Przetargi.pl
Przebudowa I piętra budynku Kliniki Okulistyki w SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
    70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
    REGON: 00028890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa I piętra budynku Kliniki Okulistyki w SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa I piętra budynku Kliniki Okulistyki w SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie. Postępowanie o wartości szacunkowej 1 908 069,76 PLN netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 210 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: 38.161,40 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy sto sześćdziesiąt jeden złotych 40/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że: a) wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem wykonanie prac ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych zbliżonych do określonych projektem technicznym o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 800 000,00 zł - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. VII ppkt. 2.1 SIWZ b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń bądź po jednej osobie posiadającej uprawnienie do kierowania robotami w każdej z branż wymienionych pod lit. a) - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. VII ppkt. 2.2 SIWZ 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W tym zakresie Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał wysokość posiadanych środków finansowych bądź zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. VII ppkt. 3 SIWZ 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. WAŻNE: Jeżeli Wykonawca na dowód należytego wykonania robót przedkłada referencje, to dokument ten powinien być podpisany przez dyrektora względnie zastępcę dyrektora, a w spółkach prawa handlowego przez co najmniej jednego członka zarządu (bądź prokurenta). W przypadku przedłożenia referencji podpisanych przez inne osoby niż wyżej wymienione Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że osoby które podpisały referencje były do tego uprawnione. 2.2. Wykazu osób , którymi dysponuje bądź będzie dysponował Wykonawca , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien obejmować osobę (osoby), o których mowa w pkt. VI 1.2 b) SIWZ. 2.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa ppkt. 2.2 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie zobowiązania innego podmiotu. 2.4. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby, o których mowa w ppkt. 2.2 wymaganych uprawnień a mianowicie: a) odpis decyzji wydanej przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego zawierającej wpis danej osoby do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane; b) zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa (dot. członkostwa oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej); 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Szczegółowy kosztorys: Uwaga: Szczegółowy kosztorys stanowić będzie podstawę do rozliczenia poszczególnych etapów robót jak również umożliwi Zamawiającemu stwierdzić właściwość przyjętych materiałów i urządzeń. Od Wykonawcy wymaga się złożenia kosztorysu szczegółowego w formie papierowej i elektronicznej. 5. Inne dokumenty: 5.1. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie: 5.1.1. gotówki - kopia przelewu 5.1.2. gwarancji lub poręczeń - kopia tych dokumentów. Oryginał należy złożyć w Kasie Zamawiającego 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów określonych w pkt VII ppkt 1 i 2 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy, złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach