Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Północnej 15 w Myśliborzu na obiekt użyteczności publicznej

Zarząd Powiatu w Myśliborzu ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Spokojna 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7472021 , fax. 95 7473153
  • Data zamieszczenia: 2016-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Myśliborzu
    ul. Spokojna 13 13
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7472021, fax. 95 7473153
    REGON: 21046718400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmysliborski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Północnej 15 w Myśliborzu na obiekt użyteczności publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku przy ul. Północnej 15 w Myśliborzu na obiekt użyteczności publicznej. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych, teletechnicznych oraz sanitarnych na: parterze oraz I piętrze budynku (z dwoma klatkami schodowymi do wysokości I piętra włącznie). Wykonanie wszystkich prac ma prowadzić do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiarami robót, a także obejmować wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Północnej 15 w Myśliborzu na obiekt użyteczności publicznej. Zakres robót do wykonania szczegółowo określa dokumentacja projektowa: 1 Przedmiary robót (Załącznik nr 12 do SIWZ). 2 Projekt budowlany architektura (Załącznik nr 13 do SIWZ). 3 Projekt szczegółów budowlanych (Załącznik nr 13 do SIWZ). 4 Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne wewnętrzne (Załącznik nr 13 do SIWZ); 5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 14 do SIWZ): branża budowlana; branża sanitarna; branża elektryczna; 6 Zamawiający nie przewiduje wykonania na I piętrze budynku w pomieszczeniu 2.18 - KLUB PRACY podciągów i słupów. 7 Zamawiający przewiduje częściowe wykonanie oświetlenia typu LED. 8 Zakres inwestycji obejmuje wykonanie na każdej kondygnacji budynku kompletnych pionów wentylacyjnych dla pomieszczeń sanitarnych oraz doprowadzenie do prawidłowego działania system wentylacyjny budynku. Wykonany zakres robót zakończyć należy sprawdzeniem sprawności działania poprzez wykonanie niezbędnych prób i badań. 9 Wykonawca w oferowanej cenie uwzględni sprawdzenie istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej oraz wykona niezbędne próby i sprawdzenia przed i po przystąpieniu do robót. 10 Wykonawca przeprowadzi po zamontowaniu opraw oświetleniowych wraz z świetlówkami 4 x 20 W, próbny pomiar natężenia oświetlenia w pomieszczeniu pracy w celu ustalenia zgodności z obowiązującą normą. 11 Wykonawca przeprowadzi po zamontowaniu opraw oświetleniowych wraz z świetlówkami 4 x 20 W, próbny pomiar natężenia oświetlenia w pomieszczeniu pracy w celu ustalenia zgodności z obowiązującą normą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatmysliborski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach