Przetargi.pl
Dostawa sprzętu do utrzymania boisk ze sztuczną nawierzchnią

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2622481 , fax. 067 2685336
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Kościuszki 59 59
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2622481, fax. 067 2685336
    REGON: 00091710600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.wagrowiec.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu do utrzymania boisk ze sztuczną nawierzchnią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Mikrociągnik szt. 1/ 2. Wielofunkcyjna szczota do nawierzchni sztucznych szt. 1/ 3. Zgrzebło wertykulatora do traktorów szt. 1/ 4. Oczyszczarko/zamiatarka do sztucznych nawierzchni szt. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1.nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 2.spełniający warunki określone Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3.którzy udzielą min. 36 miesięcy gwarancji. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenie , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych Wykonawca dostarczy: 1. Formularz ofertowy złożony na druku,stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ z niżej wymienionymi dokumentami 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, złożone na druku wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (Rozdział V pkt 1 SIWZ), 3)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, złożone na druku wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (Rozdział V pkt 1 SIWZ), 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo: 5)Oświadczenie Wykonawcy o udzielonej gwarancji, (Rozdział V pkt 5 SIWZ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: osirwagrowiec@wp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach