Przetargi.pl
Remont i modernizacja dachu na części wysokiej budynku A Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Sanoku

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Stróżowska 16
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4632698 , fax. 013 4632698
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
    ul. Stróżowska 16 16
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4632698, fax. 013 4632698
    REGON: 18046633900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp-sanok.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja dachu na części wysokiej budynku A Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Sanoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zgodnym z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, tj: Rozebranie pokrycia dachowego z demontażem wentylatorów, położenie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, montaż obróbek blacharskich, rynien i instalacji odgromowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej z kilku następujących formach: 1) Pieniądzu 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancji bankowych 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U.z 2007r Nr 42poz.275) 6) Zamawiający określa wadium na kwotę 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy zł). 7) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 8) Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - dotyczące zadania pt: Remont i modernizacja dachu na części wysokiej budynku A Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Sanoku W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty kserokopii dokumentu (zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą) wystawionego na rzecz Zamawiającego. 9) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy Sanok 80864200022001007331840002 10) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 11) Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa Ustawa Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami budowlanymi - kierownik budowy), posiadały uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał doświadczenie w realizacji przynajmniej jednego budynku użytku publicznego tj. szkoły, przedszkola, internaty, szpitale, ośrodki zdrowia itd, w ciągu ostatnich dwóch lat odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 250 000,00 zł (słownie dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) 7) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; - oświadczenie zał. nr 6 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia wg załącznika nr 5 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg załącznika nr 6 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat z tytułu prowadzonej działalności lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt 5 ppk 4 zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru, potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych) załącznik nr 3 do SIWZ 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4 do SIWZ 8) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (minimum 250.000,00 zł), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Oświadczenie, w którym Wykonawca określi zakres prac zlecanych ewentualnym podwykonawcom oraz zestawienie wartościowe elementów robót sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, które należy złożyć w niniejszym postępowaniu nie powinny być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckp-sanok.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach