Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Monte Cassino 8 8
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
REGON: 81050658600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu przy ul. Hołdu Pruskiego 13/2 w Świnoujściu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych związanych z remontem i zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Hołdu Pruskiego 13/2 w Świnoujściu na Centrum Pomocy i Wsparcia w zakresie Uzależnień 2.Przedmiot zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1.Oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24, spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Tekst jednolity Dz. U.z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami/ oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -Na potwierdzenie spełnienia tego warunku oferent składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2.Oferenci posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót na obiektach wpisanych do rejestru zabytków tj. wykażą się, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia tj. wykonali roboty remontowe na obiektach wpisanych do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł każda. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Oferent przedstawi wykaz wykonanych 2 robót z podaniem ich zakresu , wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz kopie protokołów odbioru tych prac przez Inwestora i Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - zał nr 7 3. Oferent musi dysponować osobą, która będzie kierować robotami budowlanymi podczas wykonywania zamówienia, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, elektrycznej i sanitarnej oraz posiadać co najmniej 2 letnia praktykę zawodową na budowie przy obiektach zabytkowych. 3. Oferenci którzy udzielą co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane prace - materiały i robociznę. 4.Oferenci, którzy wykonają prace określone w Zamówieniu w terminie do dnia 15.11.2009r. 5.Oferent musi podpisać oraz wypełnić formularz ofertowy (załącznik nr 8) Oceny spełnienia warunku w postępowaniu dokona Zamawiający w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę wg zasady: spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny na dzień składania ofert wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b/ oświadczenie Oferenta - wg załącznika nr 6, c/ wykaz robót na roboty remontowe na obiektach wpisanych do rejestru zabytków oraz dokumenty na potwierdzenie, że roboty zostały wykonane należycie - kopie protokołów odbioru końcowego- zał. nr 7, d/ kopie-uprawnień budowlanych, którzy będą kierować robotami budowlanymi ze strony Oferenta, w tym kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych określonych w dokumentacji projektowej (w tym kopie dokumentów stwierdzających te uprawnienia określonych w § 8 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. e/ oferta winna być sporządzona wg wzoru formularza oferty - wg zał. nr 8, f/ zaakceptowany przez Oferenta projekt umowy załącznik nr 9 g/dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia / nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25