Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU BIBLIOTEKI WAT (bud. nr 10)

Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6837865 , fax. 022 6837977
  • Data zamieszczenia: 2010-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
    ul. Kaliskiego 2 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6837865, fax. 022 6837977
    REGON: 01212290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU BIBLIOTEKI WAT (bud. nr 10)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont budynku Biblioteki WAT - bud. nr 10. Budynek Biblioteki zaprojektowany został na planie czworokąta, posiada rozbudowany niski parter z antresolą (wysoki parter) i dwie nadbudowane kondygnacje połączone w pionie otwartym, regularnym hallem z reprezentacyjną klatką schodową i arkadowymi korytarzami okalającymi, zwieńczonym centralnie doświetlającym owalnym otworem w sklepieniu. Konstrukcja ścian zewnętrznych murowana z cegły. Stropy stalowoceramiczne. Stolarka okienna PCV i drewniana. Elewacja wykonana z tynku mineralnego barwionego. Obróbki stalowe w różnym stanie technicznym. Instalacja elektryczna podtynkowa dwużyłowa miedziana. Oprawy oświetleniowe różnego typu. Instalacja wodociągowa stalowa zabudowana. Kanalizacja ściekowa żeliwna zabudowana. Kanalizacja deszczowa wewnętrzna żeliwna odprowadzająca wodę do kanalizacji deszczowej z dużymi brakami i nieszczelnościami. Instalacja telefoniczna i komputerowa poprowadzona jest głównie natynkowo w listwach z PCV. Budynek nie znajduje się w rejestrze zabytków ani w ewidencji zabytków, teren poza ochroną konserwatorską. Plan przebudowy: 1. Rozbiórka powodujących zawilgocenie pomieszczeń niskiego parteru, schodów na taras od strony zachodniej i wykonanie w ich miejscu okien doświetlających adaptowane pomieszczenia. 2. Dostosowanie budynku do użytku przez osoby niepełnosprawne poprzez: a) poszerzenie wejścia od strony zachodniej wraz z podniesieniem nawierzchni chodnika w celu zniwelowania różnicy terenu i likwidacją jednego stopnia podestu w hallu wejściowym na niskim parterze; b) wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku przy wejściu zachodnim; c) wbudowanie dźwigu osobowego obsługującego wszystkie kondygnacje, dostępnego z poziomu niskiego parteru zlokalizowanego w północno-zachodniej części budynku; (konieczne będzie zamurowanie okien znajdujących się za projektowanym szybem windy w elewacji zachodniej na wszystkich kondygnacjach), d) przebudowa i modernizacja istniejących toalet z wydzieleniem toalety dla osób niepełnosprawnych, zlokalizowanej w poziomie niskiego parteru; e) poszerzenie wejść do pomieszczeń ogólnodostępnych do wymogów normatywnych. 3. Projektowane pomieszczenia znajdujące się w poziomie niskiego parteru: a) zaprojektowano pomieszczenia ogólnodostępne takie jak: sale konferencyjne, czytelnia studencka, czytelnia internetowa, sale nauki zespołowej, poszerzenie księgozbioru oraz wydzieloną pożarowo szatnię (dodatkowo samoobsługowe szafki depozytowe). b) z uwagi na niedostateczną ilość pomieszczeń sanitarnych - zaprojektowano toalety w okolicach wejścia głównego oraz po przeciwległej stronie budynku; c) modernizacja części magazynów księgozbioru, zastosowanie nowoczesnego systemu przechowywania i dostępu do książek w części księgozbioru (tylko na niskim parterze). 4. Dostosowanie komunikacji do obowiązujących przepisów budowlanych i p.-poż, m.in. udrożnienie korytarzy i zamknięcie klatek schodowych dwuskrzydłowymi drzwiami p.-poż.; 5. Montaż kurtyn przeciwpożarowych w hallu głównym i na oknie portierni; 6. Likwidacja pomieszczeń dla obsługi czytelni w przejściach pomiędzy klatkami schodowymi a korytarzem dookoła patio. Wykonanie oddymiania zgodnie z ekspertyzą p-poż. 7. Rozdzielenie dróg administracji, transportu i użytkowników. Kontrola wejścia/wyjścia z budynku będzie realizowana poprzez blokadę drzwi prowadzących z klatek schodowych 1 i 2 do hallu wejściowego. W obecnym pomieszczeniu gospodarczym po lewej stronie hallu wejściowego zostanie zaaranżowana portiernia, w pomieszczeniu obok centrala przeciw pożarowa. 8. Przeniesienie Automatów do napojów pomieszczenia czytelni katalogowo internetowej dostępnej z korytarza na I piętrze. 9. Przebudowa i modernizacja istniejących pomieszczeń sanitarnych na pozostałych kondygnacjach (powiększenie i dostosowanie do aktualnych przepisów). 10. Zmiana w organizacji dostępu do archiwum WAT i działu wydawnictw niejawnych na III-im piętrze. Przesunięcie strefy ogólnodostępnej poza obecne drzwi wejściowe, podzielenie czytelni (w związku z wbudowaniem windy) i przesunięcie drzwi do działu obsługi czytelnika. Podwyższenie pomieszczeń biurowych poprzez likwidację istniejącej podsufitki - odsłonięcie i ponowne zaizolowanie termiczne spodu stropu skrzynkowego - przy samym stropie. 11. Dostosowanie oświetlenia do zróżnicowanych stref użytkowych. Zmiana oświetlenia w hallu głównym biblioteki - przez zaprojektowanie nowego systemu oświetlenia umieszczonego na korytarzach patio - po wcześniejszej wymianie instalacji elektrycznej (również w celu poprawy warunków ekspozycji prac artystycznych wystawianych w hallu głównym). 12. Pozostawienie biblioteki beletrystycznej w obecnym kształcie. 13. Renowacja i częściowa wymiana posadzek. 14. Termomodernizacja elewacji. 15. Wymiana drzwi wejściowych i pozostałych okien drewnianych na okna PCV z nawietrzakami; 16. Konserwacja elementów metaloplastycznych oraz ozdobnych krat okiennych, podwyższenie istniejących balustrad; 17. Wymiana obróbek blacharskich i modernizacja systemu odwodnień tarasu i dachów. 18. Remont tarasu z wymianą izolacji, nawierzchni i tralek balustrad, odbudowa mis przy wejściu na taras, wykonanie na całym obwodzie odwodnienia liniowego (ew. w razie trudności montaż samych wpustów tarasowych i wykonanie spadków); 19. Remont i docieplenie dachu wełną mineralną, remont systemu odprowadzenia wód deszczowych (montaż podgrzewanych wpustów dachowych i wykonanie odwodnień i izolacji przeciwwodnej) naprawy attyki i kominów; 20. Naprawa schodów prowadzących na taras, wykonanie nowych opasek wokół budynku; 21. Estetyzacja i nowa kolorystyka elewacji i wnętrz budynku. Ogólny zakres robót: 1. Roboty rozbiórkowe: a) niski parter część zachodnia, b) niski parter część wschodnia, c) wysoki parter część wschodnia, d) wysoki parter część zachodnia, e) I piętro, f) II piętro, g) III piętro, h) kopuła i dach 2. Roboty konstrukcyjne - szyb windowy, stropy, nadproża, schody, belki pod ściany III piętro; 3. Pochylnie schody od strony zachodniej - wewnętrzne i niski parter; 4. Roboty murowe i izolacje ścian wewnętrznych; 5. Posadzki; 6. Taras; 7. Ścianki GK, do WC, ścianka przesuwna, tynki, sufity podwieszone i GK; 8. Stropodach nad trzecim piętrem; 9. Stropodach nad szybem windowym; 10. Stolarka i ślusarka okna i drzwi; 11. Elementy ślusarki: balustrady, kraty, obróbki blacharskie, schody stalowe systemowe III piętro; 12. Ocieplenie ścian cokołu i poniżej terenu; 13. Elewacje; 14. Dźwigi; Prace towarzyszące i roboty tymczasowe: 1. Podstemplowanie stropów na czas wykonywania robót; 2. Wykucie bruzd poziomych w murze z cegły; 3. Podstemplowanie deskowania konstrukcji płyty stropowej i belek; 4. Zamontowanie rusztowań przy pracach elewacyjnych; 5. Zamontowanie osłon z siatki polipropylenowej na rusztowaniach zewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach