Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu przy ul. Hołdu Pruskiego 13/2 w Świnoujściu

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Monte Cassino 8 8
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
    REGON: 81050658600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu przy ul. Hołdu Pruskiego 13/2 w Świnoujściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych związanych z remontem i zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Hołdu Pruskiego 13/2 w Świnoujściu na Centrum Pomocy i Wsparcia w zakresie Uzależnień 2.Przedmiot zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1.Oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24, spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Tekst jednolity Dz. U.z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami/ oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -Na potwierdzenie spełnienia tego warunku oferent składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2.Oferenci posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót na obiektach wpisanych do rejestru zabytków tj. wykażą się, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia tj. wykonali roboty remontowe na obiektach wpisanych do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł każda. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Oferent przedstawi wykaz wykonanych 2 robót z podaniem ich zakresu , wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz kopie protokołów odbioru tych prac przez Inwestora i Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - zał nr 7 3. Oferent musi dysponować osobą, która będzie kierować robotami budowlanymi podczas wykonywania zamówienia, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, elektrycznej i sanitarnej oraz posiadać co najmniej 2 letnia praktykę zawodową na budowie przy obiektach zabytkowych. 3. Oferenci którzy udzielą co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane prace - materiały i robociznę. 4.Oferenci, którzy wykonają prace określone w Zamówieniu w terminie do dnia 15.11.2009r. 5.Oferent musi podpisać oraz wypełnić formularz ofertowy (załącznik nr 8) Oceny spełnienia warunku w postępowaniu dokona Zamawiający w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę wg zasady: spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny na dzień składania ofert wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b/ oświadczenie Oferenta - wg załącznika nr 6, c/ wykaz robót na roboty remontowe na obiektach wpisanych do rejestru zabytków oraz dokumenty na potwierdzenie, że roboty zostały wykonane należycie - kopie protokołów odbioru końcowego- zał. nr 7, d/ kopie-uprawnień budowlanych, którzy będą kierować robotami budowlanymi ze strony Oferenta, w tym kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych określonych w dokumentacji projektowej (w tym kopie dokumentów stwierdzających te uprawnienia określonych w § 8 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. e/ oferta winna być sporządzona wg wzoru formularza oferty - wg zał. nr 8, f/ zaakceptowany przez Oferenta projekt umowy załącznik nr 9 g/dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia / nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach