Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku pokoszarowego przy ul. Myśliborskiej w Gorzowie Wlkp. na siedzibę filii Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji z Zielonej Góry, I Komisariatu Policji, Laboratorium Kryminalistycznego oraz Archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7211420 , fax. 095 7211455
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7211420, fax. 095 7211455
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku pokoszarowego przy ul. Myśliborskiej w Gorzowie Wlkp. na siedzibę filii Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji z Zielonej Góry, I Komisariatu Policji, Laboratorium Kryminalistycznego oraz Archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy adaptacji pokoszarowego obiektu z przeznaczeniem do kompleksowej obsługi w/w jednostek Policji, w całym zakresie jej działania. Architektura zaprojektowanego obiektu ma podkreślać jego reprezentacyjny, urzędowy charakter. Zadanie obejmuje przebudowę budynku wraz z zagospodarowaniem terenu (droga wewnętrzna, miejsca postojowe), wykonanie projektu budowlanego masztu antenowego oraz jego montaż. Budynek jest w formie zwartej bryły o trzech kondygnacjach naziemnych i jednej podziemnej, poddaszem oraz strychem. Obiekt w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych, przewidziano zewnętrzne pochylnie dla osób niepełnosprawnych. Projektowana przebudowa polegać będzie na: a) Elementy wewnętrzne budynku: - wyburzeniu części ścian wewnętrznych, - wykonaniu nowych ścian wewnętrznych wg programu użytkowego uzgodnionego z Inwestorem, - wykonaniu szybu windy i co się z tym łączy wykonanie wyburzeń stropów, - wyburzeniu wszystkich istniejących kominów, - wykonaniu kominów wentylacji grawitacyjnej i co się z tym łączy otworów w stropach na swobodne przejście kanałów, - likwidacji istniejących warstw posadzkowych w całym obiekcie, aż do istniejącej na stropie posadzki betonowej, - wykonaniu nowych warstw posadzkowych, - pogłębieniu poziomu posadzki w części pomieszczeń piwnicy, - zasypaniu części zbyt głębokich pomieszczeń w piwnicy i wykonanie nowych posadzek, - w związku z wyburzeniem pomieszczenia o konstrukcji żelbetowej w poziomie piwnicy wychodzących poza obręb budynku - zamurowanie otworu w ścianie zewnętrznej, - zamurowaniu zbędnych otworów drzwiowych i okiennych, - wykonaniu nowych otworów drzwiowych i okiennych, - likwidacji istniejących tyków cementowo-wapiennych oraz wykonanie nowych w całej piwnicy oraz na parterze, I i II piętrze w miejscach nie zakrytych sufitami podwieszanymi, - wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, - osadzeniu nowych parapetów wewnętrznych, - wykonaniu sufitów podwieszanych na parterze, I i II piętrze, - wykonaniu na poddaszu i strychu okładzin ścian skośnych i sufitów z płyt gips.-karton., - wykonaniu okładzin ścian z glazury w sanitariatach i niektórych pomieszczeniach biurowych oraz fartuchów z glazury w pomieszczeniach socjalnych, - wykonaniu posadzek z gresu na klatkach schodowych oraz balustrad, - zamurowaniu wnęk podokiennych w całym budynku, - wykonaniu nowej instalacji c.o., - wykonaniu nowej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, - wykonaniu w części pomieszczeń instalacji wentylacji mechanicznej lub klimatyzacji - wykonaniu zasilania obiektu w energię elektryczną, - wykonaniu rozdziału energii elektrycznej, - wykonaniu wewnętrznych linii zasilających, - wykonaniu instalacji oświetlenia ogólnego, - wykonaniu instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - wykonaniu instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, - wykonaniu oświetlenia zewnętrznego, - wykonaniu instalacji siły, - wykonaniu instalacji przeciwprzepięciowej, - wykonaniu instalacji piorunochronnej, - wykonaniu instalacji ochronnej od porażeń, - wykonaniu instalacji zasilania UPS, - wykonaniu instalacji zespołu prądotwórczego, - wykonaniu instalacji siłowni telekomunikacyjnej, - wykonaniu instalacji radiowej, - wykonaniu sieci LAN. b) Elementy zewnętrzne budynku: - ociepleniu całego budynku styropianem wraz z wyprawą elewacyjną, ocieplenie również ścian zewnętrznych poniżej poziomu terenu, - demontażu istniejącego pokrycia dachu wraz z łatami i kontrłatami, - wykonanie ocieplenia dachu, izolacji, nowych łat i kontrłat oraz pokrycia dachu dachówką ceramiczną, - demontażu rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, - wykonaniu nowych rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, - wykonaniu kominów wentylacji grawitacyjnej, - wykonaniu okien połaciowych na poddaszu i strychu, - wyburzeniu pomieszczenia o konstrukcji żelbetowej zlokalizowanego w poziomie piwnicy przylegającego do budynku od strony ul. Pankiewicza, - izolacji lukarn dachowych oraz wykonanie nowego pokrycia ich zadaszeń z blachy, - demontażu lukarn dachowych w obu elewacjach bocznych i odtworzenie ich, - osadzeniu nowych parapetów zewnętrznych, - montażu ozdobnych elementów na elewacji: listew wokół okien i boniowania, - wykonaniu kominów wentylacji grawitacyjnej ponad dachem. c) Prace z zakresu zagospodarowania terenu: - rozbiórce budynku portierni, - budowie nowych schodów zewnętrznych prowadzących do projektowanego pomieszczenia PEC położonego w piwnicy, - rozbiórce istniejących schodów zewnętrznych (od strony ul. Zygalskiego) wraz z podestem wejściowym, - rozbiórce istniejącego pomieszczenia o konstrukcji żelbetowej zlokalizowanego w poziomie piwnicy, - rozbiórce istniejącej nawierzchni betonowej, - wykonaniu zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, - wykonaniu zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, - zmianie dwóch istniejących zewnętrznych opraw oświetleniowych od strony ul. Zygalskiego na nowe, - demontażu istniejącego kabla zasilającego zewnętrzne oprawy oświetleniowe i ułożenie nowego po tej samej trasie, - rozbiórce istniejącej jezdni brukowej z kostki kamiennej od strony ul. Pankiewicza, - wykonaniu parkingów dla samochodów osobowych od strony ul. Zygalskiego oraz od strony działki nr ewid. 436/98. Projektuje się 32 miejsca postojowe, w tym trzy dla samochodów osób niepełnosprawnych. Parkingi wykonane zostaną z kostki kamiennej (częściowo uzyskanej z rozbiórki jezdni kamiennej od strony ul. Pankiewicza), układ kostki kamiennej - jak na części istniejącej nawierzchni. - wykonaniu dojścia i dojazdu z kostki kamiennej (częściowo z uzyskanej z rozbiórki jezdni kamiennej od strony ul. Pankiewicza), układ kostki kamiennej - jak na części istniejącej nawierzchni. - renowacji istniejących nawierzchni z kostki kamiennej, - wykonaniu altany śmietnikowej, - zasadzeniu zieleni wysokiej w postaci drzew i zieleni niskiej w postaci krzewów i trawników. Parametry charakteryzujące nieruchomość: powierzchnia zabudowy budynku - 1.181,38 m?, powierzchnia użytkowa budynku - 4.891,64 m?, kubatura - 20.125,00 m?, wysokość - 19,08 m, długość - 70,07 m, szerokość - 16,86 m, ilość kondygnacji nadziemnych - 3?. Budynek średniowysoki. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: budynek przy ul. Myśliborskiej 30 w Gorzowie Wlkp., działka o nr ewid. 436/98. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie do 30 września 2010r. Wymagany okres rękojmi za wady budynku - 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru robót (art. 568 k.c). Wymagany termin płatności za wykonane roboty - płatności częściowe, 21 dni od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Szczegóły dotyczące sposobu i formy wnoszenia wadium zawarte są w WWD i są zgodne z art. 45 ustawy P.z.p..
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców osobno. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1 Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem - min. 2 robót budowlanych zrealizowanych w 100% (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min. 15 tys. m? o wartości każdej min. 10 mln. PLN brutto, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2, np. listy referencyjne). Budynek musi być zaliczony na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych do Sekcji I dział 12 PKOI (Dz.U. 99.112.1316 ze zm.). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców. 2.2 Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, tj: - Kierownikiem Budowy - branża budowlana, wykształcenie wyższe techniczne, posiadającym uprawnienia konstrukcyjno - budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; - Kierownikiem robót ogólnobudowlanych posiadającym uprawnienia konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń; - Kierownikiem robót drogowych posiadającym uprawnienia o specjalności drogowej bez ograniczeń; - Kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia o specjalności instalacyjnej (tzw. elektrycznej) w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; - Kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia o specjalności instalacyjnej (tzw. sanitarnej) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie przez Kierownika Budowy funkcji osoby odpowiedzialnej za branżę ogólnobudowlaną. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel Lidera. Wykonawca musi posiadać lub zapewnić dostęp do sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia. 2.3 Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji zadania. 2.4 Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcy funkcji Kierownika Budowy. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1 Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość min. 10 mln. PLN brutto, a w okresie trwania budowy będzie musiał posiadać ubezpieczenie (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną. 3.2 Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą wykonanie zadania; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy P.z.p.. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców osobno. 5. Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05); W przypadku zaproszenia do złożenia oferty przez spółkę cywilną Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do wglądu do umowy spółki cywilnej. 6. Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z WYKAZEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW (WWD), WWD wraz z wzorami formularzy jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl. Ponadto WWD jest udostępniany Wykonawcom w formie papierowej lub elektronicznej na ich pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem na nr 0957211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. 7. Z treści dokumentów złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu musi jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnia wyżej postawione warunki. 8. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym należy dołączyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. (wzór załącznik nr 1 do WWD), b) upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany pełnomocnik (wzór zał. nr 2 do WWD), c) wykaz osób i podmiotów (wzór zał. nr 3 do WWD), d) wykaz wykonanych robót budowlanych (wzór zał. nr 4 do WWD), e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, g) oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz że w okresie trwania budowy Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie RBM, h) oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej wykonanie zadania, i) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, j) W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania s.c. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, k) oświadczenie o dysponowaniu niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (wzór zał. nr 5 do WWD), l) potwierdzenie wniesienia wadium w formie zgodnej z zapisami pkt IV WWD. 2. Szczegółowy opis dokumentów, które Wykonawca musi załączyć do wniosku zawiera pkt II WWD. WWD wraz z wzorami formularzy jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl. Ponadto WWD jest udostępniany Wykonawcom w formie papierowej lub elektronicznej na ich pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem na nr 0957211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 25 w powiązaniu z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 4. Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. W przypadku udzielonego pełnomocnictwa Wykonawcy muszą dołączyć do wniosku oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeśli dotyczy (Sąd Okręgowy w Warszawie - sygn. Akt V Ca 85/07). 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, chyba że Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 6. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt. 2 ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji robót
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach