Jednostka Wojskowa 1933 ogłasza przetarg
- Adres: 91-735 Łódź, ul. Źródłowa 52
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6394760 , fax. 042 6348985
- Data zamieszczenia: 2010-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1933
ul. Źródłowa 52 52
91-735 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6394760, fax. 042 6348985 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych- Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych PN 7/Log/2010r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
: Przedmiotem zamówienia (sygn. post. PN 6/LOG/2010)jest dostawa materiałów biurowych CPV -30190000-7,różny sprzęt i artykuły biurowe, 30197644- papier kserograficzny, 222800000-8 (skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmienne z papieru lub tektury), 30197100-7 (zszywki, pinezki), 30199310-6 (wytłaczany lub perforowany papier do drukowania) 30199000-0 (papeteria i inne wyroby), 19520000-7 (produkty z tworzyw sztucznych), 30190000-7 , 22817000-0 (terminarze lub organizery osobiste). 19430000-9 (przędza włókiennicza i nić z włókien naturalnych), 24910000-6 (kleje) /. ilość Zadań-1 ,288 pozycji.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl, www3rbm.sow.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach projektu Aktywny krok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.I.I. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - 290/PN/ZP/D/2016 Dostawa artykułów biurowych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-07-08 - zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów biurowych i archiwizacyjnych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Dodano: 2016-05-25 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I KALENDARZY ( 35/ZP/16 )
Dodano: 2016-04-21 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Filii w Piotrkowie Tryb.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp z o.o.
Dodano: 2016-04-05 - ZP/55/2016 Dostawa książek, druków medycznych, recept refundowanych i artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP
Dodano: 2016-03-30 - Dostawy artykułów biurowych, papieru na potrzeby Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-03-29 - Sukcesywne dostawy materiałów papierniczych i biurowych
Dodano: 2016-02-24 - ARTYKUŁY BIUROWE
Dodano: 2016-02-09