Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 37-120 Markowa,
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2265352 , fax. 017 2265756
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
37-120 Markowa, woj. podkarpackie
tel. 017 2265352, fax. 017 2265756
REGON: 00054639000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.markowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kotłowni na gazową w Przedszkolu nr 3 w Markowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przewidziane są do wykonania roboty budowlane, montażowe, instalacyjne, elektryczne w pomieszczeniu po istniejącym archiwum, które będą zmierzać do adaptacji pomieszczenia na kotłownię gazową która będzie dostarczać ciepło dla potrzeb centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego i wytwarzania ciepłej wody użytkowej do obiektu Przedszkola nr 3 w Markowej. Zakres robót do wykonania: - roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe - roboty renowacyjne, murarskie i montażowe - roboty blacharskie i montaż prefabrykowanych przewodów spalinowych i wywiewnych - roboty wykończeniowe - instalacja wewnętrzna gazowa wraz z wykonaniem punktu redukcyjno-pomiarowego - wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych - zakup, dostawa i montaż kotła gazowego - montaż instalacji technologicznych centralnego ogrzewania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podst. załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy PZP - wzór Załącznik Nr 5 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej partnerów ww. dokument musi dotyczyć każdego z partnerów i winien być złożony przez każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, na podst. udzielonego pełnomocnictwa) 2. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór Załącznik Nr 7 do SIWZ. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 6. Kosztorysy ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 7. Dowód wniesienia wadium - dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć 8. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.markowa.biuletyn.net/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie WLZ w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z wymianą instalacji wewnętrznej w sali widowiskowo-kinowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont parkietu w sali 23 Miejskiego Ośrodka Kultury w Jarosławiu
Dodano: 2016-07-27 - ZG.270.1.4.2016; Wykonanie i naprawy szlaków zrywkowych drewna w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne - II postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Remont kładek przy obiektach mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce: Zad. Nr 1 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok bez nazwy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 23+160 strona prawa w miejscowości Kalembina; Zad. Nr 2 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok Pstrągówka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 26+276 strona lewa w miejscowości Wiśniowa
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie jakości kształcenia w ZS w Zarzeczu, poprzez budowę Sali gimnastycznej i zakup nowoczesnego wyposażenia dydaktycznego oraz przebudowę istniejącej Sali gimnastycznej - I część - Budowa Sali gimnastycznej w ZS w Zarzeczu z łącznikiem oraz przebudowa istniejącej Sali gimnastycznej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Polańczyku - Zacisze
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków bytowych w miejscowości Solina do przepustowości Qśr.d=920 m3/d
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1247R Brzyska Wola - Słoboda (Kolonia Polska) w km 0+950 - 1+930 w miejscowości Brzyska Wola i Słoboda
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja dróg na os. Rozwadów w Stalowej Woli.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa szatni sportowej przy stadionie wielofunkcyjnym w Młodowie i przebudowa boiska sportowego w Lisich Jamach
Dodano: 2016-07-27