Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi ul. Północnej w miejscowości Skuły w gminie Żabia Wola

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 046 8578181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabiawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi ul. Północnej w miejscowości Skuły w gminie Żabia Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej na ulicy Północnej Szczegółowo zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą: 1.Dokumentacji stanowiącej załącznik nr: 9 do SIWZ 2.STWiOR stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ 2.1 Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Zamówienie Publiczne obejmuje organizację placu robót, obsługę geodezyjną w tym założenie książki drogi wytyczenie geodezyjne, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią, odtworzenia i odkrzaczenia rowów i poboczy, wymiana uszkodzonych przepustów, oczyszczenie przepustów 2.Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. 3.Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu remontowanej nawierzchni. 4.Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. 5.Wykonawca, w trakcie prowadzenia prac drogowych i pomiarów geodezyjnych zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu, wszelkich znanych mu problemów wynikających z rozbieżności stanu istniejącego ze stanem prawnym. Wskazania miejsc ewentualnego naruszenia gruntów prywatnych 6.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika robót , w którym każda wykonana praca, powinna być potwierdzona przez Inspektora Nadzoru. 7.Wykonawca uwzględni w ofercie roboty nieuwzględnione w kosztorysie, a zapisane w przedmiocie zamówienia. (np.: czasowa organizacja ruchu). 8.Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się w terenie z przedmiotem zamówienia. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nieuszkodzenia oznaczeń geodezyjnych. 10.W przypadku ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne. 11.Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia na czas wykonywania robót projektu organizacji ruchu. 12.Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, lub w projekcie, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów, lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować produkty równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej.Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 2.2Przystąpienie do robót i zabezpieczenie urządzeń podziemnych. 1.Przystępując do robót Wykonawca powinien posiadać i zrealizować zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas robót. 2.Warunkiem rozpoczęcia robót jest przekazanie przez Inwestora terenu robót zgłoszenia, Dziennika robót. 3.Przed przystąpieniem do robót należy rozpoznać położenie instalacji podziemnych i ewentualnie potrzebę ich zabezpieczenia, oraz regulację ewentualnych włazów kanałowych i zasuw gazowych i wodociągowych do poziomu nawierzchni. 4.W trakcie wykonywania prac należy szczególną uwagę zwracać na urządzenia podziemne. Wszelkie prace w rejonie tych urządzeń należy wykonywać ręcznie. 5.Nie należy wykonywać wykopów, które nie służą wykonaniu robót objętych dokumentacją. Wszelkie naruszenia struktury gruntu poniżej rzędnych dna koryt, muszą być wypełnione odpowiednim gruntem i zagęszczone. Dotyczy to również konstrukcji nasypów. 6.Ze względu na charakter, roboty drogowe będą wykonywane przy całkowitym wyłączeniu drogi z ruchu. Wykonawca jest zobligowany zapewnić rozwiązania komunikacji zastępczej w tym w szczególności zapewnić dojazd do posesji. 7.Zaplecze robót we własnym zakresie Wykonawcy. Teren pod zaplecze Wykonawca pozyska we własnym zakresie, a także dostarczy wodę i energię elektryczną potrzebną do celów robót. 8.Przy prowadzeniu robót drogowych należy przestrzegać warunków BHP. 9.Szczególną uwagę należy zwrócić na czynność wbijania szpilek w pobliżu kabli energetycznych (możliwość porażenia prądem) i uszkodzenia plastikowych przewodów gazowych. 2.3Dokumentacja Zamawiającego 1.Dokumentacja projektowa : projekt, STOiRB i przedmiar robót. 2.4 Wykonanie robót budowlanych. 1.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, dokumentacją projektową, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 2.Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się w terenie z przedmiotem zamówienia. 3.Wykonanie zadania będzie się uważać za zakończone tylko wówczas, gdy podczas odbioru końcowego nie zostaną wniesione żadne uwagi dotyczące usterek. 4.Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty: w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej, wówczas zmiany te należy uwzględnić, dokumenty dopuszczające użyte materiały do stosowania w budownictwie, protokoły właścicieli urządzeń podziemnych. 5.Jeżeli użyto w dokumentacji projektowej jakichkolwiek nazw materiałów i urządzeń, to nie są one obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach przy uwzględnieniu, że mają one gwarantować odpowiednią jakość. 6.Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia, powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art.10 ustawy Prawo budowlane, innymi właściwymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz dokumentacją obowiązującą w ramach niniejszego postępowania 7.Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom normowym oraz o innych (niższych) parametrach niż określone w dokumentacji . 8.Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu robót zorganizowanym we własnym zakresie, materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą, jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego. 9.Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 10.Każda ewentualna konieczna i istotna zmiana, która może wystąpić podczas wykonywania robót, musi być zgłoszona do Inspektora Nadzoru 11.Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom.- W przypadku, gdy określone roboty wykonywane będą przez podwykonawców, wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu pisemne potwierdzenie otrzymania przez każdego z podwykonawców całego należnego mu z tytułu wykonania tych robót wynagrodzenia lub potwierdzenie dokonania przelewu pełnej kwoty wynagrodzenia należnego z tego tytułu podwykonawcy. 12.Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień : a) warunkiem powierzenia wykonania robót podwykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą ; a)jeżeli w ciągu 14 dni, od dnia przedstawienia ww. projektu umowy Zamawiający nie wniesie sprzeciwu lub zastrzeżeń do projektu umowy, uważać się będzie, iż wyraził on zgodę na jej zawarcie; b)za wykonane przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę pełna odpowiedzialność spoczywa na wykonawcy; c)wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za roboty zlecone do wykonania podwykonawcy; d)Zamawiający oraz wykonawca ponoszą solidarną odpowiedzialność za zapłatę wynagrodzenia za roboty budowlane wykonane przez podwykonawcę e)Zamawiający nie wyraża zgody na przelew wierzytelności przysługującej Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego na rzecz banku lub innej instytucji finansowej ani też na rzecz innego podmiotu lub osób fizycznych. 2.5 Wymagania stawiane Wykonawcy 1.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodny z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 4.Inne wymagania określone w istotnych postanowieniach umowy oraz wynikające z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 22.500,00 złotych (słownie : dwadzieścia dwa złote pięćset złotych 00/100) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Nadarzynie Oddział Żabia Wola Nr rachunku: 79 8017 1012 0000 0648 2001 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przebudowa nawierzchni drogi ul. Północnej w miejscowości Skuły w gminie Żabia Wola Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 1. Wadium może być także wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 2. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez gwaranta warunków do spełnienia przez Zamawiającego celem wypłaty pełnej kwoty wadium wniesionego w formie gwarancji. 3. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w pkt. 2. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 10. Zatrzymanie wadium wraz z odsetkami nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabiawola.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach