Przetargi.pl
Przebudowa instalacji c.o. wraz z wymianą istniejącego kotła gazowego w budynku Urzędu Gminy Kwidzyn

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 261-41-51 , fax. 055 2792306
  • Data zamieszczenia: 2015-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30 30
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 261-41-51, fax. 055 2792306
    REGON: 17074776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa instalacji c.o. wraz z wymianą istniejącego kotła gazowego w budynku Urzędu Gminy Kwidzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. wraz z wymianą istniejącego kotła gazowego w budynku Urzędu Gminy Kwidzyn mieszczącym się przy ul. Grudziądzkiej 30 w Kwidzynie. Budynek wpisany jest do Wojewódzkiego Rejestru Zabytków. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: - demontaż istniejącej instalacji c.o., - demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z wyposażeniem, - demontaż 14 szt. istniejących pionów c.o. - demontaż 62 szt. grzejników żeliwnych, - składowanie zdemontowanej instalacji w miejscu wskazanym przez Inwestora, - wykonanie nowych przewiertów przez strop dla pionów c.o., - montaż 73 szt. grzejników płytowych stalowych, - montaż systemu detekcji gazu zgodnie z opisem, - montaż nowego kotła o mocy 180 kW wraz z armaturą, rozdzielaczami i automatyką, - wykonanie prób ciśnieniowych, - płukanie instalacji i regulacja na gorąco, - zabezpieczenie antykorozyjne rur, - malowanie rur biegnących nadtynkowo na kolor zbliżony do koloru pomieszczeń, - założenie izolacji w piwnicy i kotłowni na instalacji c.o., - uzupełnienie posadzek lastrikowych na korytarzach i paneli w pomieszczeniach biurowych, parkietu w pom. sali narad, Wójt, Zastępcy Wójta, Sekretariatu, - roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (opis techniczny, rysunki techniczne, obliczenia instalacji c.o. i zestawienie start ciepła) wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac budowlanych w zakresie niezbędnym do przywrócenia pierwotnego wyglądu pomieszczeń (np. szpachlowanie, gipsowanie, malowanie w miejscu przeprowadzonych prac, uzupełnienie otworów w przegrodach po istniejących rurach instalacji centralnego ogrzewania przewidzianych do demontażu wykonane z tożsamego materiału). Ponadto podczas prowadzonych prac Wykonawca ma obowiązek wykonywać roboty budowlane stosując urządzenia ograniczające rozprzestrzenianie się pyłu podczas wiercenia. Prace wykonywane będą w obiekcie czynnym, w godzinach pracy instytucji. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających wewnątrz budynku. Wykonawca najpóźniej w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, przedstawi do akceptacji Zamawiającego szczegółowy harmonogram realizacji prac. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca przedstawi do zatwierdzania Inspektorowi nadzoru Wnioski Materiałowe dotyczące wszystkich materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakwidzyn.pl, zakładka Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach