Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja kuchni wraz z zapleczem kuchennym przy stołówce szkolnej w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Sławoborzu.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 78-314 Sławoborze, ul. Kolejowa 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3647564 , fax. 094 3650299
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kolejowa 8 8
    78-314 Sławoborze, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3647564, fax. 094 3650299
    REGON: 00380188700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.slawoborze.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja kuchni wraz z zapleczem kuchennym przy stołówce szkolnej w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Sławoborzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa i modernizacja kuchni wraz z zapleczem kuchennym o powierzchni ok. 74,5 m2 (parter i piwnica) i wysokości 320 cm (parter) i 220 cm (piwnica) i planowanej wydajności 100 szt. posiłków jednorazowo, w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Sławoborzu przy ul. Lipowej 19.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający oczekuje od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł przed upływem terminu składania. Wadium będzie przyjęte wyłącznie poprzez wpłatę przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Świdwinie o/ w Sławoborzu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) pod względem potencjału kadrowego Wykonawca muszą wykazać, że Kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia bez ograniczeń 4) Wykonawca musi spełnić warunek minimum - wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał przynajmniej jedną realizację odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto, z podaniem: daty, miejsca wykonania, zleceniodawcy, wartości zamówienia. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy załączyć dokumenty stwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością np: referencje, opinie. 5) Wykonawca przedstawi wykaz robót zakończonych lub w realizacji z ostatnich trzech lat wraz z oświadczeniem, że wykonał je w należyty sposób. 6) Wykonawca złoży oświadczenie, że nie pozostaje w sporze z żadnym zleceniodawcą robót w związku z ich jakością i/lub terminowością. 7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 9) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia po spełnieniu warunków podanych w Art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych 10) Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia podwykonawców, którzy muszą spełnić wymagania takie jak składający ofertę a opisane w SIWZ. 11) Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia 12) Udzielą minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. 13) Akceptują zapisy specyfikacji wraz z załączoną propozycją umowy. 14) Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz z przyczyn podanych w art. 24, ust. 1, pkt 1-10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty przetargowej. 2. Parafowany projekt umowy 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 i 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów (w tym z tytułu wspólnego wykonawstwa zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) 8. Wykaz robót wykonanych w ostatnich 5 latach podobnych do przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ). 9. Stosowne referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty budowlane i wykonał je z należytą starannością. 10. Oświadczenie o nie pozostawaniu w sporze z żadnym zleceniodawcą robót w związku z ich jakością i/lub terminowością 11. Dokumenty stwierdzające uprawnienia budowlane bez ograniczeń dla kierownika budowy oraz w dalszej kolejności wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym dokumenty podwykonawców, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 5 do SIWZ) 12. Kosztorys Ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 13. Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Nie pozostawanie w sporze ze zleceniodawcą robót w związku z ich jakością i/lub terminowością
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.slawoborze.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach