Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Zakładu Produkcyjno - Usługowego Wspólna Pasja - Zakład Aktywności Zawodowej w Żorach.

Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4348245 , fax. 32 4348248
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
    Al. Wojska Polskiego 25 25
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 32 4348245, fax. 32 4348248
    REGON: 27625554200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Zakładu Produkcyjno - Usługowego Wspólna Pasja - Zakład Aktywności Zawodowej w Żorach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Zakładu Produkcyjno - Usługowego Wspólna Pasja - Zakład Aktywności Zawodowej w Żorach Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania: Zadanie nr 1 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń pracowni gastronomicznej i łącznika komunikacyjnego na potrzeby budowy dźwigu osobowego w ZAZ Zadanie nr 2 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania szatni pracowniczych na poziomie parteru na pomieszczenia rehabilitacji oraz poddasza na pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku ZAZ Przeprowadzający Postępowanie nie dopuszcza składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacja projektowa b) przedmiary robót, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zakres prac: Zadanie nr 1 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń pracowni gastronomicznej i łącznika komunikacyjnego na potrzeby budowy dźwigu osobowego w ZAZ Roboty ogólnobudowlane - wykonanie fundamentów i ścian dla szybu dźwigu osobowego i przedsionka dźwigu wraz z zabudową drzwi aluminiowych ppoż. oraz okien, - przebudowa fragmentu przejścia nadziemnego wynikająca z budowy dźwigu wraz z wykonaniem otworu drzwiowego dla połączenia dźwigu z istniejącym budynkiem, - wykonanie dojścia do dźwigu z kostki betonowej brukowej gr.8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego (19,36 m2) - budowa szybu dźwigowego, Roboty elektryczne - wykonanie dokumentacji technicznej dźwigu osobowego wraz z przeprowadzeniem odbioru urządzenia i rejestracją przez UDT, - dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu osobowego, - wykonanie zasilania elektrycznego dźwigu z istniejącej tablicy bezpiecznikowej TB (3 m od szybu), - wykonanie oświetlenia szybu dźwigowego, - przebudowa istniejącej instalacji oświetlenia korytarza kolidującej z projektowanym szybem dźwigu wraz z wykonaniem oświetlenia wyjść z dźwigu. Zadanie nr 2 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania szatni pracowniczych na poziomie parteru na pomieszczenia rehabilitacji oraz poddasza na pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku ZAZ Roboty ogólnobudowlane Parter - zmiana sposobu użytkowania istniejących szatni pracowniczych na boksy do zabiegów rehabilitacyjnych z połączeniem z istniejącą salą kinezyterapii oraz wykonanie sanitariatu dla pacjentów sali. Zakres robót: demontaże drzwi i ścianek działowych wc, montaż lekkich ścianek wydzielających kabiny terapeutyczne, murowanie i tynkowanie ścianek, wykonanie ścianek REI 60 z osadzeniem drzwi ppoż. EI30, malowanie ścian i sufitów. Poddasze - uzyskanie 4 szatni typu podstawowego z przynależnymi do nich umywalniami, kabinami prysznicowymi, kabinami ustępowymi i pomieszczeniami wypoczynkowymi oraz biuro z salką narad i szkoleń. Zakres robót: montaż ścianek działowych z płyt ogniochronnych GKF wraz z zabudową drzwi i naświetli w ściankach od strony korytarza, montaż w ściankach płyt z wełny mineralnej, a w ściankach kabin dodatkowo izolacji przeciwwilgociowej, przyklejenie na ścianach i posadzkach płytek ceramicznych, malowanie ścian i sufitów Roboty elektryczne - instalacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, - instalacja elektryczna gniazd wtyczkowych, - instalacja elektryczna siłowa. Roboty sanitarne - wykonanie remontu instalacji wod - kan. - wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, - wykonanie instalacji hydrantowej, - wykonanie instalacji c.o. UWAGI Prace prowadzone będą na czynnym obiekcie w związku z czym wszystkie roboty wykonywać w uzgodnieniu z dyrektorem placówki oraz w sposób umożliwiający funkcjonowanie placówki z zachowaniem przepisów bhp. I ppoż. 2) Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne/ materiały/znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji przetargowej wskazania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto Wykonawca winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji (36,48, 60 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach