Przetargi.pl
dostawa nowej maszyny do utrzymania i konserwacji boiska sportowego ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych

Urząd Miasta Piły Wydział Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Plac Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Piły Wydział Oświaty
    Plac Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa nowej maszyny do utrzymania i konserwacji boiska sportowego ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa nowej maszyny do utrzymania i konserwacji boiska sportowego ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych W skład maszyny wchodzą: Ciągnik kołowy o mocy min. 20 KM, diesel, pojazd bazowy wyposażony w : hydrauliczny podnośnik do przystawek i zbiornika filtra, automatyczną skrzynię biegów, napęd hydrostatyczny, halogenowe oświetlenie przednie, licznik motogodzin, cyfrowy wyświetlacz z diagnostyką błędów, ogumienie przystosowane do jazdy po sztucznej trawie i innych nawierzchniach syntetycznych. Przystawki: 1.wirujące urządzenie szczotkujące z odkurzaczem - przeznaczone dla boisk wypełniających sztuczną trawę piaskiem kwarcowym lub granulatem gumowym 2.twarde szczotki z odkurzaczem 3.urządzenie spulchniające granulat wypełniający trawę składający się ze sprężynowych elementów metalowych 4.pług śnieżny do zgarniania śniegu z powierzchni boiska 5.przystawka do rozsypywania granulatu 6.przystawka do czyszczenia nawierzchni syntetycznych za pomocą szczotek i odkurzacza
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a/ jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, b/ posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c/posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, d/ znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. f/ udokumentują, iż w okresie ostatnich 3 lat należycie wykonali co najmniej 1 zamówienie obejmujące dostawy o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A/ Ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym -załączniku Nr1 B/ Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: 1.Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust.1, ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr2 2.Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zadań, o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę maszyny do konserwacji boisk ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wzór określony w załączniku Nr 3 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana z należytą starannością np. referencje. C/ Parafowany i podpisany wzór umowy - jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach