Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja budynków w Kołobrzegu przy ul. Mazowieckiej 15-16 na potrzeby utworzenia Ośrodka Szkoleniowego Rybołówstwa Bałtyckiego w Kołobrzegu

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 1/2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4809400 , fax. 91 4809575
  • Data zamieszczenia: 2011-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    ul. Wały Chrobrego 1/2 1/2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4809400, fax. 91 4809575
    REGON: 00014512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja budynków w Kołobrzegu przy ul. Mazowieckiej 15-16 na potrzeby utworzenia Ośrodka Szkoleniowego Rybołówstwa Bałtyckiego w Kołobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa i modernizacja istniejących budynków w Kołobrzegu przy ul. Mazowieckiej 15-16 na potrzeby utworzenia Ośrodka Szkoleniowego Rybołówstwa Bałtyckiego w Kołobrzegu, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową. Budynek przy ul. Mazowieckiej nr 15 jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków rejestru dla Gminy Kołobrzeg. 2. Inwestycja będzie realizowana w ramach umowy: nr 00004-61720-OR1600006/10/11 zawartej na realizację projektu pt Uruchomienie Ośrodka Szkoleniowego Rybołówstwa Bałtyckiego w Kołobrzegu jako nowoczesnego narzędzia szkoleniowego współfinansowanego z: Europejskiego Funduszu Rybackiego. 3. Nomenklatura wg CPV jak poniżej w ogloszeniu. 4. Opis przedmiotu zamówienia. 4.1. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 1) roboty budowlane - roboty rozbiórkowe i demontażowe, wyburzenia ścian, przebijanie otworów, roboty w zakresie wykonywania konstrukcji dachowych, roboty pokrywcze dachów dachówkami ceramicznymi , osadzanie nadproży, roboty fundamentowe, roboty murowe, prace polegające na rozbiórce okładzin i posadzek, roboty posadzkarskie, roboty izolacyjne przeciwwilgociowe, roboty w zakresie izolacji termicznych ,roboty tynkarskie, roboty malarskie, układanie posadzki z płytek z kamieni sztucznych wykładzin PVC elektrostatycznych, dywanowych, wykonywanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wykonanie zabudów płytą g-k, montaż stolarki drzwiowej, montaż stolarki okiennej drewnianej, montaż ślusarki aluminiowej, wykonanie zabudów systemowych, wykonanie sufitów podwieszanych, roboty remontowe i renowacyjne elewacji ceglanych, odtwarzanie ślusarki wewnętrznej - balustrady, wykonanie łącznika-wiaty pomiędzy budynkami w systemie fasadowym, dostawa i montaż wyposażenia sal w rolety itd., 2) roboty sanitarne - roboty w zakresie wykonani instalacji wod-kan, instalacji hydrantowych, instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, instalacji chłodu technologicznego, kotłowni ze wspomaganiem alternatywnymi źródłami energii- układ solarny, instalacji kanalizacji deszczowej, instalacja ciepłej wody użytkowej, instalacja gazowa, technologii kotłowni, przyłącza instalacji gazowej, przyłącza instalacji wodociągowej, przyłącza instalacji kanalizacji sanitarnej, przyłącza instalacji kanalizacji deszczowej itd., 3) roboty elektryczne - wykonanie instalacji elektrycznych ogólnych, gniazdowych, gniazd dedykowanych, oświetlenia, oświetlenia ewakuacyjnego, prowadzenie tras kablowych, wykonanie WLZ i tablic rozdzielczych, instalacja serowania i zasilania rolet i innego wyposażenia, instalacja odgromowa, instalacja wyrównawcza, instalacja oświetlenia terenu zewnętrznego, instalacja zasilania kablowgo 0,4 kV, instalacja siłowej, sterowania i automatyki kotłowni, instalacje zasilania siłowników wentylacji ppoż., central SAP, SWiN, central wentylacyjnych, okien połaciowych, klimakonwektorów itd. , 4) instalacje teleinformatyczne - wykonanie tras kablowych, układanie instalacji teleinformatycznej, wyposażenie GPD i lokalnych punktów dostępowych w niezbędne wyposażenie i urządzenia aktywne i pasywne, dostawa i montaż centrali telefonicznej wraz z aparatami telefonicznymi itd., 5) instalacje teletechniczne - wykonanie tras kablowych, prowadzenie instalacji, montaż urządzeń dla instalacji SAP, SWiN , KD , CCTV, RTV i AV, oddymiania, siłowników itd. 6) roboty drogowe - rozbiórka istniejących nawierzchni, prace ziemne, prace w zakresie wykonywania warstw podbudowy i warstwy wierzchniej nowych nawierzchni parkingu, ciągów pieszych itd. 7) zagospodarowanie terenu - wykonanie nowych ogrodzeń wydzielających teren, remont i renowacja istniejącego muru ogrodzenia, wykonanie śmietnika na odpady, dostawa i montaż małej architektury - ławki, kosze, wykonanie i renowacja murków terenowych, wykonanie zieleni niskiej i nasadzenia krzewów oraz pielęgnacja istniejącej zieleni, 8) przegląd i konserwacja przez okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót zamontowanych instalacji i urządzeń: a) central wentylacyjnych - 3 szt., b) klimatyzacji, c) systemu alarmu p.poż. (SAP), d) systemu sygnalizacji włamania i napadu(SWiN), e) kontroli dostępu (KD), f) telewizji przemysłowej CCTV. 4.2 Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww wizji w celu zapoznania się z obiektami, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Technicznego AM w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 91 4809 748) do dnia 14.06.11r.O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie lub faxem. 4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 4.3.1. W zakresie robót budowlanych : 1) Zał. nr 12-1 do SIWZ Projekt wykonawczy: Architektura, 2) Zał. nr 12-2 do SIWZ Projekt wykonawczy: Konstrukcja, 3) Zał. nr 12-3 do SIWZ Projekt wykonawczy; Instalacje sanitarne, 4) Zał. nr 12-4- do SIWZ Projekt wykonawczy: Instalacje elektryczne, 5) Zał. nr 12-5 do SIWZ Projekt wykonawczy: Instalacje teletechniczne, 6) Zał. nr 12-6 do SIWZ Projekt wykonawczy: Instalacje teleinformatyczne, 7) Zał. nr 13-1 do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - roboty budowlane, 8) Zał. nr 13-2 do SIWZ Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - instalacje sanitarne, 9) Zał. nr 13-3 do SIWZ Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- instalacje elektryczne., 10) Zał. nr 13-4 do SIWZ Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych-instalacje teletechniczne, 11) Zał. nr 13-5 do SIWZ Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- instalacje teleinformatyczne, Dodatkowo Zamawiający dołącza do SIWZ przedmiary robót, które mają wyłącznie charakter pomocniczy (informacyjny) przy kalkulacji ceny ofertowej na roboty budowlane: 1) Zał. nr 14-1 do SIWZ Przedmiar robót budowlanych, 2) Zał. nr 14-2 do SIWZ Przedmiar robót sanitarnych, 3) Zał. nr 14-3 do SIWZ Przedmiar robót elektrycznych, 4) Zał. nr 14-4 do SIWZ Przedmiar robót teletechnicznych,. 5) Zał. nr 14-5 do SIWZ Przedmiar robót teleinformatycznych. 4.3.2. W zakresie przeglądów i konserwacji central wentylacyjnych i klimatyzacji załącznik nr 8 do SIWZ . 4.3.3. W zakresie przeglądów i konserwacji systemów alarmu p.poż.(SAP), kontroli dostępu (KD), systemu sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) i telewizji przemysłowej (CCTV) załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AT/86/08/2011 na Przebudowę i modernizację istniejących budynków w Kołobrzegu przy ul. Mazowieckiej 15-16 na potrzeby utworzenia OSRB w Kołobrzegu 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 6. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (a nie na jednego czy kilku z nich). 7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach