Przetargi.pl
Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu - Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu - etap III.

Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Chorzowska 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 230-68-31 do 35 , fax. 032 230-68-31
  • Data zamieszczenia: 2016-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych
    ul. Chorzowska 5 5
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 230-68-31 do 35, fax. 032 230-68-31
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu - Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu - etap III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie remontu instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących - w budynku internatu przy ulicy Krakusa 16 w Gliwicach - trzeci etap objęty zakresem projektu. Zakres trzeciego etapu obejmuje następujące prace remontowe: 6 piętro- korytarz -demontaż opraw świetlówkowych i ich montaż na III piętrze, montaż nowych opraw LED, 4 piętro - dokończenie robót: instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowe, roboty budowlane towarzyszące, 3 piętro: instalacja oświetleniowa -korytarz- oprawy LED, sterowane tylko wyłącznikiem podświetlanym, oprawy LED do oświetlenia nocnego, sterowane zegarem, instalacja sygnalizacji pożaru, tablica piętrowa, instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowe- bez instalacji monitoringu roboty budowlane towarzyszące, 2 piętro: instalacja oświetleniowa -korytarz- oprawy LED, sterowane tylko wyłącznikiem podświetlanym, oprawy LED do oświetlenia nocnego, sterowane zegarem, instalacja sygnalizacji pożaru, tablica piętrowa, roboty budowlane towarzyszące. rozdzielnia główna RG- doposażenie, wprowadzenie kabli dla wind, ułożenie dodatkowego kabla sterowniczego pomiędzy centralą SAP a maszynownią, doposażenie serwerowni w tablice zasilań gwarantowanych oraz prace towarzyszące robotom instalacyjnym. Podstawowy zakres robót: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych, - demontaż istniejących instalacji słaboprądowych, - wymiana rozdzielnic elektrycznych, linie zasilające aż do rozdzielni głównej w piwnicy, - wykonanie kompletnej instalacji gniazd i urządzeń elektrycznych oraz instalacji oświetleniowych z doprowadzeniem do miejsc sterowania i obsługi, - wykonanie kompletnych instalacji słaboprądowych aż do GPD, portierni, - wykonanie prac budowlanych towarzyszących remontowi instalacji. W wyniku realizacji zamówienia Zamawiający ma uzyskać przedmiot umowy w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet niewyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 3000 złotych brutto, wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady w tym źródła światła. wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu -piętro IV - wyniesienie mebli i wyposażenia do pomieszczenia świetlicy i ponowne wniesienie do pokoi na IV piętro, wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - piętro III - wyniesienie mebli i wyposażenia do pomieszczenia jadalni - budynek internatu i ponowne wniesienie do pokoi na III piętro, przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac w pokojach na 2 piętrze wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu -oklejenie folią itp. wykona profesjonalne prace porządkowe -kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie, pomieszczenie gotowe do użytkowania i zamieszkania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: przedmiar robót - ZAŁĄCZNIK NR 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - ZAŁĄCZNIK NR 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacja projektowa - ZAŁĄCZNIK NR 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, pozwolenie na budowę - ZAŁĄCZNIK NR 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacja projektowa uzupełniająca dla III etapu - ZAŁĄCZNIK NR 13. Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów,materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę-przed złożeniem oferty wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od 6.00 do 22.00- praca w nocy wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Praca w soboty i dni wolnych wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy obiektu, realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym. Uwaga 1: Wersja -papierowa -dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopie dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej: https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_jednostek_miejskich Uwaga 2: Budynek internatu zakwalifikowany jest do rodzaju obiektu według PKOB: - nr 11 - nazwa: budynek zbiorowego zamieszkania. Powyższą informację podajemy jako pomocniczą dla ustalenia stawki podatku VAT. Do robót budowlanych wykonywanych w budynku internatu szkolnego Wykonawca ma prawo zastosować 8% stawkę VAT. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót., Wymagany termin rękojmi: 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_jednostek_miejskich
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach