Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ul. Batalionowej w Gnieźnie

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ul. Batalionowej w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Przebudowę ul. Batalionowej - jezdnia (Etap II): - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - odwodnienie (przykanaliki, studzienki ściekowe, studnie rewizyjne), - wykonanie nawierzchni jezdni łącznie z krawężnikiem, ściekiem i obrzeżem, - regulacja wysokościowa włazów i zaworów urządzeń podziemnych, - mechaniczne czyszczenie kanalizacji deszczowej, - oznakowanie pionowe (znaki), - oznakowanie poziome, - przymocowanie progu zwalniającego listwowego. 2. Przebudowę ul. Batalionowej - chodniki i wjazdy na posesje (Etap IV): - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - ustawienie obrzeża na ławie betonowej, - wykonanie nawierzchni chodników i wjazdów łącznie z obrzeżem, - regulacja wysokościowa zaworów urządzeń podziemnych i studzienek telefonicznych. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 1. Wykonanie oznakowania miejsca realizowania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U.03.177.1729), na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, zatwierdzonego przez Zarządcę drogi, Organ Zarządzający Ruchem - Starostwo Powiatowe, Komendę Powiatową Policji w Gnieźnie. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. 2. Obsługę geodezyjną (wytyczenie w terenie, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej), 3. Utrzymanie w czystości ulic o nawierzchni bitumicznej i utwardzonej (zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U.05.236.2008 ze zm./) przylegających do placu budowy, którymi odbywa się ruch pojazdów Wykonawcy w okresie trwania robót. 4. W przypadku uszkodzenia przyległych do placu budowy nawierzchni bitumicznych i utwardzonych z winy Wykonawcy, należy wykonać ich remont, celem przywrócenia do stanu pierwotnego. 5. Po wykonaniu robót Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu objętego przedmiotem zamówienia. 6. Narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia w tym między innymi: koparkę - ładowarkę, koparkę, równiarkę samojezdną, walec statyczny samojezdny min. 10 Mg, walec wibracyjny samojezdny min. 7 Mg, zagęszczarkę wibracyjną, ubijak spalinowy, żuraw samochodowy, samochód dostawczy, samochód skrzyniowy min. 5 Mg, samochód wywrotka min. 5 Mg, szczotkę mechaniczną, samochód WUKO, skrapiarkę do bitumu samojezdną, rozkładarkę mas bitumicznych zapewniającą wykonanie nawierzchni bitumicznej -bez szwu-, piłę do cięcia betonu i nawierzchni bitumicznej, sprężarkę spalinową. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystanych do realizacji zadania winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w ten sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: dokumentację budowlano-wykonawczą na przebudowę ulicy, projekt docelowej organizacji ruchu kołowego, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 10.000,00zł. Dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty na konto lub wadium w pozostałych formach należy dostarczyć w formie oryginału do Urzędu Miejskiego w Gnieźnie, ul. Lecha 6, Referat Księgowości Budżetowej pok. Nr 3 , do dnia 05.06.2009r., do godz. 12.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: 3.1. min. 1 osobą, która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno - drogowe) i posiada zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty ww. zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry. 3.2. min. 2 pracownikami, którzy odbyli szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu, 4. Dysponują lub będą dysponowali narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym sprzętem określonym w pkt. 2.2.6 niniejszego ogłoszenia i siwz, 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6. Wykonali minimum pięć robót budowlanych z branży drogowej (w tym min. dwie roboty obejmowały wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego oraz min. dwie nawierzchnie z betonowej kostki brukowej, kostki kamiennej, kostki klinkierowej itp.) o wartości min. 250.000,00zł każda, w tym min. dwie jako generalny wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny), Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 złożone wg załącznika nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP.; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia. Dodatkowo należy załączyć: - dowód posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe - aktualne zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert dla kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno - drogowe). W przypadku wybrania oferty zaświadczenia będą aktualizowane na min. pół roku z góry. - aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu (min. 2 pracowników) z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym). Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje pracownikami o ww. kwalifikacjach, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności; 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca dla wykonania przedmiotu zamówienia, określonymi m. in. w pkt. 2.2.6. niniejszego ogłoszenia i siwz. Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. narzędziami i urządzeniami, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 7. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 8. Wykaz wykonanych minimum pięciu robót budowlanych z branży drogowej (w tym min. dwie roboty dotyczyły wykonania nawierzchnie z betonu asfaltowego oraz min. dwie nawierzchnie z betonowej kostki brukowej, kostki kamiennej, kostki klinkierowej itp.) o wartości min. 250.000,00 zł każda, w tym min. dwie jako generalny wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gnienzno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach