Fundacja "Pójdźmy Razem" ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, ul. H. Kołłątaja 10/9
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 609500297
- Data zamieszczenia: 2015-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja "Pójdźmy Razem"
ul. H. Kołłątaja 10/9 10/9
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 609500297
REGON: 06135083000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA POTRZEBY PRACOWNI ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W GÓRZE PUŁAWSKIEJ WRAZ Z KOMUNIKACJĄ ZEWNĘTRZNĄ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA POTRZEBY PRACOWNI ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W GÓRZE PUŁAWSKIEJ WRAZ Z KOMUNIKACJĄ ZEWNĘTRZNĄ. B Zakres szczegółowy robót określa dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami. C Materiały wbudowane muszą spełniać wymagania do stosowania w budownictwie i obiektach służby zdrowia oraz posiadać odpowiednie aprobaty, atesty lub inne wiarygodne dokumenty wystawione przez instytucję uprawnioną, która potwierdzi, że oferowane materiały spełniają wymagane parametry D Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów zamiennych równoważnych za zgodą i akceptacją Biura Projektowego i Zleceniodawcy Zakres prac obejmuje wykonanie PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA POTRZEBY PRACOWNI ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W GÓRZE PUŁAWSKIEJ WRAZ Z KOMUNIKACJĄ ZEWNĘTRZNĄ. przebudowy wewnątrz i na zewnątrz oraz rozbudowy budynku , a także utworzenie komunikacji zewnętrznej. Doprowadzenie i wyposażenie budynku w przyłącza instalacji: elektroenergetycznej (3fazy), wodociągowej, kanalizacyjnej z odprowadzeniem ścieków do sieci kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, odgromowej oraz gazowej i przyłącza gazowego. Także konieczna jest wymiana i ocieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wyburzenie i postawienie ścianek działowych, ocieplenie budynku z zewnątrz i pomalowanie, wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, wykonanie sanitariatów, szatni oraz kotłowni. Dodatkowo należy przeprowadzić prace porządkowe i oczyścić teren wokół budynku ŚDS. Zgodnie z programem inwestycji konieczne jest utworzenie komunikacji zewnętrznej (wyrównanie terenu, prace pomocnicze, utwardzenie), aby wyposażyć w udogodnienia umożliwiające jak najlepsze funkcjonowanie osobom niepełnosprawnym oraz zniwelowanie resztę istniejących barier architektonicznych, umożliwiających jak najlepsze spełnienie standardów oferowanych usług. . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla przedmiotu zamówienia wynosi : 6000,00-słownie sześć tysięcy zł. 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; ; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 66 ust. 5 pkt.2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, ze zm.); 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Końskowoli, numer konta: 32 8741 0004 0060 2073 2000 0040 . Uznanie konta zamawiającego winno nastąpić najpóźniej do terminu złożenia ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8a a) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu składaniu ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawcą w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, ze wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fpr.pulawy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27