarancjami wszelkich gwarancyjnych przeglądów, serwisów i napraw, niezbędnych do wypełnienia warunków gwarancji na wbudowane materiały i urządzenia (łącznie z wymianą i uzupełnieniem wymaganych materiałów eksploatacyjnych). 13. Wykonawca winien dysponować taką ilością wykwalifikowanych pracowników, która umożliwiałaby w określonym umową terminie dobre jakościowo wykonywanie robót. 14. Zamawiający informuje, że w Urzędzie Dozoru Technicznego został wdrożony System Zarządzania Środowiskiem, którego celem jest utrzymanie w zgodności z obowiązującym prawem środowiskowym i stały postęp w dziedzinie zmniejszania uciążliwości UDT dla środowiska. Dokumentem wiodącym jest Polityka zintegrowanego systemu zarządzania - dokument stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wymagania i zasady postępowania ustanowione Systemem Zarządzania Środowiskowego w organizacji Zamawiającego i zobowiązuje się do ich bezwzględnego przestrzegania. System Zarządzania Środowiskiem nakłada na Wykonawcę obowiązek informowania UDT o wszelkiego rodzaju pracach, które mogą stanowić zagrożenie dla środowiska oraz wydarzeniach nagłych, które takie zagrożenia spowodowały. 15. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy w zakresie ryzyk budowlano-montażowych (Contractor`s All Risks) oraz odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem 7 do umowy. Kopię opłaconej, aktualnej polisy wraz z dowodem opłacenia składki Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu protokolarnego przejęcia terenu robót. W przypadku płatności w ratach, dowód opłacenia składki należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed wymaganym terminem płatności. UWAGA: Koszt polisy należy wkalkulować w cenę oferty. Dodatkowo, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wyceny polisy ze względu na jej koszt oraz zakres pokrycia ryzyka. 16. Przedmiot zamówienia musi być oddany Zamawiającemu w stanie nadającym się bezpośrednio do użytkowania po dokonaniu wszystkich odbiorów technicznych. 17. Dokumentacja jest chroniona prawem autorskim i nie może być wykorzystana w innym celu niż przygotowanie oferty w niniejszym postępowaniu. 18. Na pisemne zgłoszenie Wykonawcy - Zamawiający przewiduje zwołanie zebrania wykonawców, zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy PZP, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej SIWZ. Informację o terminie zebrania i informację z zebrania Zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ. Zamawiający sporządzi informację zawierającą zgłoszone na zebraniu pytania o wyjaśnienie treści SIWZ oraz odpowiedzi na nie, bez wskazywania źródeł zapytań. Zaleca się uczestniczenie w wizji lokalnej na terenie przyszłych robót, która będzie możliwa jedynie podczas zebrania Wykonawców. 19. Miejsce wykonania zamówienia: Oddział Urzędu Dozoru Technicznego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Przybylaka 8, zlokalizowany na działce nr 25/1 i 26/1. 20. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. UWAGA: w przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oświadczenie z zakresem prac (formularz ofertowy), jakie Wykonawca planuje zlecić podwykonawcy. Brak złożenia w ofercie oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 13.200,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy dwieście złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu (wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038 w Bank Gospodarstwa Krajowego zaznaczając w tytule przelewu: Wadium - przebudowa poddasza budynku OUDT w Dąbrowie Górniczej; lub w jednej z poniżej podanych form: 2.1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.2. gwarancjach bankowych, 2.3. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 7, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wpłatę pełnej kwoty wadium. Zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego a oryginał umieścił w oddzielnej kopercie). UWAGA !!! Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP oraz w art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 13.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 13.3. nie wzniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. !!! UWAGA!!!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w ust. 12 i 13 SIWZ 14. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowy okres gwarancji (powyżej wymaganych 36 miesięcy, nie więcej niż 60 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka: O nas - Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku/zamówienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach