Przetargi.pl
MODERNIZACJA I ADAPTACJA BUDYNKU PO ZSZ NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO W KOSTRZYNIE

Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8178565 , fax. 061 8178191
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie
    ul. Dworcowa 5 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8178565, fax. 061 8178191
    REGON: 00052816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA I ADAPTACJA BUDYNKU PO ZSZ NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO W KOSTRZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i adaptacja budynku po ZSZ na potrzeby Przedszkola Miejskiego w Kostrzynie. Zakłada się wykonanie poniższych prac związanych z adaptacją budynku: 1. demontaż istniejącego stropu drewnianego i wykonanie projektowanego stropu gęstożebrowego nad parterem, 2. demontaż istniejącej klatki schodowej i wykonanie projektowanej klatki schodowej w postaci żelbetowego, monolitycznego biegu i spocznika, 3. demontaż ścianek działowych na poziomie parteru i wykonanie nowego podziału funkcjonalnego pomieszczeń, 4. wykonanie elementów wykończeniowych podłóg, ścian, sufitów oraz stolarki drzwiowej, 5. wykonanie instalacji grzewczej, wodno-kanalizacyjnej i ciepłej wody użytkowej, elektrycznej, wentylacyjnej oraz wykrywania i sygnalizacji pożaru. ROBOTY BUDOWLANE. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. Zakres robót do wykonania zgodny z projektem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót obejmuje: 1. Roboty budowlane 1.1. Roboty demontażowe i wyburzeniowe 1.2. Roboty budowlane wykończeniowe 1.3. Wykonanie pochylni i schodów zewnętrznych 1.4. System oddymiania klatki schodowej 2. Roboty instalacyjne 2.1. Roboty demontażowe c.o. i wod-kan 2.2. Instalacja c.o. 2.3. Instalacja wody zimnej i c.w.u. 2.4. Instalacja kanalizacji 2.5. Instalacja wentylacji 3. Instalacje elektryczne 3.1. Instalacja oświetleniowa, Instalacja gniazd 230 V, instalacja oświetlenia bezpieczeństwa 3.2. Instalacja sterowania obiegiem grzewczym 3.3. Instalacja sterująca oddymianiem 3.4. Pomiary elektryczne Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin istniejącego budynku i terenu budowy objętego przedmiotem zamówienia Uwaga: Jeżeli Wykonawca w kosztorysie ofertowym w opisie pozycji robót zastosuje ogólną nazwę, która niewystarczająco określi rodzaj użytego materiału , urządzenia , armatury, wówczas na etapie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek stosować takie materiały, urządzenia, armaturę, jakie wynikają z projektu budowlano-wykonawczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) przedmiar robót dot. roboty budowlane, przedmiar dot. instalacje wod-kan, c.o. wentylacji, przedmiar dot. robót elektrycznych 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacja wykonania i odbioru robót dot. robót sanitarnych, specyfikacja techniczno wykonawcza i odbiorów budowlanych instalacji elektrycznych. 3) projekt przebudowy: Przebudowa pomieszczeń Zespołu Szkół na Przedszkole Miejskie w Kostrzynie, 4) projekt budowlany branża sanitarna, 5) projekt budowlany-wykonawczy branża elektryczna, Do zadań Wykonawcy należy również: Uzyskanie niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) Wykonawca dysponuje odpowiednim sprzętem do realizacji zakresu robót, objętego niniejszym postępowaniem dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę, 2) Wykonawca dysponuje: a) odpowiednią liczbą pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje, b) osobą lub osobami wyznaczoną(-ymi) na kierownika(-ów) robót posiadającą(-ymi) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót ogólnobudowlanych, konstrukcyjnych, wodociągowo-kanalizacyjnych, c.o. , went. i elektrycznych i należącą (ymi) do właściwej izby inżynierów budownictwa, 3) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (tj. przed 11.05.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia na które Wykonawca składa ofertę i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ ( tj. budowa, przebudowa lub remont budynków użyteczności publicznej) o wartości min 50 % ceny ofertowej brutto i dysponuje odpowiednimi referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi to. 4) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzenia swojej działalności, dotyczącej przedmiotu zamówienia, 5) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców. Zamawiający przewiduje możliwości udziału podwykonawców, w zakresie robót wodociągowo-kanalizacyjnych, elektrycznych i usług, pod warunkiem załączenia przez Wykonawcę do składanej przez niego oferty wykazu robót i usług, które zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku braku wykazu robót, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji Podwykonawcom Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca wykona wszystkie roboty we własnym zakresie. W przypadku udziału podwykonawców całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie: spełnia - nie spełnia. 3.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22. ust. pkt. 1-3, art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (upup), 2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 (upzp), 5) wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3.2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą pzp, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 (upzp); 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 (upzp), 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 01.12.2008 r.) 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY dotyczący zadania (zał. nr 5 do SIWZ) oraz opracowany we własnym zakresie kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi, w oparciu o SIWZ wraz przedmiarami robót, 6) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty. 2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 4. Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) imienny wykaz pracowników (kierownik-cy robót) + uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót ogólnobudowlanych konstrukcyjnych, wod. - kan. i elektrycznych + przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa (zał. nr 7 do SIWZ) b) wykaz robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę (tj. budowa, przebudowa, remont budynków użyteczności publicznej o wartości min. 50 % ceny ofertowej brutto), zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed 11.05.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie + referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ) 2) Wykaz robót i usług, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ) Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia. Wyjątek stanowi indywidualne pełnomocnictwo, które musi być złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl (bip, przetargi, SIWZ, 2009)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach