Przetargi.pl
Przebudowa i remont pomieszczeń biurowych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy wraz z wykonaniem projektu budowlanego

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3782102 , fax. 083 3782039
  • Data zamieszczenia: 2015-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35 35
    21-580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 083 3782102, fax. 083 3782039
    REGON: 03023775300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont pomieszczeń biurowych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy wraz z wykonaniem projektu budowlanego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia będzie przebudowa i remont pomieszczeń biurowych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy wraz z wykonaniem projektu budowlanego: 1) - projektowanie - tj. opracowanie - zgodnie z przepisami - kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: Przebudowa i remont pomieszczeń biurowych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy - w zakresie wszystkich branż z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, przygotowaniem wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie na jego podstawie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę. Zakres obejmuje również uzyskanie właściwej mapy do projektu, wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestycji, 2) - budowa - tj. wykonanie, na postawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla ww. zadania inwestycyjnego, robót budowlanych, montażowych w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z przeznaczeniem, formalne zakończenie inwestycji w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgodnie z przepisami prawa budowlanego, oraz przepisami odrębnymi (np. odbiór platformy do transportu osób niepełnosprawnych przez UDT). 1.2. Główny zakres prac obejmuje: 1) wykonanie dokumentacja projektowo-kosztorysowa 2) uzyskanie pozwolenia na budowę 3) przebudowa i remont pomieszczeń w zakresie budowlanym, elektrycznym, sanitarnym 4) dostawa i montaż platformy do transportu osób niepełnosprawnych 5) odbiór obiektu przez wymagane instytucje 6) odbiór platformy przez UDT 7) formalne zakończenie budowy w nadzorze budowlanym 1.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wyszczególniony jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU), stanowiącym załączniki do niniejszej SIWZ. 1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 4 000,00,- zł. (słownie: cztery tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.bip-gov.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach