Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i nadbudowa budynku Collegium Maius Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w tym: przebudowa Audytorium im. Śniadeckich, przebudowa poddasza w zakresie wentylatorowni i komunikacji, przebudowa windy i fragmentu komunikacji piwnic w ramach zadania 738 pn. Adaptacja pomieszczeń zwolnionych przez Wydział Biologii wraz z modernizacją sal wykładowych w budynku Collegium Maius Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Fredry 10 z wyłączeniem wyżej wskazanej windy i prac towarzyszących finansowanych z funduszu dla osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, stanowiących załaczniki do SIWZ zakres prac NIE OBEJMUJE sali im. A. Mickiewicza Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia. Na wykonane prace i zamontowane urządzenia Wykonawca musi udzielić 36 miesięcy gwarancji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w przedmiarze robót czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt, - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych Na potwierdzenie tego, że przyjęte w wycenie równoważne produkty spełniają w/w warunki, wykonawca winien załączyć do oferty karty katalogowe zamiennych urządzeń (dot. robót elektrycznych) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 45 000
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności, spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonał (również jako generalny wykonawca przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie kompleksowe roboty remontowe w budynkach zabytkowych o wartości nie mniejszej niż 800 000 zł brutto dla każdej z robót. Wykonawca winien do oferty załączyć dokumenty potwierdzające, że powyższe roboty zostały wykonane z należytą starannością tj. uzyskały pisemną pozytywną opinię właściwego konserwatora zabytków oraz inwestora. b) dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie [kierować robotami] posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz udokumentują co najmniej 2 letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych lub posiadają zaświadczenie o kwalifikacjach uzyskanych na podstawie § 19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z 24.08.1964r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych lub na podstawie § 18 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z 11.01.1994r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz.U 1994, nr 16, poz. 55) - w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. - w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia [kierować robotami] wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia oraz członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego Wykaz co najmniej 2-letniej praktyki na budowie przy zabytkach nieruchomych Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie Formularz ofertowy Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował kosztorysy ofertowe dowód wniesienia wadium oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania Formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja posadzek hali basenowej przy ul. Mahle 4 w Krotoszynie
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych i pochylni do budynku Sądu Rejonowego w Pile przy Al.Powstańców Wielkopolskich 79
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane związane z renowacją elewacji Zamku Kórnickiego w zakresie: wykonanie prac remontowych i renowacyjnych murów zewnętrznych - ceglana część elewacji z wyłączeniem wieży
Dodano: 2016-07-27 - wymiana wykładzin w pokojach 325, 328, 329, 331 w budynku Collegium Maius, malowanie pomieszczeń 101A, 107B, 108B w budynku Collegium Novum
Dodano: 2016-07-27 - Roboty konserwacyjno - ogólnobudowlane budynków nr 3, 14, 45 i 49 w kompleksie wojskowym przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont części Pomieszczeń dla Osób Zatrzymanych zlokalizowanych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Koninie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu związanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piętrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu (RZP-2003-12/16/ZP)
Dodano: 2016-07-25 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego położonego w Chodzieży przy ul. Rynek 1
Dodano: 2016-07-21 - Remont dachu budynku nr 1 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21