Przetargi.pl
Przebudowa parteru Budynku Krwiodawstwa na gabinety lekarskie w tym Gabinet Ginekologiczny Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, działka nr 3529/1

Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2352467 , fax. 032 2352442
  • Data zamieszczenia: 2012-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie
    ul. Niepodległości 8 8
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 2352467, fax. 032 2352442
    REGON: 27150632400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa parteru Budynku Krwiodawstwa na gabinety lekarskie w tym Gabinet Ginekologiczny Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, działka nr 3529/1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa parteru Budynku Krwiodawstwa na gabinety lekarskie w tym Gabinet Ginekologiczny Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, działka nr 3529/1 przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało zawarte w dokumentacji projektowej, którą stanowią: I. Projekt budowlano-wykonawczy - Załącznik Nr 9 II. Przedmiar robót - Załącznik Nr 10, branża: a. Architektura b. Instalacje sanitarne c. Instalacje elektryczne III. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 11. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonane przy zachowaniu ciągłości pracy w remontowanych budynkach. Roboty należy realizować z zachowaniem przepisów określających wymagania dla budynków użyteczności publicznej: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) Ustawą Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. (Dz.U. 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.04.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 r., Nr 109, poz. 719) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2003 r., Nr 169, poz. 1650) Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004 r., Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych (Dz.U. 2003 r., Nr 47, poz. 401). W celu prawidłowej realizacji zamówienia przed terminem składania ofert Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie się z terenem i uwarunkowaniami w jakich zamówienie będzie realizowane. Wskazane jest, aby Wykonawcy pisemnie uzgodnili z Zamawiającym termin dokonania wizji lokalnej terenu (budynków przeznaczonych do wykonania robót budowlanych). Zamawiający wymaga min. 3 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia liczonej od dnia końcowego odbioru robót. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego. Zamówienie będzie rozliczane obmiarowo, tzn. wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn cen jednostkowych wykazanych w kosztorysach ofertowych Wykonawcy i obmiaru faktycznie wykonanych robót potwierdzonego przez inspektora nadzoru w książce obmiarów lub kosztorysach powykonawczych - tabelach elementów rozliczeniowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 90 dni kalendarzowych licząc od dnia protokolarnego przekazania placu budowy. Protokolarne przekazanie placu budowy nastąpi w okresie od 30.07.2012r. do 10.08.2012r. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 5 000 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: Bank ING nr konta 40 1050 1298 1000 0022 1434 2384. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć w Kasie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie w budynku administracji, I piętro, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów przed upływem terminu składania ofert tj. przed 15.06.2012 r. godz. 10:00, a kopię załączyć do oferty. 12.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2  ustawy z dnia  9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  Przedsiębiorczości (Dz. U. z  2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96 poz. 628). 12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 12.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12.6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w  odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył  dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8 SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z  przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z  przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.12. Wskazane jest, aby przy wnoszeniu wadium Wykonawca powołał się na nazwę przetargu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach