Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO STROPODACHU BUDYNKU GŁÓWNEGO A ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr1 im. T. Kościuszki przy ul. Św. Antoniego 29 w Tomaszowie Maz. -działka nr 279-1

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 724 55 15 , fax. 44 724 55 15
  • Data zamieszczenia: 2010-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim
    ul. Św. Antoniego 29 29
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 724 55 15, fax. 44 724 55 15
    REGON: 00019053200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO STROPODACHU BUDYNKU GŁÓWNEGO A ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr1 im. T. Kościuszki przy ul. Św. Antoniego 29 w Tomaszowie Maz. -działka nr 279-1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa istniejącego stropodachu budynku głównego A Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr1 im. Tadeusza Kościuszki przy ul. Św. Antoniego 29 w Tomaszowie Maz., na działce o nr ewidencyjnym 279-1. 1. Ogólny zakres prac: rozbiórka konstrukcji i pokrycia dachu, wykonaniu nowej konstrukcji z pokryciem, ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji oraz wymiana obróbek blacharskich, orynnowania i instalacji odgromowej oraz inne prace budowlane- towarzyszące. 2. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Projekt budowlany 2) Kosztorys nakładczy z przedmiarem 3) Specyfikacje Techniczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy złotych), 2. Wadium może być wniesione w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego a oryginał dowodu wpłaty załącza się do składanej oferty. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego numer 90 1020 3916 0000 010200258624 Bank PKO BP S.A. o-Tomaszów Maz., z zaznaczeniem Wadium - remont dachu ZSP 1 w Tomaszowie Maz. . Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia 08.07.2010 r. do godz. 10:00 4. Wadium w innych formach, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Zamawiający wymaga załączenia dwóch egzemplarzy dokumentu tj. oryginału dokumentu i jego potwierdzonej kserokopii. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Uwaga!!! Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po upływie wyznaczonego terminu powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp1.sekretariat@onet.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach