Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Domu Strażaka w Korzybiu

Gmina Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8576621 , fax. 059 8576624
  • Data zamieszczenia: 2012-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępice
    ul. Niepodległości 6 6
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 059 8576621, fax. 059 8576624
    REGON: 77097982600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kepice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku Domu Strażaka w Korzybiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem przetargu są roboty budowlane polegające rozbudowie budynku Domu Strażaka w poziomie parteru wzdłuż elewacji frontowej i elewacji szczytowej. Rozbudowa wykonana będzie w technologii tradycyjnej, murowanej. Posadowienie na żelbetowych ławach fundamentowych, ściany z bloczków gazobetonowych ocieplonych styropianem, dach jednospadowy pokryty blachą. W ramach rozbudowy budynku zostaną wykonane nowe pomieszczenia świetlicy, biblioteka z kawiarenką internetową oraz kuchnia z magazynkiem. Przy głównym wejściu do budynku planuje się wykonanie izby tradycji OSP i hall wejściowy. W ramach przebudowy zaprojektowano nowy podział funkcjonalny pomieszczeń zajmowanych dotychczas przez Straż Pożarną wraz z nowym węzłem sanitarnym i pomieszczeniem socjalnym oraz odrębny węzeł sanitarny dla świetlicy. Świetlica została zlokalizowana w dwóch dużych salach- jedna sala o pow. 67 m? znajduje się w części istniejącej, druga sala o pow.122 m? jest w części dobudowanej. Z dobudowanej sali przewidziano dwuskrzydłowe wyjścia na zadaszony taras, który zlokalizowano w południowo- wschodnim narożniku budynku. Zaplecze dostępne osobnym wejściem zlokalizowanym w w projektowanej przybudówce. W istniejącej części budynku , obok holu wydzielono pomieszczenie na magazyn dla Rady Sołeckiej. Istniejące schody z wejściem na piętro oraz schody do piwnicy zostały wydzielone z ogólnej powierzchni budynku. Główne wejście do budynku znajduje się w zadaszonym podcieniu, gdzie zlokalizowano również podjazd dla osób niepełnosprawnych. Dla całego budynku przewidziano wykonanie nowej elewacji wraz z dociepleniem istniejących ścian zewnętrznych budynku. Roboty budowlane zostały podzielone na dwa etapy: I ETAP 1. Roboty budowlane - dobudówka - roboty ziemne, fundamenty, - ściany parteru, - elementy żelbetowe parteru, - posadzki, - taras i nawierzchnie z kostki betonowej, - schody tarasu z kostki betonowej, - schody wejściowe, - konstrukcja dachowa, - podjazd dla osób niepełnosprawnych. 2. Roboty elektryczne - instalacja odgromowa. 3. Roboty instalacyjne - wykonanie przyłącza kanalizacyjnego II ETAP 1. Roboty budowlane a) dobudówka - stolarka okienna i drzwiowa - roboty tynkarskie, malarskie i sufity podwieszone, - docieplenie elewacji, b) połączenie budynku, przesklepienia, c)remont pomieszczeń, - roboty rozbiórkowe , - wykonanie przesklepienia, - roboty ogólnobudowlane, - roboty tynkarskie i okładzinowe, - posadzki, - stolarka drzwiowa i okienna, - ocieplenie elewacji 2. Roboty elektryczne - instalacje elektryczne wewnętrzne, - oświetlenie zewnętrzne. 3. Roboty instalacyjne - instalacja wodociagowa, - instalacja kanalizacyjna wewnętrzna, - kotłownia - instalacja c.o - wentylacja. Szczegółowy zakres robót: - przedmiar robót, załącznik nr 9 do SIWZ - projekt budowlany, załącznik nr 10 do SIWZ Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja jest przedsięwzięciem infrastrukturalnym, na które Zamawiający otrzymał dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013, Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej i w przypadku narażenia Zamawiającego na utratę dofinansowania spowodowanym przez niedotrzymanie obowiązków umownych, z winy Wykonawcy, Zamawiający będzie dochodził pełnych roszczeń. 2 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. Z 2006 r. nr 158 poz. 1118 ze zm.). 3 W przypadku, gdy w Dokumentacji Projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w sporządzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 4 W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z umową, Projektem Budowlanym lub obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 5 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 6 Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda wadium w wysokości: 40.000, 00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce o/Kępice na konto Nr 10931510430040376820000030 z dopiskiem - przetarg nieograniczony - Przebudowa i rozbudowa budynku Domu Strażaka w Korzybiu. 4 Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5 W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 11.3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w kasie Urzędu Miejskiego Kępice, 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6 (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.11. 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11.6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13 Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 14 W przypadku wniesienia odwołania po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach