Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1189F NA ODCINKU KARGOWA - KARSZYN (ETAP I)

Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Górzykowo 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3859500, 3859506 , fax. 68 3859507
  • Data zamieszczenia: 2014-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg
    Górzykowo 1 1
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 68 3859500, 3859506, fax. 68 3859507
    REGON: 97124700700011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzzd.zgo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1189F NA ODCINKU KARGOWA - KARSZYN (ETAP I)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1189F na odcinku Kargowa - Karszyn (etap 1) zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 13 do SIWZ), będącą w posiadaniu Zamawiającego, specyfikacjami technicznymi (załącznikiem nr 12 do SIWZ) oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ. I etap przebudowy drogi powiatowej nr 1189F na odcinku Kargowa - Karszyn, rozpoczynający się w km 0+013,0 i kończący - w km 0+757,45 obejmuje: - przebudowę drogi na długości 744,45 mb - poszerzenie nawierzchni jezdni do 6,00 m, - budowę obustronnego chodnika o szerokości 2,00 m po stronie lewej (do km 0+130) i 1,50 m po stronie prawej (od drogi wojewódzkiej nr 313) do km 0+605, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego - przebudowę rowów odparowująco-chłonnych, - usunięcie kolizji z sieciami: telekomunikacyjną, elektroenergetyczną, gazową oraz sanitarną. UWAGA! Wykonawca robót musi dodatkowo skalkulować wykonanie następujących prac: 1) regulację 3 skrzynek do zasuw wodociągowych, 2) regulację 3 włazów do studni kanalizacyjnych, 3) nowe ogrodzenie na dz. nr 1221, które należy wcześniej uzgodnić z właścicielami gruntu. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze (powyższy dokument należy traktować jako element pomocniczy). Zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów oraz ryzyka związanego z inwestycją, w szczególności zaś sprawdzenia warunków placu budowy, stanu nieukończonych obiektów oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości w wysokości: 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 PLN). Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium do Zamawiającego najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. dnia 11-03-2014 do godziny 12:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Uwaga: W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1. nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; 3. kwotę gwarancji lub poręczenia; 4. termin ważności gwarancji lub poręczenia; zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, - chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 9.3. SIWZ terminu zostanie ono zdeponowane w księgowości w siedzibie Zamawiającego lub załączone do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 9.3. SIWZ terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Powiatowego Zielonogórskiego Zarządu Dróg w banku: BANK Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Sulechowie, rachunek Nr: 77 1090 1580 0000 0001 1000 7433 z dopiskiem WADIUM - PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1189F NA ODCINKU KARGOWA - KARSZYN (ETAP I).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pzzd.zgo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach