Przetargi.pl
Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu - Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu - etap I.

Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Chorzowska 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 230-68-31 do 35 , fax. 032 230-68-31
  • Data zamieszczenia: 2014-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych
    ul. Chorzowska 5 5
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 230-68-31 do 35, fax. 032 230-68-31
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu - Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie remontu instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących - w budynku internatu przy ulicy Krakusa 16 w Gliwicach - pierwszy etap objęty zakresem projektu. Zakres pierwszego etapu obejmuje następujące prace remontowe: - piętro 6 - piętro 5 - parter: świetlica, jadalnia, wszystkie pomieszczenia kuchenne -w załączniku nr 11 przedstawiono schematycznie zakres prac pierwszego etapu. W 2013 roku wykonano wymianę rozdzielni głównej - w załączniku nr 9 przedstawiono dokumentację powykonawczą. Podstawowy zakres robót: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych - demontaż istniejących instalacji słaboprądowych - wymiana rozdzielnic elektrycznych, linie zasilające aż do rozdzielni głównej w piwnicy - wykonanie kompletnej instalacji gniazd i urządzeń elektrycznych oraz instalacji oświetleniowych z doprowadzeniem do miejsc sterowania i obsługi - wykonanie kompletnych instalacji słaboprądowych aż do GPD, portierni - wykonanie prac budowlanych towarzyszących remontowi instalacji W wyniku realizacji zamówienia zamawiający ma uzyskać przedmiot umowy w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 4000 złotych brutto, - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywała prace porządkowe, - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - pozwolenie na budowę - załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od 6.00 do 22.00- praca w nocy wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiającym d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy obiektu e) realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez wykonawcę i uzgodnionego z zamawiającym. Uwaga 1: Wersja (papierowa) dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich. Uwaga 2: Budynek internatu zakwalifikowany jest do rodzaju obiektu według PKOB: - nr 11 - nazwa: budynek zbiorowego zamieszkania. Powyższą informację podajemy jako pomocniczą dla ustalenia stawki podatku VAT. Wymagany termin gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót., Wymagany termin rękojmi: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach