Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej ogłasza przetarg
- Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Władysława Sikorskiego 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 74-68-600 w. 41 , fax. 029 7468600
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
ul. Władysława Sikorskiego 5 5
07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
tel. 029 74-68-600 w. 41, fax. 029 7468600
REGON: 00054661500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: gminaostowmaz.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi Stare Lubiejewo ul. Szkolna i rozbudowa ul. Krótka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi ul. Szkolna w Starym Lubiejewie od km 0+000 do km 0+0313 polegająca na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 3,5 m oraz obustronnych poboczy gruntowych o szerokości 0,75 m oraz przebudowa drogi ul. Krótka od km 0+000 do km 0+430 polegająca na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 m oraz obustronnych poboczy gruntowych o szerokości 0,50 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiąceych załącznik nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000 PLN. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.06.2009 r. do godziny 10:30. 3. W zależności od woli Oferenta, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej nr 04 8923 0008 0003 1046 2000 0006 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). 4. W przypadku wniesienia przez oferenta wadium w sposób określony w ust. 3 pkt 2-5 do oferty należy załączyć oryginał dokumentu. 5. W przypadku wniesienia przez oferenta wadium w pieniądzu, do oferty należy załączyć kserokopię lub oryginał dokumentu (przelewu). 6. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, wyżej cytowanej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Treść uzupełnionych na podstawie art. 26 ust. 3 wyżej cytowanej ustawy dokumentów powinna potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przedstawienie pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie: TAK/NIE, SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz co najmniej 3 /trzech/ wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 10) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę, co najmniej taką, jaką Wykonawca proponuje w swojej ofercie na przedmiotowe zamówienie publiczne, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ponadto Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) dowód wniesienia wadium; 2) podpisane załączniki nr 2 i 3 załączone do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót załączonego do SIWZ. 3. Dokumenty wymienione powyżej, muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaostrowmaz.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi w miejscowości Stok
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi Nowe Lubiejewo i Stare Lubiejewo ul. Szkolna
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ulicy Malinowej
Dodano: 2016-07-27 - I. Budowa ul. Chełmskiej z płyt betonowych z wypełnieniem z płyt EKO w ramach zadania budżetowego: Projekt i budowa ul. Chełmskiej z płyt betonowych z wypełnieniem z płyt EKO. II. Budowa ul. Bagnistej z płyt betonowych w ramach zadania budżetowego: Projekt i budowa ul. Bagnistej z płyt betonowych z wypełnieniem z płyt EKO.
Dodano: 2016-07-27 - Odbudowa drogi gminnej nr ewid. dz. 1148 w miejscowości Ceranów, od km 0+000,00 do km 0+857,58 o długości 857,58 mb.
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ciągu komunikacyjnego składającego się z dróg nr 570 oraz 581 dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Czachy gnina Domanice.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ronda na skrzyżowaniu ul Warszawskiej i Kościuszki gm. Tłuszcz
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ul. Źródłowej w Radomiu - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa oraz wyrównanie i utwardzenie dróg gruntowych na terenie gminny Mirów
Dodano: 2016-07-27 - ZP.271.18.2016 - Budowa drogi w ul. Kościuszki w Ząbkach
Dodano: 2016-07-27