Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6234525; 623 30 00 , fax. 022 642 80 6429002, 6428086
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Czerniakowska 16 16
00-701 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6234525; 623 30 00, fax. 022 642 80 6429002, 6428086
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja ubezpieczenia społecznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
monitoring mediów oraz dostarczanie informacji na temat ZUS i emerytur - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest monitoring mediów oraz dostarczanie informacji na temat ZUS i emerytur Monitoring mediów powinien obejmować: 1.codzienny monitoring prasy i wybór tekstów 2.codzienny monitoring radia i telewizji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642162005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 600,00 zł, (słownie: dwa tysiące sześćset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia; 2. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Wykonawcy zagraniczni 3.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 2.1.: 1) ppkt 2)- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów. 4. ZASADY UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagany dokument wskazany w ust. 2 pkt 2.1 ppkt 2) niniejszego Rozdziału składa każdy z Wykonawców, b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy (wskazane w ust. 2 pkt 2.1 ppkt 1) w części obejmującej warunki wskazane w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy składa każdy z Wykonawców, zaś w części obejmującej warunki wskazane w art.22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy - wszyscy Wykonawcy wspólnie, c) pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie w Centrali ZUS elektronicznych usług w zakresie dostępu do serwisów informacyjnych i serwisu transakcyjnego.
Dodano: 2016-07-25 - Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie bazy danych obejmującej informacje o światowym dziedzictwie UNESCO w Polsce wraz z prezentacją informacji na stronie www Zamawiającego
Dodano: 2016-07-01 - Infobrokering i bieżąca obsługa redakcyjna, multimedialna i graficzna strony internetowej http://tk.parp.gov.pl
Dodano: 2016-04-11 - Zakup usługi dostępu do internetowych serwisów Agra-Net wraz z licencją na wykorzystanie opublikowanych danych przez Zamawiającego.
Dodano: 2016-03-08 - Zakup usługi dostępu do internetowych serwisów Agra-Net wraz z licencją na wykorzystanie opublikowanych danych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-02-29 - Codzienny monitoring prasy i mediów elektronicznych
Dodano: 2016-01-15 - Świadczenie na rzecz Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ usługi w zakresie całodobowej, telefonicznej informacji
Dodano: 2015-11-16 - Świadczenie usług monitoringu prasy dla CBA
Dodano: 2015-11-09 - Świadczenie usług monitoringu mediów, w tym prasy, radia i telewizji dla CBA
Dodano: 2015-09-14 - Świadczenie dla resortu obrony narodowej usługi całodobowego monitoringu mediów - prasy ogólnopolskiej i regionalnej, radia i telewizji, sprawa nr 34/ZP/15
Dodano: 2015-06-25