Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ GOSPODARCZYCH PARTERU (ADAPTACJA) NA SKŁADNICĘ AKT (ARCHIWUM) WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM REGAŁÓW PRZESUWNYCH ORAZ WYKONANIE POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I WYMIANĄ INSTALACJI ODGROMOWEJ W BUDYNKU BIURA POWIATU CHOSZCZEŃSKIEGO AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 71-245 Szczecin, ul. Szafera 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4698400 , fax. 91 4394763
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
    ul. Szafera 10 10
    71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4698400, fax. 91 4394763
    REGON: 01061308300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja płatnicza, państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ GOSPODARCZYCH PARTERU (ADAPTACJA) NA SKŁADNICĘ AKT (ARCHIWUM) WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM REGAŁÓW PRZESUWNYCH ORAZ WYKONANIE POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I WYMIANĄ INSTALACJI ODGROMOWEJ W BUDYNKU BIURA POWIATU CHOSZCZEŃSKIEGO AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń parteru na składnicę akt - (adaptacja) wraz z dostawą i montażem regałów przesuwnych oraz wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych i wymiana instalacji odgromowej w budynku Biura Powiatu Choszczeńskiego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. 2. Budynek zlokalizowany jest w Choszcznie przy ul. Dąbrowszczaków 29, 73-201 Choszczno na terenie nieruchomości stanowiącej własność ARiMR wraz z budynkiem. Budynek jest obiektem o trzech kondygnacjach naziemnych podpiwniczony. Budynek został wybudowany w latach 1970-tych i był remontowany w latach 1999 - 2000. Przedmiotowy budynek znajduje się na terenie nie objętym ochroną konserwatorską. 3. Budynek w trakcie wykonywanych robót będzie użytkowany, dostęp do niego będą miały osoby trzecie i w czasie wykonania zamówienia nie ma możliwości wyłączenia budynku z normalnego używania. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót w taki sposób aby nie oddziaływać na osoby i urządzenia znajdujące się w budynku. 4. Zakres zamówienia zostanie wykonany zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, specyfikacją techniczną regałów przesuwnych i przedmiarami. 5.Zakres robót: a) zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych parteru na składnicę akt - archiwum: - wyburzenie ścian działowych w pomieszczeniach gospodarczych parteru, - wyburzenie otworu drzwiowego w elewacji wschodniej, - wymurowanie nowej ściany działowej w klasie odporności ogniowej REI 120, - uzupełnienie ubytków w ścianach istniejących, - montaż nowych drzwi wejściowych i okna (elewacja północna), - montaż drzwi wewnętrznych w archiwum EI 60, - położenie nowej wykładziny PCV spawanej w pomieszczeniu archiwum, - wzmocnienie stropu nad piwnicą w części wydzielonego pomieszczenia archiwum na parterze, - obudowa wzmocnienia systemem z płyt gipsowo-kartonowych w klasie odporności ogniowej REI 120, - montaż schodów stalowych ewakuacyjnych (elewacja północna). b)pochylnia dla osób niepełnosprawnych: - przygotowanie terenu, - wytyczenie w terenie projektowanych elementów, rozbiórka istniejących elementów drogowych, - roboty ziemne - wykonanie koryta pod nawierzchnię, wykonanie podbudowy - wykonanie elementów betonowych - schody, murek oporowy, - montaż konstrukcji z elementów stalowych, - montaż balustrad, - rozbiórka ścianki z luksferów w wejściu do budynku. c) wymiana instalacji odgromowej - rozebranie starych zwodów poziomych i pionowych - montaż nowych zwodów poziomych i pionowych - wykonanie pomiarów oporności wykonanej instalacji odgromowej wraz z dokumentacją powykonawczą, d) dostawa i montaż metalowych regałów przesuwnych - dostarczenie regałów metalowych przesuwnych wraz z regałem stacjonarnym - montaż dostarczonych regałów przesuwnych z napędem ręcznym wraz z podłogą wypełniającą przestrzeń między szynami jezdnymi 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ na, którą składa się: a) w zakresie zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych parteru na składnicę akt - archiwum: - zatwierdzony projekt budowlany przebudowy pomieszczeń gospodarczych parteru na składnicę akt - archiwum w którym ujęto architekturę, konstrukcję i wewnętrzną instalację elektryczną - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - przedmiar robót b) w zakresie pochylni dla osób niepełnosprawnych: - zatwierdzony projekt budowlany wykonania pochylni dla osób niepełnosprawnych prowadzącej do budynku - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - przedmiar robót c) w zakresie wymiany instalacji odgromowej - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych - przedmiar robót wraz z wykazem materiałów d) w zakresie dostawy wraz z montażem regałów przesuwnych - specyfikacja techniczna regałów przesuwnych wraz z planem sytuacyjnym rozmieszczenia regałów. 7.Przedmiary robót mają charakter pomocniczy, celem ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace wynikające z dokumentacji technicznej określonej w pkt 6 niniejszego rozdziału. 8.Podane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót i wykazach materiałów nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, technologie i urządzenia równoważne w stosunku do użytych ww. dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w wymienionej dokumentacji. 9.Zamawiający wymaga udzielenia 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez uwag) oraz 36 - miesięcznej gwarancji na zamontowane regały przesuwne. Niezależnie od udzielonej gwarancji Zamawiającemu przysługuje odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi przez okres 36 miesięcy. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres obejmujący realizację przedmiotu niniejszej umowy. Suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu nie może być niższa niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100). 11.Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 od nr 1.1 do nr 1.5 oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) w terminie do dnia 24.09.2012r. do godziny 12.00, wyznaczonego na składanie ofert. 3.Zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składnia ofert wadium znalazło się na koncie Zamawiającego. 4.Formy i miejsce wnoszenia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 5.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGK O/Szczecin nr 37 1130 1176 0000 3160 0020 0017, z dopiskiem na przelewie Wadium - roboty budowlane w BP Choszczno ARiMR. Kopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 6.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, 71-245 Szczecin ul. Szafera 10 oraz zawierać oznaczenie postępowania (znak sprawy, nadana nazwa postępowania), którego wadium dotyczy. Wadium należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 121 (I piętro) do terminu składania ofert lub dołączyć w odrębnej kopercie do oferty, z dopiskiem Wadium - roboty budowlane w BP Choszczno ARiMR. Wadium musi obejmować okres związania ofertą - Kopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy złożyć w składanej ofercie. - Wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia w siedzibie Zamawiającego wadium w formach wymienionych w pkt 4 lit. b-d. 7.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji/poręczenia z treści dokumentu musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a oraz art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu składania ofert, w tym na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9.Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem okoliczności określonych w art. 46 ust. 4 a ustawy -Prawo zamówień publicznych, mówiących o zatrzymaniu wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3)Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5)Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach