Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Studzienicach - ETAP I

Gmina Studzienice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-143 Studzienice, ul. Kaszubska 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8216593 , fax. 059 8216615
  • Data zamieszczenia: 2013-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Studzienice
    ul. Kaszubska 9 9
    77-143 Studzienice, woj. pomorskie
    tel. 059 8216593, fax. 059 8216615
    REGON: 77097955900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.studzienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Studzienicach - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku Ośrodka Zdrowia w Studzienicach (O.Z), które stanowić będą realizację zadania pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Studzienicach - ETAP I 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i rozbudowy Ośrodka Zdrowia położonego na działce o nr ewidencyjnym gruntu 272,4 przy ul. Brzozowej 8 w Studzienicach. Prace zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB oraz przedmiarem robót, stanowiącą załączniki do niniejszej SIWZ. W zakres prac wchodzić będą w szczególności: a. Roboty ogólnobudowlane. b. Modernizacja instalacji sanitarnej w budynku O.Z. c. Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku O.Z. 2. Zakres prac dla poszczególnych zadań, określonych w punktach 1 a - c powyżej, obejmuje: I. Roboty ogólnobudowlane: W ramach realizacji tej części zadania, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: 1. Robót obejmujących rozbudowę gabinetu lekarskiego 1 (w dokumentacji projektowej oznaczony symbolem GL1) i gabinetu dentystycznego (w dokumentacji projektowej oznaczony symbolem GD) w ramach, których wykonawca wykona: 1.1. Wykopy. 1.2. Ławy fundamentowe. 1.3. Izolację ław fundamentowych. 1.4. Ściany fundamentowe. 1.5. Izolacja ścian fundamentowych 1.6. Roboty ziemne. 1.7. Podkłady. 1.8. Przyziemie. 1.9. Wentylację i kominy. 1.10. Zbrojenie. 1.11. Dach - konstrukcja. 1.12. Dach - pokrycie dachowe. 1.13. Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna 1.14. Stan wykończeniowy na który składać będą się poniższe roboty budowlane: 1.14.1. Ścianki działowe. 1.14.2. Ocieplanie połaci dachowej. 1.14.3. Stolarka wewnętrzna. 1.14.4. Tynki i okładziny ścian wewnętrznych, (kolor zastosowanej farby emulsyjnej należy uzgodnić przed realizacją prac z Zamawiającym). 1.14.5. Podłogi i posadzki. -GL1 rodzaje i kolorystyka posadzek: - wiatrołap o powierzchni 8,20 m? posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3), - WC pacjentów o powierzchni 4,40 posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3). - pomieszczenie porządkowe o powierzchni 4,80 m? posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3), - przedsionek WC personelu o powierzchni 2,00 m? posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3). - WC personelu o powierzchni 1,55 m? posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3). - hall o powierzchni 42,40 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), - rejestracja o powierzchni 6,30 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), - gabinet lekarski o powierzchni 12,60 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), - gabinet przygotowawczo-zabiegowy o powierzchni 16,10 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), - przebieralnia personelu o powierzchni 5,50 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), - pokój śniadań o powierzchni 7,50 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), - gabinet pielęgniarski o powierzchni 10,30 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, * Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), - gabinet lekarski o powierzchni 12,50 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), -sala fizykoterapii i masażu o powierzchni 46,00 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), - gabinet sala kinezyterapii o powierzchni 19,10 m? na posadzce zastosować podłogę z desek struganych o grubości 25 mm (kolor dąb naturalny). -GD rodzaje i kolorystyka posadzki: - pomieszczenie autoklawu o powierzchni 2,70 m? posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3). - pomieszczenie porządkowe o powierzchni 2,10 m? posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3), - WC niepełnosprawni/pacjentów o powierzchni 3,30 m? posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3), - szatnia podstawowa o powierzchni 3,10 m? posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3), - WC personelu podstawowa o powierzchni 4,30 m? posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3). - gabinet stomatologiczny o powierzchni 18,70 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), - poczekalnia o powierzchni 8,40 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), 1.14.6. Elewacja zewnętrzna. Kolorystykę tynków ozdobnych oraz boazerii przed realizacją prac należy uzgodnić z Zamawiającym. 2. Roboty obejmujące remont istniejącego budynku obejmującego gabinet lekarski drugi (oznaczonego w dokumentacji symbolem GL-2) w rakach, którego wykonawca wykona: 2.1. Wyburzenie i uzupełnienie ścianek działkowych i nośnych. 2.2. Stolarka okienna i drzwiowa. 2.3. Tynki wewnętrzne i malowanie (kolor zastosowanej farby emulsyjnej należy uzgodnić przed realizacją prac z Zamawiającym). 2.4. Wymiana posadzek - GL-2 rodzaje i kolorystyka posadzek - wiatrołap o powierzchni 2,50 m? posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, *przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3), - poczekalnia/komunikacja o powierzchni 17,00 m? posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3), - WC pacjentów o powierzchni 4,50 m? posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3), -WC pacjentów o powierzchni 3,70 m? posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3), - szatnia podstawowa o powierzchni 4,90 m? posadzkę wyłożyć gresem koloru ciemny beż (Parametry gresu: płytki gres o wymiarach 30x30 cm, o powierzchni naturalnej, przeznaczone do obiektów handlowych, obiektów biurowych, obiektów sportowych, obiektów przemysłowych, o ścieralności wgłębnej: < 130mm3), - gabinet zabiegowy o powierzchni 16,30 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), - gabinet lekarski o powierzchni 12,40 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), - gabinet pielęgniarki środowiskowej o powierzchni 10,50 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), - rejestracja o powierzchni 5,50 m? na posadzce zastosować wykładzinę bezpoślizgową heterogeniczną (Parametry wykładziny: wykładzina heterogeniczna o grubości całkowitej 2,5 mm na którą składają się: 1,20 mm warstwa użytkowania, 0,10 mm warstwa zadrukowania oraz 1,20 mm warstwa spodnia, odporność chemiczna- zgodnie z normą PN-EN 423, odporność na mikroorganizmy - zgodnie z normą PN-EN ISO 846, odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - zgodnie z normą PN-EN 425, gwarancja producenta wykładziny - 15 lat, rodzaj zabezpieczenia powierzchni - Poliuretan PUR, Klasyfikacja użytkowania - zgodnie z normą PN-EN 649+PN-EN 685, Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - zgodnie z normą PN-EN 13501-1, Odporność na poślizg - zgodnie z normą DIN 51130 i PN-EN 1404, kolor odcień beżu), 2.5. Wentylacja. 2.6. Elewacja oraz wymiana obróbek blacharskich (kolor zastosowanej farby emulsyjnej należy uzgodnić przed realizacją prac z Zamawiającym): 2.6.1. Elewacja - etap I. 2.6.2. Elewacja - Punkt Apteczny. 2.6.3. Obróbki blacharskie - etap I. 2.6.4. Obróbki blacharskie - Punkt Apteczny. 3. Komunikacja oraz zieleń w obrębie budynku. 3.1. Nowe nawierzchnie utwardzone - kolorystyka kostki do uzgodnienia z Inwestorem na etapie realizacji. 3.2. Wymiana istniejących nawierzchni utwardzonych (chodników, drogi dojazdowej, miejsc postojowych przy drodze, itp.) - kolorystyka kostki do uzgodnienia z Inwestorem na etapie realizacji. 3.3. Tereny zielone. 4. Rozebranie chodnika i wykonanie posadzki (wózkowania). 5. Roboty uzupełniające (wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych oraz wykonanie osłony śmietnikowej). II. Modernizacja instalacji sanitarnej w budynku O.Z. W ramach realizacji tej części zadania, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: a) Instalacja wodociągowa b) Instalacja kanalizacyjna. c) Montaż urządzeń instalacji sanitarnej: - umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem uruchamianym kolanem - 16 szt., - montaż zlewozmywaków żeliwnych lub stalowych na ścianie - 7 szt., - ustępy pojedyncze z płuczkami z tworzyw sztucznych lub porcelany typu kompakt, podwieszane - kpl. 5., - pisuary pojedyncze z płuczką - kpl 3, - wypusty żeliwne podłogowe o średnicy 50mm - 5 szt., - baterie lekarskie o średnicy nominalnej 15mm - 23 szt, - zawory czerpalne o średnicy nominalnej 15mm - 3 szt., - wykonanie podejść dopływowych do: zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp. o średnicy nominalnej 15mm - 26 szt., - wykonanie podejść dopływowych do płuczek ustępowych elastycznych metalowych z zaworem skośnym odcinającym o średnicy nominalnej 15 mm - 8 szt. d) Dostarczenie i montaż grzejników powierzchniowo-akumulacyjnych wraz z oprzyrządowaniem (Parametry grzejników: posiadające atest na zastosowanie w łazienkach i wilgotnych pomieszczeniach, w sterowaniu blokada przy grzejniku, *gwarancja producenta - minimum 15 lat, wydajna technika grzewcza, system równomiernie rozkładający temperaturę w ogrzewanym pomieszczeniu) wybór materiału należy uzgodnić przed realizacją prac z Zamawiającym). III. Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku O.Z. W ramach realizacji tej części zadania, Wykonawca zobowiązany będzie do zgodnego z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, STWiORBM, przedmiarem robót wykonania : a) Połączeń wyrównawczych. b) Rozdzielni. c) WLZ (wewnętrzną linię zasilającą). d) Gniazd wtyczkowych. e) Oświetlenia. f) Demontażu instalacji elektrycznej. g) Pomiary. 3. Szczegółowy zakres prac określają dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opracowane na zlecenie Zamawiającego, oraz przedmiar robót, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ w ilości wymienionej w załączniku nr 16. 4. W celu przygotowania oferty należy posiłkować się przedmiarami, które stanowią materiał pomocniczy i opisują wymagany zakres zmówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie. W przypadku różnic w zakresie rozwiązań technologicznych, w tym również zastosowanych materiałów i urządzeń w pierwszej kolejności obowiązują rozwiązania przedstawione w specyfikacji technicznej, a dopiero w następnej kolejności zastosowane w projekcie budowlanym, budowlano - wykonawczym oraz w kosztorysie nakładczym - przedmiar robót, jako materiale pomocniczym. 6. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały i produkty zastosowane przy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego muszą spełniać jedynie warunek równoznaczności w stosunku do nazw, typów, materiałów i urządzeń użytych w opracowaniu dokumentacji do postępowania. 7. Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 nr 113 poz.759 z późn. zm.). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 8. Zamawiający dopuszcza przyjęcie do oferty materiały równoważne, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych. 9. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 10. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową i przestrzeganie harmonogramu robót oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót. b) Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. c) Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. d) Urządzenie terenu zaplecza budowy, wykonanie przyłącza wodociągowego i energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. e) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. f) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie w planie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnym określonymi w dokumentacji projektowej. g) Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. h) Odprowadzenie wody z terenu budowy i odwodnienie wykopów należy do obowiązków wykonawcy. i) Udzielania pisemnych informacji o przebiegu realizacji robót (zaawansowaniu prac) i napotykanych problemach, poprzez sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru raportu, rozliczeń, a także innych istotnych informacji. j) Udzielania pisemnych informacji o dokonanych kontrolach na budowie, k) Zapewnienia odpowiednich warunków organizowania narad i kontroli na budowie. l) Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. m) Skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym: - Dokumentację powykonawczą, tj. dokumentacje budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi. - Szczegółowe specyfikacje techniczne (podstawowe z dokumentów umowy i ew. uzupełniające lub zamienne). - Protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i robót zanikających. - Protokoły odbiorów częściowych. - Recepty i ustalenia techniczne. - Dziennik budowy i książki obmiarów (oryginały). - Wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST) i programem zapewnienia jakości (PZJ). - Deklaracje zgodności lub certyfikacji zgodności wybudowanych materiałów, certyfikaty za znak bezpieczeństwa zgodnie z SST i PZJ. - Rysunki (dokumentacje) na wykonanie robót towarzyszących (np. na przełączenie linii telefonicznej, energetycznej, gazowej, oświetlenia itp.) oraz protokoły odbioru i przekazania tych robót właścicielom urządzeń. - Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu. - Mapę zasadniczą powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. - Instrukcje eksploatacyjne materiałów użytych do wykonania zamówienia w celu prawidłowego użytkowania poszczególnych elementów szczególnie narażonych na zniszczenia i wydłużenia okresu ich żywotności. 11. Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 12. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlano - montażowe, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, określonym w SIWZ; 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj. a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego PeKaO S.A. I ODDZIAŁ W BYTOWIE Nr 49124037831111000040808848 z dopiskiem Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne pn.: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W STUDZIENICACH - ETAP I 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj. przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W tym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu jest zalecane, ale nie wystarczające dla stwierdzenia, że wadium zostało wniesione przez Wykonawcę w terminie. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, bez potwierdzania tych okoliczności, a także termin obowiązywania gwarancji nie krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres składania ofert lub w terminie określonym art. 46 ust 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.studzienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach