Przetargi.pl
Przebudowa istniejących przepompowni ścieków: PS-1 przy ul.Władysława IV oraz PS-2 przy ul. Jagiełły wraz z kolektorami tłocznymi w Sztumie.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Sztumie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Kochanowskiego 28
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 2772214 , fax. 0-55 2772214
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Sztumie
    ul. Kochanowskiego 28 28
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 0-55 2772214, fax. 0-55 2772214
    REGON: 17014814000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik-sztum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejących przepompowni ścieków: PS-1 przy ul.Władysława IV oraz PS-2 przy ul. Jagiełły wraz z kolektorami tłocznymi w Sztumie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch istniejących przepompowni ścieków: PS-1 przy ul. Władysława IV oraz PS-2 przy ul. Jagiełły wraz z kolektorami tłocznymi w Sztumie. Przepompownia PS-1 zlokalizowana jest na wydzielonym terenie z działki nr 576/2 przy w ulicy Władysława IV w Sztumie . Przepompownia PS-2 zlokalizowana jest na wydzielonym terenie z działki nr 569/1 przy ulicy Jagiełły w Sztumie. Inwestycja zlokalizowana jest w Sztumie w ob. geodezyjnym II m. Sztum na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami : 569/1 , 572/2 , 620/2 , 620/1 , 621/6 , 622/1 , 624/5 , 614 , 619/4 , 619/5 , 629/2 , 576/2 ,576/1 ,574 , 543 , 542/15. 2)Zakres szczegółowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - Projekt budowlany i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , będące załącznikiem nr 2 do niniejszej siwz. Dokumentacja projektowa obejmuje: projekt branży sanitarnej i elektrycznej , na które składają się następujące elementy: - technologia przebudowy przepompowni ścieków PS-1 z komorą mokrą na system tłoczni ścieków typu AWALIFT z systemem STRATE, - technologia przebudowy przepompowni ścieków PS-2 na system tłoczni , - budowa rurociągu tłocznego z przepompowni PS-1 , ? 160 PE L = 12,00 m; ? 225 PE L = 144,00 m - budowa rurociągu tłocznego z przepompowni PS-2 , ? 160 PE L = 187,00 m; - wewnętrzne instalacje elektryczne w przepompowniach PS-1 i PS-2 - projekt zagospodarowania terenu. 3) Przebudowa istniejących rurociągów tłocznych obejmuje połączenie trzech przepompowni ścieków w układ wspólnych rurociągów tłocznych. Obecnie istniejąca przepompownia ścieków zlokalizowana przy ul. Fiszera tłoczy ścieki w kierunku ul. Reja poprzez ul. Władysława IV gdzie następuje dodatkowy zrzut ścieków z istniejącej przepompowni PS-1. Dodatkowo należy włączyć w wymieniony układ kolejną istniejącą przepompownię ścieków tj. PS-2 przy ul. Jagiełły, z której zaprojektowany przewód tłoczny zostanie włączony w istniejący rurociąg tłoczny ? 225 PVC na wysokości ul. Władysława IV . Kanały sanitarne tłoczne należy wykonać z rur PE100 SDR 11 o średnicy ? 160×14,6 oraz z rur PE80 SDR 17,6 ? 225×12,8 łączonych przez zgrzewanie. W miejscach skrzyżowania istniejących przewodów tłocznych z projektowanymi należy zastosować trójniki kołnierzowe oraz kształtki połączeniowe z żeliwa sferoidalnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 złotych, słownie złotych : Dziesięć tysięcy . 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego nr 68 8309 0000 0000 0459 2000 0010 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego lub w jednej z poniżej podanych form: 2.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158, z późn.zm.), sposób przekazania: oryginał odpowiedniego dokumentu należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem : Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne na: Przebudowę istniejących przepompowni ścieków: PS-1 przy ul. Władysława IV oraz PS-2 przy ul. Jagiełły wraz z kolektorami tłocznymi w Sztumie , Numer sprawy: PWiK.Sz.341. 1 .2009 - nie otwierać przed sesją otwarcia ofert (data i godz.) , w miejscu składania ofert ( jak określono w pkt. XI niniejszej siwz ) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków określonych w art.22.ust.1 Pzp , tj: 1.zakres działalności Wykonawcy obejmuje wykonywanie robót budowlanych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; 1.2 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. potwierdzą , że : a) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2  roboty budowlane podobne zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia; (za odpowiadające rodzajem Zamawiający uzna roboty budowlane w zakresie: - budowy sieci kanalizacji sanitarnej z pompowniami długości co najmniej 2000 mb lub - budowę lub przebudowę z modernizacją co najmniej 2 przepompowni ścieków; za odpowiadające wartością Zamawiający uzna roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł). b) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia , w tym min. po 1 osobie posiadającej uprawnienia w specjalnościach: w zakresie sieci wod.kan. oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi branży wod.kan. i elektroenergetycznej 1.3 znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł, 1.4 nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24 Pzp.. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego : spełnia - niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3) Projekt umowy 4) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Oświadczenia wykonawcy , że spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na mocy art., 22 ust.1 i art.24 ust. 1 i 2, zgodnie z art.44 ustawy - Prawo zamówień publicznych. e) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. f) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. g) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. h) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. przede wszystkim kopie uprawnień osób przewidzianych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót branżowych : sanitarnych i elektrycznych. W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 31.12.1994 r. również zaświadczenie lub decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek potencjału kadrowego i doświadczenia. i) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.3 a) i 3 c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 2. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy b) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. pkt 3) a, b, c, d, i, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie ( wspólne wykazy , o których mowa w pkt. 3) e, f. 4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem : za zgodność z oryginałem. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik-sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach