Przetargi.pl
Przebudowa i remont budynków Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Zielonej Górze

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2010-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont budynków Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie budynków w Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego w Zielonej Górze przy ul. Ceglanej 19. 1. Prace obejmują w szczególności: 1) roboty budowlane w zakresie remontu i przebudowy budynku 2) przebudowę instalacji sanitarnych 3) prace remontowe w zakresie instalacji sanitarnych, 4) wykonanie instalacji sygnalizacji alarmowej włamania 5) wykonanie instalacji telewizji użytkowej 6) wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych 7) wykonanie instalacji elektrycznych dedykowanych i sygnałowych 8) roboty wykończeniowe w zakresie aranżacji wnętrz 9) kompletne wyposażenie wnętrz w meble 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej (z uwzględnieniem dokumentacji technicznej zamiennej) i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Charakterystykę robót określają przedmiary robót. 4. Prace objęte przedmiotowym zamówieniem muszą być zgodne z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami prawa. 5. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem zachowania parametrów materiałów określonych w dokumentacji - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach i jakości. 6. Jeżeli w przedmiarze robót wpisano konkretny asortyment lub słowo lub równoważne, Wykonawca ma obowiązek podać w kosztorysie ofertowym konkretną nazwę tego asortymentu, a w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku przepisania przez Wykonawcę do kosztorysu ofertowego nazwy konkretnego asortymentu wraz ze sformułowaniem lub równoważne, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy. 7. Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego, chyba, że udzielona przez dostawców materiałów gwarancja przewiduje dłuższy okres. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad oraz wymiany zamontowanych instalacji i urządzeń, w których stwierdzono wady, z wyłączeniem uszkodzeń będących następstwem niewłaściwej eksploatacji w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego (listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. 8. Dodatkowe koszty leżące w całości po stronie Wykonawcy: - związane z organizacją placu budowy, - niezbędnych prób i pomiarów, - odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy pod kontem BHP, P.POŻ., dostępu osób trzecich, - usuwanie gruzu i ziemi - ręcznie, bezpośrednio do środka transportowego (brak miejsca na składowanie) należy kalkulować wraz z kosztami utylizacji odpadów, - wymagania materiałowe - określono w projektach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do: - przygotowania i przedstawienia do zatwierdzenia Zamawiającego i Inwestora Zastępczego w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót sporządzonego z dokładnością do jednego miesiąca. - ubezpieczenia budowy w zakresie ryzyk budowlano-montażowych (Contractor s All Risks) oraz odpowiedzialności cywilnej Generalnego Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ. Kopię opłaconej aktualnej polisy wraz z dowodem opłacenia składki Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w terminie 3 dni przed rozpoczęciem prac. W przypadku płatności w ratach, dowód opłacenia składki należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej na 3 dni przed wymaganym terminem płatności. 11. W przypadku zagrożenia terminów realizacji zamówienia wynikających z Harmonogramu rzeczowo - finansowego, Wykonawca zobowiązany jest realizować prace w niedziele i święta (w ramach wynagrodzenia wynikającego z jego Oferty). 12. UWAGA! Kolorystykę elewacji należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do jej realizacji po przedstawieniu wzornika kolorów farb zamieszczonych w dokumentacji projektowej - dotyczy Projektu Wykonawczego Architektura UDT - rysunki od PW_A_A.03 do PW_A_A.06 (Załącznik nr 10 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu: Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK MILLENNIUM Nr rach. 32 11602202 0000 0000 2983 8786 Zaznaczając w tytule przelewu temat: Wadium - roboty budowlane w Oddziale UDT w Zielonej Górze; za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego; lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 7, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę pełnej kwoty wadium. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty (zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego). UWAGA - z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz w art. 46 ust. 4a ustawy. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. UWAGA !!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w pkt 11 i 12 13. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać bądź na lidera konsorcjum bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach