Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 59
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2622481 , fax. 067 2685336
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Kościuszki 59 59
62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 067 2622481, fax. 067 2685336
REGON: 00091710600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.wagrowiec.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do utrzymania boisk ze sztuczną nawierzchnią - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Mikrociągnik szt. 1/ 2. Wielofunkcyjna szczota do nawierzchni sztucznych szt. 1/ 3. Zgrzebło wertykulatora do traktorów szt. 1/ 4. Oczyszczarko/zamiatarka do sztucznych nawierzchni szt. 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w postępowaniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1.nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 2.spełniający warunki określone Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3.którzy udzielą min. 36 miesięcy gwarancji. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenie , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych Wykonawca dostarczy: 1. Formularz ofertowy złożony na druku,stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ z niżej wymienionymi dokumentami 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, złożone na druku wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (Rozdział V pkt 1 SIWZ), 3)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, złożone na druku wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (Rozdział V pkt 1 SIWZ), 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo: 5)Oświadczenie Wykonawcy o udzielonej gwarancji, (Rozdział V pkt 5 SIWZ),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: osirwagrowiec@wp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń specjalistycznych do Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 29
Dodano: 2015-09-21 - ZAKUP NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI i URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH
Dodano: 2015-08-18 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dodatkowego, w tym: przecinarka, szlifierko-polerka, prasa do inkludowania, granitowe stoły pomiarowe i robocze dla sprzętu dydaktycznego obiektu Centrum Dydaktycznego Badań Kół Zębatych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Poznańskiej 201-205, w ramach Projektu pt. Utworzenie Centrum Dydaktycznego Badań Kół Zębatych przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Kaliszu
Dodano: 2014-03-14 - DOSTAWA MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBSŁUGI SPRZĘTU LOTNICZEGO
Dodano: 2011-07-15 - DOSTAWA MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI METALU
Dodano: 2010-09-24 - dostawa nowej maszyny do utrzymania i konserwacji boiska sportowego ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych
Dodano: 2009-11-20 - Dostawa ekstraktora z wyposażeniem
Dodano: 2009-10-26 - Zakup wraz z dostawą 2 szt. separatorów i osadnika cyrkulacyjnego wraz z wyposażeniem i urządzeniami alarmowymi dla potrzeb remontu budynku nr 7 i 28 kompleksu wojskowego 4576 w Pietrzykowicach
Dodano: 2009-08-06