Przetargi.pl
Przebudowa klatek schodowych i dostosowanie budynku do aktualnych przepisów przeciwpożarowych-etap drugi

Szkoła Podstawowa Nr 28 im. Witolda Budryka ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. ks. Marcina Strzody 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2314369 , fax. 032 2314369
  • Data zamieszczenia: 2014-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 28 im. Witolda Budryka
    ul. ks. Marcina Strzody 4 4
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2314369, fax. 032 2314369
    REGON: 00072143200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa klatek schodowych i dostosowanie budynku do aktualnych przepisów przeciwpożarowych-etap drugi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem drugiego etapu dostosowania budynku szkoły do obowiązujących przepisów przeciw pożarowych - pion pierwszej klatki schodowej (bocznej klatki schodowej) strona lewa budynku patrząc od wejścia od ulicy Strzody. Zakres podstawowych prac: a) wydzielenie przeciw pożarowe klatki schodowej Klatka schodowa wydzielona zostanie przy użyciu ścianek szklanych o odporności ogniowej REI 60 z drzwiami o szerokości 120 cm i odporności ogniowej EI 30. Drzwi wyposażone w samozamykacz. Zaleca się zastosowanie ścianek jw. analogicznych do zamontowanych w 1 etapie wykonawstwa robót. b) Oddymianie klatki schodowej Zaprojektowano klapę oddymiającą zlokalizowaną w stropodachu nad klatką schodową. - Powierzchnia bocznej klatki schodowej wynosi 35,71 m2. Wymagana minimalna powierzchnia czynna oddymiania wynosi 1,79 m2. Zaproponowano klapę o wymiarze 120x200 cm i powierzchni oddymiania wynoszącej 1,8 m2. Klapa otwierana automatycznie (elektryczny system alarmowania) w przypadku pożaru i ręcznie w celu przewietrzenia budynku. Odmienne niż w projekcie należy zastosować przycisk do przewietrzania z zabezpieczeniem na kluczyk c) Napowietrzanie klatek schodowych W bocznej klatce wymagana powierzchnia otworów napowietrzających wynosi 3,12 m2 Powierzchnia napowietrzania zapewniana przez drzwi wynosi 2,0 m2 Zaprojektowano okno o wymiarach 140x120 i powierzchni napowietrzania 1,43 m2 co razem z drzwiami wynosi 3,43 m2 Okna i drzwi napowietrzające (z klatki schodowej do wiatrołapu) otwierane automatycznie w przypadku pożaru oraz ręcznie przy codziennym użytkowaniu. d) Wyjście ewakuacyjne z piwnic Zaprojektowano dodatkowe schody wewnętrzne i zewnętrzne oraz drzwi ewakuacyjne z poziomu piwnic prowadzące bezpośrednio na zewnątrz budynku e) Wyjścia ewakuacyjne z pomieszczeń Zaprojektowano wymianę drzwi do pomieszczeń przeznaczonych dla ponad 3 osób na drzwi o szerokości przejścia wynoszącej 90cm f) Instalacja hydrantowa Zaprojektowano wymianę instalacji hydrantowej wraz z nowym rozmieszczeniem szafek hydrantowych g) montaż drzwi przeciw pożarowych W miejscach wskazanych w części rysunkowej należy zamontować drzwi przeciw pożarowe h) prace towarzyszące niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia Wszelkie prace wymienione i nie wymienione aby zamówienie było kompletne i gotowe do użytkowania. W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - uzyska, w imieniu zamawiającego pozwolenie na użytkowanie, jeśli jest wymagane, - wykona prace wykończeniowe związane z realizacją zamówienia, np.: uzupełniające prace malarskie, posadzkarskie, okładzinowe, odpowiednie uszczelnienia stolarki przeciw pożarowej z przegrodami, itp., - wykonana przeróbki wszelkich instalacji kolidujących z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, - opracuje instrukcję obsługi instalacji oddymiania, - przeszkoli personel w zakresie obsługi instalacji oddymiania, - wykona tzw. przegląd zerowy instalacji oddymiania, - wykona aktualizację posiadanej przez Zamawiającego instrukcji przeciw pożarowej/ ewakuacji, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej: woda - 25 złotych brutto za tydzień, energia elektryczna - 25 złotych brutto za tydzień , - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywała prace porządkowe, - wywiezie i podda utylizacji odpady, - wykona tymczasowe ogrodzenie terenu robót i zabezpieczy budynek przed dostępem osób niepowołanych, - wykona postanowienia pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ - dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do SIWZ - pozwolenie na budowę - załącznik nr 10 do SIWZ Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 15.00. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiającym d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy szkoły Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach