Katowicka SSE S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 40-026 Katowice, ul. Wojewódzka 42
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2510736 , fax. 032 2513766
- Data zamieszczenia: 2015-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Katowicka SSE S.A.
ul. Wojewódzka 42 42
40-026 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2510736, fax. 032 2513766
REGON: 27307352700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksse.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: art. 3
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 29 z przeznaczeniem na cele biurowo - usługowe wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączami - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku z przeznaczeniem na cele biurowo-usługowe z instalacjami wewnętrznymi - elektryczną, teletechniczną, gazową, C.O., wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, wodno-kanalizacyjną i deszczową - przebudowa przyłączy - telekomunikacyjnego, gazowego, wodociągowego, kanalizacji deszczowej - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, wraz z przebudową istniejącego zjazdu, budową miejsc postojowych, wiaty gospodarczej, pylonu, ogrodzenia, z zagospodarowaniem terenu wraz z Wnętrzami pomieszczeń przeznaczonych na siedzibę KSSE Podstrefa Gliwicka znajdujących się na kondygnacji +3 i +4. Adres inwestycji Gliwice, ul. Rybnicka 29. Działki ewidencyjne nr: 286, obr. Trynek, jedn.ewid. Gliwice, budynek, wiata gospodarcza, zagospodarowanie terenu, 1183 obr. Sikornik i 286 obr. Trynek,przebudowa zjazdu oraz budowa i przebudowa przyłączy. Budynek przy ul. Rybnickiej 29 w Gliwicach znajduje się w spisie obiektów chronionych Prawem Miejscowym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja w skład, której wchodzi: dokumentacja projektowa budowlana i wykonawcza, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja wykonawcza wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych projektu wnętrz pomieszczeń biura KSSE, znajdujących się na kondygnacjach +3 i +4, stanowiące załączniki do SIWZ. Wymienione dokumenty określające przedmiot zamówienia mają charakter dokumentów wzajemnie uzupełniających się z następującymi uwagami: w przypadku kondygnacji +3 i +4 decydującym w zakresie wykończenia wnętrz jest projekt wykonawczy wnętrz biura KSSE. Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy i informacyjny i mogą nie zawierać całości robót wynikających z dokumentacji projektowej. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzą następujące elementy, znajdujące się w dokumentacji projektowej -projekt zieleni za wyjątkiem wycinki drzew oraz instalacji systemu nawadniania terenów zielonych -wykonanie altany ogrodowej za wyjątkiem fundamentów - punkt 1.1.3 projektu zagospodarowania terenu, -dostawa umeblowania oraz wyposażenia oznaczonego w Projekcie wnętrz przeznaczonych na siedzibę KSSE PG, znajdującej się na kondygnacji +3 i +4, nie ujętych w Przedmiarach robót w projekcie wnętrz, Dodatkowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia Należy ująć w wycenie koszt zakresu instalacji oświetlenia zewnętrznego, w tym również oświetlenia ogrodu. Nie należy uwzględniać kosztu oświetlenia wewnętrznego altany ogrodowej. W wycenie nie należy ujmować dostawy montażu elementów okablowania strukturalnego oraz elementów zasilania, gniazd elektrycznych itp. w altanie ogrodowej Należy tylko przewidzieć doprowadzenie zasilania elektrycznego do miejsca lokalizacji altany. Prace objęte przedmiotowym zamówieniem muszą być zgodne z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami prawa, warunkami technicznymi i uzgodnieniami oraz decyzjami wydanymi dla przedmiotowej inwestycji. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, o której mowa powyżej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie technologii wykonania robót oraz materiałów i urządzeń równoważnych, nie gorszych, służących do tego samego celu, z zachowaniem parametrów określonych w dokumentacji a mających wpływ na obniżenia kosztów inwestycji. Wszelkie urządzenia instalacyjne powinny posiadać parametry techniczne, kształt i materiały zgodne z przykładowymi urządzeniami instalacyjnymi określonymi w projekcie, m. in: oprawy oświetleniowe, armatura oświetleniowa, armatura sanitarna, klimatyzatory, grzejniki i inne. Zmiana jakichkolwiek wskazanych parametrów wymaga akceptacji zamawiającego lub projektanta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 100.000,00 zł. Wykonawca wnosi wadium - w pieniądzu, Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Deutsche Bank PBC S.A. 09 1910 1048 2501 9911 2936 0001 zaznaczając w tytule przelewu temat: Wadium - Przetarg Gliwice Rybnicka 29; za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - ul. Wojewódzka 42, 40-026 Katowice w Sekretariacie , I piętro w godzinach 8.00-16.00, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę pełnej kwoty wadium. UWAGA - z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz w art. 46 ust. 4a ustawy. Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający dokona zwrotu kwoty wadium w oparciu o przepisy określone w art. 46 Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców, konsorcjum, dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać bądź na lidera konsorcjum bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji jakości na wykonane roboty ponad załozony obligatoryjny okres gwarancji 60 mieisęcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksse.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27