Przetargi.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Zalesie w miejscowości Niedrzwica Kościelna Gmina Niedrzwica Duża

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5175085 , fax. 081 5175085
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    ul. Lubelska 30 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 081 5175085, fax. 081 5175085
    REGON: 00054052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Zalesie w miejscowości Niedrzwica Kościelna Gmina Niedrzwica Duża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia określają: przedmiar robót, dokumentacja techniczna, SST stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. 2.Rozliczenie zamówienia nastąpi kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych zgodnie z podanymi przez oferenta w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem do oferty przetargowej. 3.W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót ujętego przedmiarem robót, wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: - organizacją placu budowy, - usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu: w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy - doprowadzeniem terenu prac i terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich powstałych w związku z niewłaściwie prowadzonymi robotami - z zabezpieczeniem terenu robót i terenu bezpośrednio przyległego - obsługą geodezyjną przedmiotu zamówienia 4.Zamawiający przewiduje płatność częściową za wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do 30.12.2013 r. za prace wykonane do dnia 15.12.2013 r. na podstawie protokołu częściowego odbioru robót - zgodnie z rozliczeniem ilości robót wg cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem do oferty postępowania przetargowego. Pozostała część wynagrodzenia zapłacona będzie po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego całości robót. 5. UWAGA: 1.Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki 2.Ilekroć w dokumentacji przetargowej wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że materiały sprzęt itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji przetargowej. 6.Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, która obejmuje także wszelkie urządzenia , które wchodzą w skład realizowanej inwestycji. 7.Gwarancja za wykonane prace rozpoczyna się z dniem podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych prac. Protokół częściowego odbioru robót nie rozpoczyna okresu gwarancyjnego za wykonane prace. Wykonawca odpowiada za teren budowy od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego. 8.Zamawiający przekaże w terminie 7 dni od daty otrzymania dokumentów zezwalających na wykonanie prac plac budowy oddzielnie dla terenu będącą własnością PKP S.A. i oddzielnie dla pozostałego terenu. Planowane terminy uzyskania pozwoleń na realizację robót drogowych położonych poza terenem kolejowym do 30.10.2013 r., a dla robót w pasie kolejowym do 30.11.2013 r. 9.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt przygotuje dokumenty i wystąpi do PKP S.A. o zezwolenia, uzgodnienia na wykonanie prac w pasie kolejowym. Na powyższe Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa. Opłaty związane z zajęciem pasa kolejowego na czas prowadzenia robót oraz inne opłaty administracyjne ponosi Zamawiający. Wykonawca zastosuje się do uzgodnień projektu z dnia 01.10.2013 r. znak IZDKd-505/114/2012/2013 oraz uzgodnień warunków technicznych z dnia 12.09.2012 znak IZDKd-505/114/2012 wydanych przez PKP PLK S.A. Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży do PKP S.A. wszystkie dokumenty niezbędne do odebrania pasa kolejowego przez PKP S.A. Jednym z warunków odbioru końcowego inwestycji jest odebranie pasa kolejowego przez PKP S.A. 10.Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz dokumentację powykonawczą niezbędną do zgłoszenia zakończenia robót w PINB ( w tym powykonawczą inwentaryzację geodezyjną) 11.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi w odpowiednich organach tymczasową organizację ruchu - dotyczy całego odcinka remontu drogi wewnętrznej jak i pasa kolejowego. 12.Wykonawca zorganizuje w plac budowy sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie niemożliwe ze względów technologicznych O konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej 3 dni wcześniej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.23.2013 4. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie. Z treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych. 7. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach