Przetargi.pl
Przebudowa drogi wywozowej leśnej i dojazdu pożarowego w Leśnictwach Szczytniki i Mierzowice

Nadleśnictwo Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Pawicka 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8767020, 8767021 , fax. 076 8767020
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Legnica
    ul. Pawicka 4 4
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8767020, 8767021, fax. 076 8767020
    REGON: 93102397728001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/index.php?tpe=legnica
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wywozowej leśnej i dojazdu pożarowego w Leśnictwach Szczytniki i Mierzowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet I. - Przebudowa drogi wywozowej leśnej w leśnictwie Szczytniki - o długości 2300 mb. Pakiet II. - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 14 w leśnictwie Mierzowice - o długości 2400 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Pakiet I-45591,00 PLN Pakiet II 35891,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 12.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy pzp. Ocena warunku wg załącznika nr 1 niniejszej instrukcji. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 12.2. Prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu określonego w pkt. 12 ppkt.12.3 niniejszej instrukcji. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 12.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej wartości 250 000 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 12.4. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: S Stanowisko i wymagane uprawnienia i kwalifikacje : Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi dla branży konstrukcyjno- inżynieryjnej, kwalifikacjami polegającymi na tym, że był kierownikiem robót na co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 niniejszej instrukcji. Osoby wskazane w załączniku nr 2 powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dla kierownika budowy dokument potwierdzający, że był kierownikiem robót na co najmniej jednym zadaniu porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia np.: referencje, opinie lub kserokopie strony tytułowej projektu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. mogą spełnić łącznie. 12.5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 niniejszej instrukcji. W załączniku podać wartość przedmiotu usługi, datę wykonania i odbiorców wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 13.1.Formularz oferty wg załączonego druku Rozdziału Nr 1. 13.2.Formularz cenowy sporządzony wg załączonego druku Rozdziału 4, do którego należy dołączyć wyceniony przedmiar robót wg pkt. 10 niniejszej instrukcji. 13.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualny odpis albo zaświadczenie winny potwierdzać, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, określający miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby Wykonawcy, nazwę organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, sposób reprezentacji Wykonawcy oraz dane osób upoważnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocników załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. W przypadku niezgodności wpisów w dokumentach rejestracyjnych ze stanem faktycznym, Wykonawca musi złożyć dokument sporządzony przez właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 13.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego właściwego, właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 13.5.Wypełnioną umowę wg Rozdziału Nr 3 - wypełnienie i akceptacja umowy nie stanowi zobowiązań prawnych ze strony Zamawiającego. 13.6.Informację, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, oraz że spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r-wg załącznika nr 1 . 13.7.Informację , że Wykonawca dysponuje zabezpieczeniem finansowym na wykonanie przedmiotu zamówienia tj. informację banku, że wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 13.8.Wykaz osób wg pkt. 11.4, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 2, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoba która będzie wykonywać obowiązki kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia, jest wpisana na listę członków PIIB oraz jest aktualnie ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem wyżej wymienionej funkcji. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, np.: referencje, opinie lub kserokopie wybranych stron z dzienników budowy oraz dokument potwierdzający, że co najmniej jedno zadanie zostało wykonane w obiekcie użyteczności publicznej. 13.9.Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - co najmniej 2 zamówienia w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - wg załącznika nr 3. Do załącznika dołączyć dokumenty od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dokument potwierdzający, że co najmniej jedno zadanie zostało wykonane w obiekcie użyteczności publicznej. 13.10.Oświadczenie, iż Wykonawca zapoznał się z zamówieniem i przyjmuje jego warunki bez zastrzeżeń - wg Formularza oferty - Rozdział Nr 1. 13.11.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - załączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy podpisać przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisów w dokumentach rejestracyjnych ze stanem faktycznym Wykonawcy, każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 13.12.Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i złożył stosowne oświadczenie w tym zakresie - wg załącznika nr 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroclaw.lasy.gov.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=936&tpe=legnica&Itemid=879
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach