Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko - gminnego w Wyszogrodzie

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ogłasza przetarg

  • Adres: 09-450 Wyszogród, ul. Rębowska 37
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2311020 , fax. 024 2311024
  • Data zamieszczenia: 2013-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
    ul. Rębowska 37 37
    09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie
    tel. 024 2311020, fax. 024 2311024
    REGON: 00052847400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko - gminnego w Wyszogrodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i modernizacji targowiska miejsko - gminnego w Wyszogrodzie. Zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe; 2. Wycinkę zieleni; 3. Zabudowę kubaturową, obejmującą: zadaszenia powierzchni handlowej oraz cztery jednokondygnacyjne budynki - A, B, C, D - zawierające toalety, punkty gastronomiczne i handlowe, pomieszczenia lekarza weterynarii oraz stróżówkę. Obiekty są dostępne dla osób niepełnosprawnych. Budynek A zawiera: - stróżówkę - pomieszczenia przeznaczone dla małej gastronomii - pomieszczenia do handlu mięsem i rybami Budynek B zawiera: - pomieszczenia lekarza weterynarii - pomieszczenie na środki dezynfekujące - magazyny karmy dla zwierząt W budynku C i D znajdują się: - toalety ogólnodostępne - pomieszczenia zlewów gospodarczych - pomieszczenia porządkowe 4. Budowę płyty gnojowej; 5. Budowę zbiorników na nieczystości ciekłe; 6. Wykonanie ogrodzenia; 7. Roboty drogowe obejmujące: jezdnie piesze, chodniki, miejsca wypoczynkowe, parkingi, drogi manewrowe i dojazdowe, plac handlowy; 8. Zieleń i nasadzenia; 9. Mała architekturę : kosze na śmieci, tablice, stoliki handlowe, szlabany, stojaków na rowery, stróżówki; 10. Instalacje sanitarne obejmujące: przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącze kanalizacji deszczowej, wykonanie instalacji wewnętrznych w pawilonach: A, B, C, D. Instalacje elektryczne, obejmujące: sieci i oświetlenie zewnętrzne, instalacje elektryczne w pawilonach: A, B, C, D, oświetlenie stanowisk zadaszonych; Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają projekty budowlane, przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ, w oparciu o które należy przygotować ofertę w zakresie ceny - zgodnie z wytycznymi rozdziału XII SIWZ. Uwaga: Zamawiający załącza przedmiary robót wyłącznie pomocniczo do przygotowania oferty wykonawcy i nie wymaga ich wypełniania. Załącznikiem do oferty jest formularz cenowy sporządzony na formularzu będącym załącznikiem Nr 5 do SIWZ. W myśl § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz. U.04.202.2072 ) jeśli zamówienie na roboty budowlane jest udzielane z wolnej ręki lub w istotnych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru/ 1. Na wykonane roboty Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego 2. Wykonawca dokona wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 3. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do zatwierdzenia w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy sporządzi kosztorys ofertowy, który będzie podstawą do ustalania wartości wykonanych robót. 5. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 - Kodeksu Cywilnego. 6. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 7. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: 1. ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości co najmniej 70 % umownego wynagrodzenia za przedmiot umowy, 2. ubezpieczenie osób trzecich 8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W celu udokumentowania realizacji poszczególnych etapów prowadzonych robót, wykonawca winien prowadzić dziennik budowy. Dziennik budowy powinien być uzupełniany na bieżąco zgodnie z postępem robót i weryfikowany wpisami przez Inspektora Nadzoru. Inspektor nadzoru zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. Uwaga ! We wszystkich miejscach opisu przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający poprzez nazwy, oznaczenia, symbole itp. wskazuje producenta, pochodzenie materiału - dopuszcza się złożenie oferty równoważnej. Za równoważne materiały i urządzenia, Zamawiający uzna te, które posiadają parametry jakościowo-techniczne nie gorsze od wskazanych w siwz, stwiorb i projekcie budowlanym. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Opisane w dokumentacji technicznej w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót urządzenia do zastosowania są wskazane przykładowo. 2. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót,, 2) Projekt budowlany - stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: - w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego Nr konta 86 9011 0005 0000 0101 2000 0020 VISTULA BANK w Wyszogrodzie (ksero przelewu dołączyć do oferty). lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach