Przetargi.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Zalesie w miejscowości Niedrzwica Kościelna Gmina Niedrzwica Duża

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5175085 , fax. 081 5175085
  • Data zamieszczenia: 2014-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    ul. Lubelska 30 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 081 5175085, fax. 081 5175085
    REGON: 00054052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Zalesie w miejscowości Niedrzwica Kościelna Gmina Niedrzwica Duża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ, tj. dokumentacja projektowa: 2.Wynagrodzenie wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. 3.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w momencie podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy uproszczony zawierający ceny jednostkowe i wartość robót wykonany na podstawie przedmiaru robót. Kosztorys będzie miał charakter pomocniczy przy rozliczeniu się Zamawiającego z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umówionej. 4.W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: - doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich - usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu: w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy - organizacją placu budowy w tym zabezpieczenie w wodę i energię elektryczną; - wykonaniem wszelkich robót nie ujętych w przedmiarze robót a mających wpływ na prawidłowe działanie wbudowanych urządzeń i niezbędnych elementów - wykonaniem wszelkich elementów nie ujętych w przedmiarze a ujętych w projekcie budowlanym - wykonaniem wszystkich prac zgodnie z projektem budowlanym w przypadku rozbieżności pomiędzy projektem a przedmiarem. - wywiezieniem humusu pozostałego po wykonaniu prac na odl. do 5 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego 5.Wykonawca po zakończeni prac przedłoży dokumentację powykonawczą niezbędną do zgłoszenia zakończenia robót w PINB (w tym powykonawczą inwentaryzację geodezyjną całego obiektu). Kierownik budowy będzie uczestniczył podczas przeglądu obiektu przez pracowników PINB przy kontroli przeprowadzanej w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 6.Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty, DTR oraz inne niezbędne do eksploatacji dokumenty na wbudowane materiały i urządzenia oraz niezbędne badania laboratoryjne 7.Przekazanie placu budowy nastąpi w dniu podpisania umowy. 8.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. 9.Jeżeli w trakcie prowadzonych robót ze strony Wykonawcy wynikną błędy lub zaniedbania to prace takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia i w terminach wynikających z Umowy. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz SIWZ a niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania Wykonawca nie może ich zrealizować bez zgody Zamawiającego . Wszelkie samoistne dyspozycje inspektora nadzoru i kierownika budowy będą w tym zakresie bezskuteczne. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji w celu określenia rodzaju i sposobu wykonania prac. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze robót a wynikających z dokumentacji technicznej, SIWZ i niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania Wykonawca zrealizuje te prace na własny koszt. 10.Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały , które wchodzą w skład realizowanej inwestycji. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokona ich usunięcia. Gwarancja za wykonane prace rozpoczyna się z dniem podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych prac. Protokół częściowego odbioru robót nie rozpoczyna okresu gwarancyjnego za wykonane prace. Wykonawca odpowiada za teren budowy od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego. 11.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi w odpowiednich organach tymczasową organizację ruchu - dotyczy całego odcinka remontu drogi wewnętrznej jak i pasa kolejowego. 12.Wykonawca zorganizuje w plac budowy sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie niemożliwe ze względów technologicznych O konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej 3 dni wcześniej. 13.Uszczegółowienie zapisów projektu budowlanego stanowiącego załącznik do SIWZ: Ujęte w projekcie technicznym do wbudowania płyty betonowe na przejeździe kolejowym (wewnętrzne i zewnętrzne) mogą być zastosowane innego typu/rodzaju jednak o parametrach nie gorszych jak określono w projekcie. Zaproponowane płyty muszą spełniać parametry tak by umożliwiały przebudowę przejazdu zgodnie z warunkami technicznymi Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 26.02.1996 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych z drogami publicznym. 14.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac związanych z usunięciem 100 m2 krzewów z gatunku tarnina wraz z usunięciem systemu korzeniowego oraz z wywiezieniem pozostałości. Uwaga - koszt tego zadania nie jest ujęty w przedmiarze robót. 15.Do SIWZ załącza się następującą dokumentację techniczną oraz uzgodnienia projektu niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia: a)uzgodnienia warunków technicznych IZDKd-505/114/2012 z dnia 12.09.2012 r. - obowiązkiem Wykonawcy jest realizacja pkt.1 b)uzgodnienia projektu technicznego IZDKd-505/114/2012/2013 z dni 01.10.2013 r. c)uzgodnienia projektu - pismo z dni 14.01.2014 r. wydanego przez TK Telekom spółka z o.o. d)opinii nr 25/068/2014 Kolejowego Zespołu Uzgadniania dokumentacji projektowej z dnia 19.02.2014 r. e)dokumentacja techniczna przebudowy przejazdu Po stronie Wykonawcy jest spełnienie własnym staraniem i na własny koszt wszystkich warunków określonych w powyższych uzgodnieniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach