Przetargi.pl
Przebudowa i remont istniejących pomieszczeń szatni

Zespół Szkół Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Wojska Polskiego 68
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3176977 , fax. 091 3176977
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1
    ul. Wojska Polskiego 68 68
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3176977, fax. 091 3176977
    REGON: 81203395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim2.police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: edukacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont istniejących pomieszczeń szatni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 107,11m2, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - rozebranie ścian, filarów i klum z cegieł - 1,97m3 - usunięcie i wywów gruzu, - utylizacja wyk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żada wniesienia wadium w wysokości 2.000zł w terminie do dnia 04/05/2009r. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego: Bank PKO BP S.A. I/O Szczecin 43 1020 4795 0000 9502 0187 1094
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 PZP oraz następujące warunki: 1. wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat wykonal należycie co najmniej trzy prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy), 2. wykonawca jest ubezpieczoony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, spsób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1. przy dokonani oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia, 2. niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na piodstawie informacji zawartych w żadanych dokumentach ( wg pkt. 7 SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamwiający żąda, w formie oryginału, oświadczenia wykonawcy ( wg zał. 3 do SIWZ), że: - zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmuje ją bez zastrzeżeń, - przedstawiona w ofercie cena jest kompletna, - w razie wyboru jego ofert zawrze umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia w terminie 10 dni od zawiadomienia o wyborze ofert ( chyba , że zostanie wniesiony protest) zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. 1 do SIWZ, spełnia warunki udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 ustawy PZP). W celu potwierdzenia , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgopdność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłcaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego oraganu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, informacji na temat przecietnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku , gdy okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie, - wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ( zał. 4), - wyakz kierownictwa firmy i osób upowaznionych do podejmowania zobowiązań , jeżeli nie wynika to z innych złożonych dokumentów, - wykaz wykonywanych w ciągu ostatnicj pięciu lat robót budowlanych ( prezynajmnej trzech), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje) (zał. nr 5). Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnoctwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia uwmowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim2.police.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach