Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I PRZYSTOSOWANIE OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. H. ŁOPACIŃSKIEGO PRZY UL. NARUTOWICZA 4 W LUBLINIE - DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - ETAP I REALIZACJI

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Narutowicza 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5287430, 5287400 , fax. 081 5287406
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
    ul. Narutowicza 4 4
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5287430, 5287400, fax. 081 5287406
    REGON: 00027635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I PRZYSTOSOWANIE OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. H. ŁOPACIŃSKIEGO PRZY UL. NARUTOWICZA 4 W LUBLINIE - DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - ETAP I REALIZACJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: PRZEBUDOWA I PRZYSTOSOWANIE OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. H. ŁOPACIŃSKIEGO PRZY UL. NARUTOWICZA 4 W LUBLINIE - DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - ETAP I REALIZACJI 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. oraz Załączniki 10.1, 10.2, 10.3, 10.4 3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w Projekcie Budowlanym i Wykonawczym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarach robót. 4. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z Projektem Budowlanym i Wykonawczym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przedmiary robót należy stosować pomocniczo. 5. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający posiada Postanowienie Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie zatwierdzające pod względem konserwatorskim Projekt budowlany oraz Decyzję Prezydenta Miasta Lublin zatwierdzającą Projekt budowlany. 6. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodu CPV: Wspólny Słownik Zamówień CPV: a) 45000000-7 Roboty budowlane b) 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków c) 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne d) 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe e) 45343100-4 Roboty w zakresie wzmocnień przeciwpożarowych f) 45421110-8 Instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów g) 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 7. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom wypełnia Załącznik nr 8 do SIWZ. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli w terminie 14 dni od przedstawienia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający nie określa w opisie zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 12. Zamawiający informuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13. Wszelkie nazwy własne produktów użyte w Specyfikacjach Technicznych, Dokumentacji Projektowej oraz przedmiarze robót winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Produkty takie można zastąpić materiałami /urządzeniami równoważnymi innych producentów, a jeśli zmiana ta spowoduje koszty dodatkowe, to ponosi je Wykonawca. 14. W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych, materiałów lub urządzeń ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty. 15. Nie umieszczenie w ofercie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, ze w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji projektowej. 16. Zgodnie z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 17. W przypadku wątpliwości, co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników, Zamawiający na etapie badania oferty może wymagać wykazania (dokumentowania) równoważności. W przypadku niewykazania równoważności, Zamawiający zgodnie z art. 87 ust 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych dokona poprawy materiałów i urządzeń na podane w dokumentacji bez zmiany wynagrodzenia. Zamawiający zaleca, ażeby potencjalni Wykonawcy przed przystąpieniem do przetargu dokonali wizji lokalnej przedmiotu zamówienia. Wizja może odbywać się w dniach poniedziałek i środa w godz. od 9.00 do 12.00 w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie, ul. Narutowicza 4, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości - 6 000,00 PLN (brutto) (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego: Bank PeKaO S.A. O/ Lublin; nr konta 03 1240 5497 1111 0000 5012 3951 Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 4. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt od 2) do 5) SIWZ, do oferty należy dołączyć (dokument w formie oryginału). 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Warunki zwrotu i utraty wadium określone w art. 46 ustawy Pzp. 7a. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Pzp (tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie). 7b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7c. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7d. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn lecących po stronie Wykonawcy. 7e. Zamawiający nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli wniesiono odwołanie po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 7f. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbp.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach