Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej 1180K Kozłów-Kępie-Charsznica, na dł.8,284km, odcinek od km 5+987 do km 14+271 w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych w 2010r.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, ul. Warszawska 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3830742 , fax. 041 3831832
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Warszawska 11 11
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 041 3830742, fax. 041 3831832
    REGON: 29994322100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.miechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej 1180K Kozłów-Kępie-Charsznica, na dł.8,284km, odcinek od km 5+987 do km 14+271 w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa drogi powiatowej 1180K Kozłów-Kępie-Charsznica, na dł.8,284km, odcinek od km 5+987 do km 14+271 w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych w 2010r. 2. Szczegółowy zakres robót i lokalizacja są określone w przedmiarze robót. Zakres robót na ww. odcinkach obejmuje między innymi: roboty pomiarowe, mechaniczne karczowanie krzaków, pni, wycinka drzew, rozebranie: krawężników, zjazdów bet., chodników z kostki, przepustów rurowych, wykonanie koryta pod: poszerzenie jezdni, zatoki, chodniki, utwardzenie poboczy, plantowanie poboczy, renowacja rowów, odmulenie przepustów: zjazdowych, pod dr. bocznymi, wykonanie przepustów pod zjazdami, dr. bocznymi, wykonanie ścianek czołowych, wykonanie studzienek z przykanalikami, umocnienie dna rowu płytami bet., wykonanie podbudowy dolnej i górnej z kruszyw łamanych, wykonanie warstw bitumicznych: profilującej, wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej z bet. asfaltowego dla ruchu KR 2, ustawienie krawężników, obrzeży na ławie bet., wykonanie naw. chodnika i zjazdów z kostki bet., ustawienie barier stalowych na przepustach, ustawienie znaków pionowych, znaku aktywnego D6, wyk. oznakowania poziomego. Przy sporządzaniu oferty prosimy kierować się ilością robót zawartą w przedmiarach i kosztorysach ofertowych. Uwaga: Projekt budowlany uproszczony obejmuje swym zakresem większy odcinek niż przeznaczony do realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, (art.45 ust.2 Pzp.) w wysokości: 20 000zł Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie: KBS oMiechów 90 8591 0007 0200 0014 4401 0005 na przelewie należy umieścić informację (wadium - NPPDL dr.1180K) wraz z podaniem konta, na które Zamawiający powinien wadium zwrócić. Wadium w tej formie winno znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w kasie Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie, a do oferty dołączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (art.22 Pzp) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczace: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz.VI dokumenty i oświadczenia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców: 3.1. wykonawców którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.1-9 Pzp, 3.2. wykonawców którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3.3 nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3.5. nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3.6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt 3. 3.7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Pzp, wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. formularz oferty ( zał. nr 2 ). 2 . kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi netto i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia brutto (zał. nr 3) 3. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z tego co najmniej jednej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (zał. nr6) 4. wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (zał. nr7) 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr8). 6. oświadczenie o spełnieniu warunków przez wykonawcę, art.22 Pzp (zał. nr 4). B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 Ustawy - Pzp, wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 Ustawy - Pzp (zał. nr 5), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kserokopie) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. oferta składana przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze powinna zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. A 6 i B 1, 2, 3, 4 o każdego podmiotu osobno. 2. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera konsorcjum) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, a jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałe podmioty. 3. jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.miechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach